England Flag
Search
Search
Close this search box.

فرصت کار در آلمان

کار در آلمان
ویزا موندیال دارای مجوز رسمی از وزارت کار و با تکیه بر دانش و تجربه و نمایندگان خود در آلمان، خدمات منحصر بفردی را به آن دسته از هموطنانی که علاقه مند به کار در قلب اقتصادی اروپا هستند، ارایه می‌نماید. مخاطب این مجموعه از خدمات کاریابی، متقاضیان دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می‌باشند.

 

آلمان کشوری است که درهای خود را همیشه بر روی متخصصان و کارشناسان سایر کشورها باز گذاشته است و سیاست‌های این کشور همواره در جهت تشویق متخصصان خارجی پیش میرود و سعی میکند روز به روز شرایط را برای ورود علاقه مندان به کار در این کشور جذاب تر و هموار تر سازد. پیش بینی میشود آلمان طی چند سال آینده با کمبود نیروی متخصص مواجه شود و از آنجا که فرصت های شغلی در رشته‌های مختلف تحصیلی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی به مراتب بیشتر و گسترده تر است، سیاست مداران این کشور مهم و صنعتی اروپایی را بر آن داشته تا با جذب نیرو از سایر کشورها، جایگاه اول کشور از نظر اقتصادی و علمی را همواره حفظ کنند و اجازه ندهند موقعیت ممتاز مهد علم و تکنولوژی اروپا به این سادگی دچار لغزش شود.

 

شرایط احراز:
داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های فنی و مهندسی
آشنایی متوسط با زبان انگلیسی (‌دانش زبان آلمانی مزیت محسوب می‌شود)
سن زیر ۳۵ سال

 

مراحل شروع پروسه:
انجام مشاوره (‌به صورت تلفنی – اسکایپ – حضوری)
عقد قرارداد در صورت واجد شرایط بودن (در صورت عدم موفقیت این برنامه در اخذ ویزا، کل هزینه کارمزد عودت داده خواهد شد)
تهیه و تکمیل مدارک مورد نیاز مربوطه به ویزای کار آلمان

 

 

توجه:

ویزا موندیال برای جلب رضایت متقاضیان کلیه پروسه مربوط به اخذ ویزای کاری آلمان را به صورت تضمین شده انجام میدهد و در صورت عدم موفقیت به هر دلیلی  ۱۰۰٪ هزینه دریافت شده را عودت خواهد کرد.

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
356 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها