England Flag
Search
Search
Close this search box.

فرانسه بهترین کشور جهان برای تحصیل در رشته فاینانس

رشته فاینانس در فرانسه

چرا فرانسه بهترین کشور جهان برای تحصیل در رشته ی فاینانس است؟

آیا به تحصیل در رشته ی فاینانس در یکی از موسسات آموزشی برتر اروپا می اندیشید؟ ممکن است فکر کنید که انگلستان (UK) با سابقه ی غنی به عنوان یک مرکز مالی، بهترین کشور برای تحصیل در این رشته می باشد. اما مجددا به این موضوع فکر کنید. در پی رخداد برکسیت، به جای انگلستان، فرانسه به عنوان مرکز مالی جدید اروپا ظاهر خواهد شد. این کشور تعداد زیادی از بزرگترین بانک های قاره و یک بخش مالی با حدود 180,000 کارمند در پایتخت را در خود جای داده است. اگر قصد ادامه تحصیلات عالی رشته ی فاینانس (مقطع ارشد) را دارید، در قسمت زیر دلایلی برای اینکه چرا باید تحصیل در فرانسه را در نظر بگیرید، ذکر می کنیم.

فرانسه برخی از بهترین دوره های  فاینانس در کل جهان را دارد.

در رتبه بندی مالی تایمز در سال جدید، مدرک ارشد فاینانس بیزنس اسکول EDHEC که یکی از بیزنس اسکول های برتر جهان است، میان برترین های جهان رتبه بندی شد و با این رتبه توانست موسسات فناوری ماساچوست، بیرنس اسکول امپریال و دانشگاه اکسفورد را شکست دهد.

دوره ی ارشد فاینانس بیزنس اسکول EDHEC، به دانشجویان در حوزه هایی همانند امور مالی شرکتی، بازار های مالی، ریسک، استراتژی های مدیریت پورتفولیو و تصمیم گیری های استراتژیک مالی،  آموزش داده و یک دوره ی کارآموزی سه تا شش ماهه دارد که  امکان تجربه ی کار در شرکت های مالی برتر جهان را برای دانشجویان فراهم می کند.

شما درست در مرکز اتحادیه ی اروپا تحصیل خواهید کرد.

بر طبق صندوق بین المللی پول (IMF)، منطقه ی یورو (19 کشور اروپایی که پول رایج و رسمی آنها یورو است) در حال اصلاح است و پیش یینی می شود که  ارزش یورو در فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا افزایش داشته باشد. بنابراین شما به خاطر از دست دادن فرصت های شغلی در این سرزمین ها پشیمان خواهید شد. تحصیل در رشته ی فاینانس در فرانسه به این معنی است که شما شانس بیشتری برای مصاحبه ی شغلی با بانک های اروپای، شرکت های مشاوره ای برتر و شرکت های چندملیتی از جمله BNP Paribas، Société Générale، JP Morgan، مورگان استنلی،  Unilever and Capgemini. خواهید داشت.

بهترین راه ارزیابی تیم مسیر شغلی دانشگاه و شهرت آن از نظر استخدام کنندگان، بررسی نرخ استخدام فارغ التحصیلان آن دانشگاه است. برای ارائه ی الگو، باید بیان کنیم که 84% فارغ التحصیلان رشته ی ارشد اقتصاد مالی از بیزنس اسکول EDHEC، به منظور کار برای کارفرمایان بزرگی همانند Accenture، BBVA Crédit Agricole، Crédit Suisse، Goldman Sachs، EY و مدیریت سرمایه ی Bluecrest راهی اروپا می شوند.

با تحصیل در فرانسه، در هزینه های اولیه ضروری، صرفه جویی خواهید کرد.

متاسفانه اقامت در لندن ممکن است بسیار گران باشد. به طور مثال طبق برآوردهای NUMBEO  (بزرگترین بانک اطلاعاتی برآورد مخارج زندگی) هزینه ی اجاره ی یک آپارتمان یک خوابه دور از مرکز شهر، با توجه به اینکه در کجای لندن زندگی می کنید، به طور متوسط از 1,179 یورو شروع می شود. در مقابل فرانسه تنها کشور اروپایی (کشورهای برتر اروپا برای تحصیل) است که مزایای مسکنی به نام CAF را برای دانشجویان بین المللی ارائه می کند.

خدمات بهداشتی درمانی کشور فرانسه بسیار مقرون به صرفه است. در صورتی که برای کارت هوشمند ویتال درخواست دهید،  70 درصد مخارج پزشکی توسط دولت پرداخت می شود. بر طق آمار NUMBEO، سیستم خدمات بهداشتی درمانی فرانسه میان 10 کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد و در رتبه ی بالاتری نسبت به انگلستان (رتبه ی 17ام لیست) قرار دارد.

دانشگاه شما باید قادر باشد که شما را در یافتن خدمات بهداشتی درمانی و اقامتگاه های دانشجویی مناسب در فرانسه یاری هد. اگر هنوز نیز درباره ی تدارکات رفتن به دانشگاه های فرانسه صحبت هایی دارید، با دفتر دانشجویان بین الملی دانشگاه مد نظر تماس گرفته و سئوالات خود را از آنها بپرسید.

شرایط اخذ ویزای فرانسه نسبت به کشورهای دیگر راحت تر است.

با داشتن یک مدرک معتبر و شناخته شده و امکان یافتن شغلی با دستمزد بالاتر از 1.5 برابر حداقل دستمزد ملی، تا 12 ماه بعد از فارغ التحصیلی، می توانید به صورت موقت در فرانسه اقامت داشته باشید. بعد از اتمام این 12 ماه، باید برای تغییر وضعیت اقامت خود اقدام نمایید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها