England Flag
Search
Search
Close this search box.

ماه جلوگیری از تقلب مهاجرتی در کانادا

ماه مبارزه با تخلفات مهاجرتی

وزارت مهاجرت کانادا ماه مارس سال جاری را ماه مبارزه با تقلب و کلاهبرداری های مهاجرتی اعلام کرده تا در این رابطه آگاهی مردم را بالا ببرد. وزارت مهاجرت کانادا به عنوان بخشی از کمپین آموزشی دولتی، در صدد است با این اعلام ریسک های مرتبط با تقلب های مهاجرتی را به مردم خاطر نشان کند.

احمد حسین وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا (IRCC) طی بیانیه ای اعلام کرده است که این وزارت اقدامات و فعالیت هایی را در راستای ارتقای آگاهی در رابطه با موضوعاتی نظیر کلاهبرداری های وبسایت های متقلب و نحوه ی انتخاب مشاور مهاجرت یا شهروندی انجام خواهد داد.

حسین اعلام کرده است که: “در این ماه مهم که ماه ارتقای آگاهی عمومی است، فرصتی دست داده تا همه ی ما از خاطر نبریم که شیوه هایی برای محافظت از خود در برابر کلاهبرداری هایی که در زمینه ی مهاجرت، شهروندی و پناهندگی وجود دارند”. او در ادامه موارد زیر را به عنوان نکاتی که کاندیدهای مهاجرت باید از یاد نبرند بر شمرده است:

  • سیستم مهاجرت کانادا مبتنی بر عدالت است و تقاضاها پرونده به پرونده بررسی می شوند. هیچ کس با کس یا جایی ارتباط ویژه ای ندارد و هیچکس نمی تواند به شما وعده و ضمانت دهد که پرونده ی ما به طور خاص رسیدگی خواهد شد.
  • کاندیدهای مهاجرت نیازی نیست که نماینده ای را استخدام کنند تا به تقاضای شهروندی و یا مهاجرتشان ترتیب اثر دهد. هرچند، اگر لازم می بینید که برای این کار مشاور یا نماینده ای را استخدام کنید با دقت این کار را انجام دهید و حتما مطمئن شوید که آن نماینده یا مشاور دارای صلاحیت و پروانه ی کار باشد.
  • اگر اسناد و مدارک غلط به دولت کانادا ارائه کنید و یا خود را فرد دیگری جا بزنید جرم بزرگی مرتکب شده اید و این جرم وضعیت مهاجرتی و یا تقاضای مهاجرت شما را با خطر مواجه می کند.

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها