England Flag
Search
Search
Close this search box.

صنعت کشاورزی در بریتیش کلمبیا

صنعت کشاورزی در بریتیش کلمبیا

شرکت های فعال در بخش کشاورزی بریتیش کلمبیا در بازارهای جهانی فعالیت می کنند. بخش کشاورزی در استان با داشتن محصولات کشاورزی متنوع و رو به رشد مانند شراب و غذاهای دریایی در کانادا، همچنین دارا بودن شهرت جهانی برای استانداردهای سطح بالای ایمنی مواد غذایی و موقعیت مطلوب جغرافیایی برای حمل و نقل بین المللی، برای رشد و سرمایه گذاری در بازارهای موجود و بازارهای جدید بسیار مناسب است.

حقایق کلیدی

تعداد شرکت های تولیدی مواد غذایی و آشامیدنی: 2،500 شرکت

میزان درآمد در سال 2015: 13 میلیارد دلار

میزان صادرات در سال 2015: 3.5 میلیارد دلار

تعداد نیروی کار: 56،800 نفر

مزایای کلیدی

کشاورزان و تولیدکنندگان خلاق با تمرکز بر کیفیت بالای تولیدات، محصولات فرآوری شده و بررسی موقعیت بازارهای داخل و خارج از کشور، در حال متحول کردن زمینه های کاری بخش کشاورزی می باشند.

پتانسیل تولیدی بالا: وجود زمین های حاصلخیز و آب و هوا و جغرافیای متنوع بریتیش کلمبیا، به رشد دامنه تولیدات گسترده انواع مختلف کالاها از محصولات دریایی گرفته تا میوه ها و گل های متنوع، کمک می کند.

استانداردهای بالای غذایی: بریتیش کلمبیا بخاطر تولید محصولات غذایی با کیفیت بالا و دارا بودن استانداردهای ایمنی در سطح جهان شناخته شده است.

نوآوری: بخش کشاورزی بریتیش کلمبیا بسیار قابل انعطاف و تغییر پذیر است. در این بخش از زیرساخت های مدرن و آخرین تحقیقات و فنآوری های توسعه یافته در همکاری های بین بخش های صنعت، دولت و دانشگاه استفاده می شود.

حضور در بازارهای جهانی: بازار محصولات غذایی بریتیش کلمبیا در کشورهای چین، کره جنوبی و هنگ کنگ به سرعت در حال رشد و گسترش است.

امکانات حمل و نقل: نزدیکی به قاره آسیا باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و زمان سفر کوتاه تر نسبت به سایر تامین کنندگان و رقبا می شود. بازارهای B.C. با دسترسی رایگان به ایالات متحده و مکزیک، و با استفاده از شبکه های حمل و نقل امن و مطمئن به طور یکپارچه به مراکز اقتصادی آمریکای شمالی متصل می باشند.

نیروی کار ماهر: نیروی کار محلی ماهر و با تجربه بواسطه آموزش های شغلی و برنامه های استخدام موقت مربوط به کارگران خارجی مورد حمایت قرار می گیرند.

محیط تجاری مثبت: مزایای کسب و کار در B.C. شامل ارائه اعتبارات مالیاتی، اختصاص ردیف های بودجه و هزینه های پایین انجام کسب و کار می باشد.

نگاهی مختصر به محصولات کشاورزی و دریایی

جغرافیا و آب و هوای بریتیش کلمبیا تولید کنندگان را قادر می سازد تا مجموعه وسیعی از محصولات کشاورزی و غذاهای دریایی را پرورش دهند.

رشد ثابت: در سال 2015، مجموع مبلغ پول حاصل از فروش در مزارع بابت محصولاتی که توسط بخش کشاورزی بریتیش کلمبیا تولید شده بود با فزایش 4.5 درصدی به 3.07 میلیارد دلار رسید.

محصولات کشاورزی متنوع: طیف گسترده ای از محصولات مزرعه ای از جمله لبنیات، گوشت گاو، مرغ، میوه های درختی، سبزیجات، انواع توت ها، انگور، قارچ، پیاز ها، گل های زینتی و درختچه ها تولید می شود.

درآمد حاصل از محصولات دریایی: شرکت های بریتیش کلمبیا در سال 2016، انواع فراورده ها و غذاهای دریایی به ارزش حدودی 1.3میلیارد دلار به 80 بازار مختلف دنیا صادر کردند.

ماهیگیری تجاری و آبزی پروری: بریتیش کلمبیا در سراسر جهان به داشتن ماهی قزل آلای وحشی و پرورشی شهرت یافته است. دیگر محصولات دریایی شامل ماهی های دریایی، صدف، شاه ماهی و گیاهان دریایی است.

نوشیدنی های الکلی: مدت زمانی طولانی است که بریتیش کلمبیا به خاطر شراب های معروف و درجه یک خود شناخته شده است. در سال های اخیر، این استان در جذب ذائقه علاقمندان به شراب سیب و آبجو در سطح بین المللی موفق بوده است.

صنعت فرآوری غذاهای مختلف: طیف گسترده ای از محصولات کشاورزی و غذاهای دریایی از صنایع مختلف فرآوری غذایی پشتیبانی می کنند. در حالی که تمرکز اصلی بر تولید ماهی، لبنیات، مرغ، گوشت و نوشیدنی ها است، ولی تولید محصولات غذایی فرآوری شده نیز در حال افزایش می باشد. علاقه مصرف کنندگان به مواد غذایی بی خطر و با کیفیت و پایدار، موجب رشد و ایجاد نوآوری در این صنعت شده است.

دسترسی جهانی: سیستم حمل و نقل بسیار متمرکز B.C. باعث دسترسی آسان به محصولات کشاورزی با کیفیت بالا و عرضه محصولات فرآوری شده تازه در سراسر جهان می شود.

پشتیبانی از بخش کشاورزی

ارائه مشوق ها
بریتیش کلمبیا مشوق هایی را جهت ایجاد انگیزه به شرکت های سرمایه گذاری در این استان ارائه می دهد. 

برنامه های پشتیبانی برای صنایع کشاورزی
بریتیش کلمبیا علاوه بر برنامه های تجاری عمومی، برنامه ریزی های خاصی را برای بخش کشاورزی انجام داده است. برای مشاهده اطلاعات در مورد حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در بریتیش کلمبیا، برنامه Growing Forward 2 را ملاحظه نمایید. این برنامه شامل موارد زیر است:

پلتفرم کشاورزی استان: این پلتفرم به ارائه اطلاعات و ابزار بازاریابی برای زنجیره کشاورزی می پردازد. 

برنامه صادرات محصولات کشاورزی و دریایی از استان: شرکت های واجد شرایط و انجمن ها می توانند جهت تامین مالی برای مشارکت در فعالیت های توسعه بازار بین المللی تقاضا بدهند. 

برنامه آمادگی توسعه بازار محصولات کشاورزی و دریایی: شرکت های واجد شرایط و انجمن ها می توانند برای سرمایه گذاری جهت انجام تحقیقات در زمینه بازار و فعالیت های برنامه ریزی شده برای بهره گیری از فرصت های جدید بازار درخواست بدهند. 

برنامه تمرین مدیریت سودمند: برای انجام عملیات در مزرعه می توان تقاضای دریافت مشوق های مالی برای اجرای اقدامات شناسایی شده زیست محیطی داد. 

برنامه نوآورانه کشاورزی در بریتیش کلمبیا: دریافت کنندگان واجد شرایط می توانند برای تأمین حمایت از پروژه هایی که در مرحله پایانی قرار دارند و همچنین انجام پروژه های آزمایشی که منجر به تجاری سازی و پذیرش محصولات جدید و فرایندها و فنآوری های خلاقانه در B.C.می گردد، درخواست بودجه بدهند.

برنامه زیست محیطی مزرعه: عملیات در مزرعه می تواند برای کمک به ارزیابی خطرات زیست محیطی انجام شود.

خدمات مشاوره کشاورزی مزرعه: تولید کنندگان کشاورزی می توانند به تجزیه و تحلیل های مالی و خدمات تخصصی برنامه ریزی جهت کسب و کار دسترسی داشته باشند. 

برنامه سخنرانی درباره مزرعه کشاورزی: انجمن های کشاورزی می توانند جهت برگزاری جلسات سخنرانی در زمینه مدیریت و مزرعه داری در همایش های صنعت کشاورزی، درخواست کمک مالی نمایند. 

توسعه کشاورزی اقوام اولیه: جوامع و اقوام اولیه و بومی می توانند از این طریق به خدمات برنامه ریزی تجاری و ارزیابی فرصت های کشاورزی دسترسی پیدا کنند. 

سیستم های ردیابی و ایمنی مواد غذایی: این سیستم ها به تضمین کیفیت و ایمنی مواد غذایی کمک می کند و همچنین مشوق های مالی برای اجرای مدیریت ایمنی مواد غذایی و سیستم های ردیابی تامین می کند. 

ارائه شناسه اماکن: مرغداری ها و دامداری ها می توانند برای حمایت از سیستم ردیابی مواد غذایی و کشاورزی، در طرح شناسایی اماکن شرکت کنند. 

بودجه برای برنامه های ردیابی: سازمان ها و انجمن های کشاورزی می توانند برای برگزاری برنامه های آموزشی در مورد اصول، سیستم ها و فنآوری های ردیابی مواد غذایی، بودجه دریافت کنند. 

برنامه ریزی زیست محیطی: این برنامه ها کمک می کنند تا با بهبود شیوه های محیطی، و با تخصیص مشوق های مالی برای فعالیت های اجرایی، سودآوری مزرعه بهبود یابد. 

 

از جمله ابتکارات و نوآوری ها در بخش کشاورزی، می توان به سه برنامه جدید ارائه شده، اشاره نمود:

  • :AgriInnovation  این برنامه از تحقیق و توسعه در زمینه محصولات نوین و شیوه های ابتکاری پرورش آنها حمایت می کند.
  • :AgriCompetitiveness  این برنامه برای کمک به انطباق با تغییرات بازار، سرمایه گذاری هایی انجام می دهد.
  • :AgriMarketing  این برنامه نیز سرمایه گذاری هایی را انجام می دهد که به ترویج محصولات کانادایی در بازارهای بین المللی کمک می کند.

 

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال