England Flag
Search
Search
Close this search box.

صنعت گاز طبیعی بریتیش کلمبیا

صنعت گاز طبیعی بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا فرصت های قابل توجهی برای سرمایه گذاری در صنعت گاز طبیعی کانادا و LNG دارد. با افزایش تقاضای جهانی، پیشرفت در تکنولوژی حفاری و مزایای رقابتی گسترده در بازار گاز طبیعی مایع، پتانسیل رشد بالایی برای بخش گاز طبیعی بریتیش کلمبیا به وجود آمده است. بریتیش کلمبیا به مدت بیش از 50 سال، در زمینه تولید گاز طبیعی پس از استان آلبرتا در کانادا قرار داشته و منابع خود را برای خدمت به بازار جهانی توسعه می دهد.

مزایای کلیدی

شرکت های گاز طبیعی در بریتیش کلمبیا از لحاظ سرمایه گذاری در موقعیت مناسبی از نظر فراوانی منابع، موقعیت استراتژیک در ساحل اقیانوس آرام در آمریکای شمالی و محیط کسب و کار حمایتی به سر می برند.

منابع گاز طبیعی فراوان

منابع طبیعی گاز بریتیش کلمبیا بیش از 2900 تریلیون فوت مکعب تخمین زده می شود. به نظر می رسد بخش صنعت هر سال حدود 4 تریلیون فوت مکعب گاز طبیعی را استخراج می کند. با توجه به حجم گازی که بخش صنعتی قادر به استحصال آن است و افزایش فعالیت ها، استان بریتیش کلمبیا برای حدود بیش از 150 سال منابع گاز طبیعی دارد و اکتشافات جدید نیز همواره در دست انجام است.

موقعیت استراتژیک در ساحل اقیانوس آرام در شمال آمریکا

بریتیش کلمبیا کوتاهترین مسیر دریایی را بین آمریکای شمالی و آسیا دارد و با استفاده از یک زنجیره تامین کارآمد و مسیرهای حمل و نقل برتر در سراسر شمال آمریکا، از این مواهب طبیعی بهره می برد.

محیط کسب و کار حمایتی

بریتیش کلمبیا با ارائه نرخ های مالیاتی رقابت پذیر برای شرکت های کوچک، دادن اعتبارات مالیاتی و حق امتیاز و بازپرداخت سرمایه گذاری در زمینه تحقیقات و توسعه ماشین آلات و تجهیزات، از سرمایه گذاران این بخش حمایت می کند.

تسهیل مقررات نظارتی به معنی بررسی شفاف و کارآمد پروژه ها است. همچنین داشتن ساختار مستقل، نیاز به خرید زمین را از بین می برد و در نتیجه موجب کاهش سرمایه های اولیه از پیش تعیین شده می شود. ارائه مشاوره و شبکه وسیعی از اطلاعات مربوط به بخش های خاص نیز به فعالان این حوزه کمک می کند. سیسنم مالی کشور کانادا به همراه ثبات اقتصادی آن، فرصت سرمایه گذاری با کمترین ریسک را ارائه می دهد.

تخصص جهانی

مراکز برتر بریتیش کلمبیا تحقیقاتی را در زمینه اکتشاف و توسعه انجام می دهند که موجب تقویت شبکه زمین شناسان می شود. همچنین می توان از سیستم های اطلاعات جغرافیایی پیچیده و نیروی کار تحصیل کرده و چند زبانه در استان بهره مند شد.

برق با قیمت پایین

کسب و کارهای بریتیش کلمبیا به جریان پایداری از انرژی برق با کمترین قیمت در آمریکای شمالی دسترسی دارند. یک سیستم انتقال و توزیع قوی، به طور بی وقفه برق را به تمام مناطق انتقال می دهد و سبب کاهش هزینه های استخراج می گردد.

نگاهی مختصر به صنعت استخراج گاز

افزایش میزان تقاضا

تجارت جهانی گاز طبیعی مایع (LNG) بین سالهای 2000 تا 2010 دو برابر شده و انتظار می رود تا سال 2020 میلادی تا 50 درصد دیگر افزایش یابد.

تکنولوژی های جدید حفاری موجب دسترسی به منابع وسیع گاز شده است

بریتیش کلمبیا بیش از حدود 2900 تریلیون فوت مکعب ذخایر گازسوز قابل فروش دارد و انتظار می رود که این مقدار، به دلیل ادامه حفاری ها افزایش یابد. با توجه به اینکه بخش عظیمی از این انرژی قبلا غیر قابل دسترس بود، ولی به لطف فنآوری های جدید استفاده از این منابع ارزشمند از سال 2005 توسعه یافته است.

اجازه ورود به بازار آسیا با انتقال گاز طبیعی مایع

توسعه گاز LNG (یک نوع گاز طبیعی قابل حمل ) به سرمایه گذاران بریتیش کلمبیا امکان دسترسی به بازارهای جهانی را می دهد. سیستم نظارتی کارآمدی برای رشد LNG توسعه یافته است و زیرساخت های لازم در اختیار این صنعت قرار دارد. اولین پروژه صادرات تجاری LNG در کانادا در سال 2015 میلادی در Kitimat در سواحل مرکزی بریتیش کلمبیا برنامه ریزی شده بود. همچنین بریتیش کلمبیا به انجام سه پروژه عملیاتی دیگر تا سال 2020 متعهد شده است.

رونق سرمایه گذاری در صنعت

سهم بریتیش کلمبیا در صنعت گاز طبیعی در حال حاضر به طور چشمگیری افزایش یافته است. سرمایه گذاری صنعتی بین سالهای 2000 تا 2010 تقریبا چهار برابر شده است و از 1.8 میلیارد دلار به 7.1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بریتیش کلمبیا در حال حاضر 1.4 تریلیون فوت مکعب گاز طبیعی تولید می کند. از سال 2009 تا 2010، 42 درصد افزایش در ذخایر گاز طبیعی در پایان سال وجود داشته که نشانگر بیشترین میزان افزایش سالانه و روند صعودی 10 ساله است.

برنامه های مشوق

بریتیش کلمبیا طیف گسترده ای از برنامه های انگیزشی و محرک را برای شرکت ها و افراد مختلف ارائه می دهد. برنامه های حمایت کننده صنعت نفت و گاز در استان، با برنامه های دیگر مناطق آمریکای شمالی رقابت می کند. این حمایت ها توسعه منابع را تسهیل می کند و در غیر این صورت از لحاظ اقتصادی قابل قبول نخواهند بود.

برنامه اعتباری زیرساخت ها

این برنامه اعتباراتی به میزان نیمی از هزینه های ساخت جاده ها، خطوط لوله، و امکانات مربوط به مناطق دور افتاده و یا توسعه نیافته در بریتیش کلمبیا ارائه می دهد.

برنامه اعتباری حفاری های عمیق

به دلیل افزایش هزینه های مربوط به حفاری در سکوهای عمیق، اعتباراتی توسط این برنامه ارائه می شود. 

برنامه حق امتیاز برای چاه های کم بهره

در این روش میزان حق امتیاز پایین تری برای چاه های طبیعی گاز کم بهره، ارائه می شود.

برنامه حق امتیاز سود خالص

موجب کاهش و تقسیم ریسک سرمایه گذاری هایی که از لحاظ فنی پیچیده هستند و یا از زیرساخت های موجود دور می باشند می شود.

برنامه حق امتیاز منابع حاشیه ای

یک برنامه که از توسعه چاه های گاز کم عمق (تا 2500 متر برای چاه های عمودی و تا 2300 متر برای چاه های افقی) با میزان تولید پایین تر حمایت می کند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال