England Flag
Search
Search
Close this search box.

6 شغل برتر با مدرک کارشناسی ارشد امور مالی (فاینانس)

رشته فاینانس

ادامه تحصیل و اخذ پذیرش در رشته فاینانس را با تکمیل فرم ارزیابی آغاز کنید.

6 شغل برتر با مدرک کارشناسی ارشد امور مالی (فاینانس)

  1. مدیریت ریسک

این شغل در یک نگاه

مدیران ریسک در مورد هرگونه ریسک و خطر موجود در رابطه با منفعت و سود ارگان ها و تجارت ها، به آنها مشورت می دهند، خطرهای موجود را شناسایی و احتمال وقوع آن ها را بررسی می کنند. تخصص مدیران ریسک در تکنولوژی، تجارت، مارکت ها و سازمان های دولتی مورد استفاده قرار گیرد.

میزان دستمزد

پس از یک تا شش سال کسب سابقه، مدیران ریسک می توانند مبلغی بین 55،300 تا 127،000 دلار امریکا در سال درآمد داشته باشند، همچنین مبلغ پاداش سالانه در این شغل بین 1600 تا 25،000 دلار است.

  1. مهندس امور مالی

این شغل در یک نگاه

مهندسین امور مالی، تجزیه و تحلیل امور مالی کمپانی ها و همچنین محاسبه ی تولیدات و دارایی آنها را انجام می دهند و هر گونه تغییر در صورت لزوم را پیشنهاد می کنند. مهندسین امور مالی که معمولا توسط بانک ها، مراکز سرمایه گذاری و کمپانی های سرمایه گذاری مشترک استخدام می شوند، می توانند از حرفه ی خود در زمینه ی ریاضیات، آمار و فناوری اطلاعات به منظور رونق بخشیدن به تجارت ها استفاده کنند.

میزان دستمزد

مدت زمان حرفه و شهر محل کار تاثیر به سزایی در درآمد مهندسین امور مالی دارد. مبلغ حقوق معمولا بین 54،350 تا 117،500 دلار و درآمد میانگین 87،000 دلار آمریکا است. ویزا موندیال نماینده دانشگاه های خارچی آماده همکاری در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی در رشته فاینانس میباشد.

  1. معامله گر اوراق مشتقه

این شغل در یک نگاه

معامله گران اوراق مشتقه، معامله گران متخصص در سهام هستند. به زبان ساده، این معامله گران اوراق مشتقه ( فراورده های مالی که ارزش خود را از تعامل با دیگر انواع دارایی یا جریان های نقدی نظیر معاوضات، قرارداد های آتیه، اختیارات سهام کارمندان، اختیارات سهام معامله شده) را خرید و فروش می کنند.

میزان دستمزد

با میزان حقوق بین 36،100 و 131،700دلار امریکا به اضافه ی 1500 تا 60،400 دلار پاداش، می توان گفت معامله گران اوراق مشتقه زندگی موفقی دارند!

  1. مدیر دارایی

این شغل در یک نگاه

در مدیریت دارایی، شما با هدف مدیریت دارایی ها(حقوق معنوی، سرمایه انسانی، دارایی های مالی و دارایی های نامرئی)به نیابت از افراد و تجارت خانه ها و به منظور دستیابی بالاترین بازدهی های ممکن استخدام می شوید.

میزان دستمزد

حقوق مدیران دارایی بین 43،600 تا 109،120 دلار آمریکا است. همچنین پاداش سالانه به مبلغ 500 تا 24،800 دلار به آن ها تعلق می گیرد. اگر قصد اخذ اطلاعات تکمیلی را دارید با یکی از دفاتر ویزا موندیال تماس بگیرید.

  1. مدیر سرمایه

این شغل در یک نگاه

مدیران سرمایه، سرمایه های موجود را به منظور حداکثر افزایش ممکن بازده مدیریت می کنند. شما ممکن است در بخش های مختلف مالی از بانکداری و داد و ستد تا شرکت های بیمه یا خزانه داری شرکت های بزرگ صنعتی مشغول به کار شوید.

میزان دستمزد

میزان حقوق سالانه ی مدیران سرمایه به طور میانگین بین 71،800 تا 172،000 دلار است.

  1. مشاور

این شغل در یک نگاه

به عنوان یک مشاور مالی، شما ممکن است تجربه ی مدیریت مالی خود را در اختیار افراد و تجارت خانه ها قرار داده و آنها را به سوی اهداف بلند مدتشان هدایت کنید، این شغل می تواند از مدیریت بدهی ها تا مدیریت رشد سرمایه و پس انداز ها متغیر باشد.

میزان دستمزد

به طور معمول مشاورین مالی بین 40،100 تا 107،000 دلار دستمزد ثابت به علاوه ی 40،100 تا 20،000 دلار پاداش دریافت می کنند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها