England Flag
Search
Search
Close this search box.

نیاز به نیروی کار در قطر

نیروی کار قطر

[info_box style=”attention”]

توجه

این صفحه آرشیو بوده و محتوای آن منقضی شده است. در حال حاضر جاب آفر برای قطر وجود ندارد و امکان کاریابی متقاضیان از این طریق امکان پذیر نیست. لطفا در این خصوص با دفاتر ما تماس نگیرید.

در صورت تمایل به مهاجرت کاری در سایر کشورها، لطفا از منوی بالای سایت، گزینه‌های مهاجرت کاری را مطالعه فرمایید. 

مشاهده شده که افراد غیر از شرکت ویزا موندیال به متقاضیان پیام داده و درخواست مبلغ در قبال ایجاد شغل در قطر کرده اند. لطفا به هیچ کدام از این افراد اعتماد نکنید. در صورت وجود موقعیت شغلی، ما از طریق سایت ویزا موندیال، خبرنامه و شبکه های اجتماعی رسمی ویزا موندیال، اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

[/info_box]

با توجه به نامه دریافتی دیروز از طرف وزارت محترم کار به دفتر کاریابی بین المللی (نماینده رسمی ویزا موندیال در ایران) مبنی بر معرفی ۵ متقاضی جهت کار در قطر این خبر منتشر میشود.

 

نیاز فوری به نیروی کار در کشور قطر جهت کار در زمینه رستوران و هتل

 

از علاقه مندانی که دارای شرایط درخواست شده در جدول زیر هستند و آمادگی اعزام فوری به کشور قطر جهت کار را دارند دعوت به اقدام میکنیم.

نوع شغلمهارت مورد نیازحقوق پیشنهادیامکانات رفاهی
سرآشپز برای کار در رستوران ایرانیسلامت جسمی و روحی، دارای تجربه آشپزی در رستوران بین المللی یا هتل، آشنایی خوب با انگلیسی یا عربی۷ تا ۱۳ هزار ریال قطربلیط رفت و برگشت، یکماه مرخصی، هزینه های مسکن و خوراک به عهده کارفرما است
مدیر پذیرش رستوران در هتل بین المللیسلامت جسمی و روحی، دارای تجربه در رستوران بین المللی یا هتل، آشنایی خوب با انگلیسی یا عربی، دارای روابط عمومی قوی۱۴۰۰ تا ۲۰۰۰ ریال قطربلیط رفت و برگشت، یکماه مرخصی، هزینه های مسکن و خوراک به عهده کارفرما است
میزبان در رستوران بین المللیسلامت جسمی و روحی، دارای تجربه در رستوران بین المللی یا هتل، آشنایی خوب با انگلیسی یا عربی، دارای روابط عمومی قوی۱۴۰۰ تا ۲۰۰۰ ریال قطربلیط رفت و برگشت، یکماه مرخصی، هزینه های مسکن و خوراک به عهده کارفرما است

 

مراحل ثبت نام: 

١- ارسال رزومه انگلیسی
٢- بررسي رزومه توسط كارفرما و  توسط وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی (در صورت واجد شرایط بودن متقاضی برای عقد قرار داد با كاریابی خارجي دعوت خواهد شد)
٣- عقد قرارداد با كارفرما و اعزام براي كار در كشور قطر

همچنین امکان مراجعه حضوری جهت ثبت نام و تحویل رزومه نیز وجود دارد. البته مراجعه حضوری در مرحله اول الزامی نیست.
نكته ١: كل پروسه اشتغال توسط كاريابي خارجي ، وزارت كار و رفاه اجتماعي و همچنين سفارت جمهوري اسلامي ايران در كشور قطر انجام ميگيرد.
نكته ۲: به دليل محدوديت ظرفيت اشتغال اين آگهي فقط تا تاريخ ۵ دیماه ۱۳۹۴ اعتبار دارد. لطفا پس از اين تاريخ اقدام نفرمائید چون رزومه بررسی نخواهد شد.

داشتن تجربه کاری مرتبط و دانش زبان الزامی است. 

امکان مشاهده نامه اعلانیه وزارت کار برای متقاضیان وجود دارد.

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
73 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها