England Flag
Search
Search
Close this search box.

صنعت معدن در بریتیش کلمبیا

صنعت معدن در بریتیش کلمبیا

در حالی که استان بریتیش کلمبیا از قدیم به عنوان مرکز جهانی فعالیت های معدنی شناخته شده است، موقعیت استراتژیک این استان در حاشیه اقیانوس آرام و دارا بودن منابع فراوان معدنی، زغال سنگ و گاز، پتانسیل سرمایه گذاری سرشاری را در این استان به وجود آورده است. با داشتن این منابع طبیعی، و همچنین داشتن تخصص در علوم زمین شناسی، سیستم های داده های زمین شناسی پیشرفته و محیط کسب و کار حمایتی، جای تعجب نیست که پرچمداران بخش های صنعتی از سراسر جهان، در صنایع استخراجی بریتیش کلمبیا اقدام به سرمایه گذاری کنند.

بریتیش کلمبیا کانادا از نظر منابع طبیعی بسیار غنی بوده و بیش از 150 سال سابقه در بخش صنایع معدن دارد. تنها در سال 2017 ارزش محصولات معدنی از جمله ذغال سنگ، مس، طلا، مولیبدن، نقره، سنگ معدن، مواد معدنی صنعتی و دیگر محصولات معدنی تولید شده حدود 8.8 میلیارد دلار بود.

مزایای کلیدی

محیط کسب و کار ایده آلی برای صنایع استخراجی در حوزه معدن در استان فراهم گردیده است.

  • بریتیش کلمبیا به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه جستجو و اکتشاف معادن شناخته شده است و در زمینه فعالیت های بهداشت و ایمنی معادن پیشرو است.
  • بیشترین تمرکز شرکت های اکتشافی و متخصصین معادن در جهان در استان بریتیش کلمبیای کانادا است. بیش از 700 شرکت معدنی، ونکوور را به عنوان پایگاهی برای انجام فعالیت های خود انتخاب کرده اند.
  • سیستم آموزشی پیشرفته بریتیش کلمبیا، نیروهای کاری ماهر و دانش آموخته به بازار کار تحویل می دهد.
  • بریتیش کلمبیا تامین کننده منابع معدنی و زغال سنگ بوده و زنجیره های کارآمد عرضه کالا و حمل و نقل برتر را فراهم می کند. این شبکه های حمل و نقل شامل سه شبکه ریلی درجه یک و مسیرهای دریایی کوتاه بین آمریکای شمالی و آسیا می شود.
  • بریتیش کلمبیا یک بازار سرمایه ریسک پذیر توام با نوآوری دارد.
  • بریتیش کلمبیا پشتیبانی مستمری از صنایع معدنی فراهم می کند.
  • دولت بریتیش کلمبیا به طور مداوم برای توسعه و ارائه زیرساخت های بیشتر و بهتر در تلاش است. اخیرا خط تکمیل شده انتقال شبکه برق در شمال غرب، ولتاژ بالای برق را از بریتیش کلمبیا به منطقه شمال غربی انتقال می دهد و انرژی پاک برق را برای حمایت از پیشرفت های معدنی در این منطقه فراهم می کند.
  • در B.C. پایگاه داده های زمین شناسی در سطح جهانی توسعه یافته، و بیش از 14000 رخداد معدنی به فهرست بندی موجود افزوده شده است.
  • با تسهیل رویه های بررسی و تایید فعالیت ها، راه اندازی عملیات های معدنی در بریتیش کلمبیا کارآمد تر و ساده تر از قبل شده است.
  • استان B.C. با ارائه نرخ های مالیاتی رقابت پذیر برای شرکت ها، ایجاد انگیزه ها و مشوق های مالی، اعتبارات مالیاتی و دادن حق امتیاز و همچنین ارائه جریان برق و گاز ارزان قیمت به حمایت از فعالین این صنعت می پردازد.

 

نگاهی مختصر به بخش معدن

فعالیت های مرتبط با معادن در بریتیش کلمبیا دارای تاریخی طولانی و سازنده است و میزان صادرات معدنی از سال 2013 تا سال 2016 به میزان 139 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر 16 معدن فلزی و زغال سنگ در حال تولید بوده و بیش از 1000 معدن صنعتی مهم و عملیاتی در کل استان مشغول به فعالیت می باشند. صنعت استخراج معادن همچنان در مسیر سازگاری با محیط زیست پایدار در جهت تامین نیازهای جامعه جهانی گام بر می دارد.

و در سال 2017:

  • صادرات معادن و زغال سنگ بریتیش کلمبیا بیش از 9 میلیارد دلار بود.
  • بریتیش کلمبیا بزرگترین صادر کننده زغال سنگ کانادا به مبلغ 6.5 میلیارد دلار بود.
  • 2.6 میلیارد دلار مس و سنگ مس توسط استان صادر شده و عنوان بزرگترین تولیدکننده مس در کانادا را داشته است.
  • بریتیش کلمبیا تنها تولید کننده سنگ معدن مولیبدن با 110 میلیون دلار صادرات در کانادا است.

برنامه های مشوق

بریتیش کلمبیا برنامه های انگیزشی خاص و گسترده صنعتی و معدنی برای شرکت ها و افراد ارائه می دهد.

دریافت اعتبار مالیاتی اکتشاف معادن B.C.

این برنامه اعتبار مالیاتی قابل بازپرداخت به میزان 20 درصد از هزینه های استخراج معادن را ارائه می دهد تا میزان کمک های دریافتی را کاهش دهد. چنانچه هزینه های اکتشافی بیشتری در برخی مناطق (تحت تاثیر سوسک کوهستان) به افراد یا شرکت ها تحمیل شود، این اعتبار به 30 درصد افزایش می یابد.

دریافت اعتبار مالیاتی از طریق خرید سهام معادن

فردی که از طریق سهام اقدام به سرمایه گذاری می کند، می تواند اعتبار مالیاتی غیر قابل بازگشت معادل 20 درصد از هزینه های شرکت های استخراج معدن B.C. در طول یک سال را دریافت کند. هزینه های استخراج معادن در B.C. هزینه های اکتشافی خاصی است که بعد از 30 جولای 2001 تحمیل شده و توسط شرکت های صادر کننده سهام ، قابل لغو است.

دریافت اعتبار مالیاتی آموزشی

 این برنامه، اعتبارات مالیاتی قابل بازپرداخت را برای کارآموزان و کارفرمایانی که در برنامه های کارآموزی ارائه شده توسط موسسات آموزش صنعتی شرکت می کنند، فراهم می کند.

دریافت اعتبار مالیاتی اموال
اپراتورهای معدن و سایر کارخانجات صنعتی می توانند اعتبارات مالیاتی اموال صنعتی خود را به میزان 60 درصد مالیات دارایی های خود دریافت کنند.

اعتبار مالیاتی تجمعی
طبق قانون مالیات بر معادن، یک اعتبار مالیاتی تجمعی، شامل کاهش مالیات بر درآمد خالص (NRT) بر اساس میزان مالیات سود فعلی خالص (NCP) می باشد. این اعتبار تضمین می کند که سرمایه گذاران یا NRT را پرداخت نمایند و یا NCP، و نیازی به پرداخت هر دو نمی باشد.

کمک هزینه سرمایه گذاری
سرمایه گذاران می توانند هنگام تشکیل پرونده مالیات بر ارزش افزوده معدن جهت بازپرداخت سود پولی که در معادن سرمایه گذاری شده و در مرحله تولید تجاری است، ادعای دریافت کمک هزینه سرمایه گذاری کنند.

کمک هزینه تاسیس معادن جدید
این کمک هزینه معادل یک سوم ارزش سرمایه های هزینه شده برای توسعه معادن جدید و گسترش قابل توجه در میزان تولید معادن تا قبل از اول ژانویه سال 2020 ، قابل افزایش می باشد. این به این معنی است که 133.3 درصد از هزینه های سرمایه ای معین یک معدن می تواند به حساب هزینه تجمعی آن اضافه گردد تا در زمان تکمیل پروژه، هزینه های مالیاتی قابل پرداخت کاهش یابد.

معافیت  Nisgaaa
تحت موافقتنامه مالیات  Nisga’a Nation، معادنی که در زمین های منطقه Nisga’a در شمال غربی بریتیش کلمبیا فعالیت می کند از پرداخت مالیات معادن استانی معاف می باشند.

مزایای هزینه سرمایه ای
شرکت هایی که ادعای دریافت کمک هزینه های سرمایه گذاری با هدف استهلاک مالیات بر درآمد مربوط به فعالیت های خاص در معادن را دارند، می توانند سرمایه های شخصی خود را به جای تجمیع، در طبقه بندی های جداگانه قرار دهند. دارایی های واجد شرایط عبارتند از ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با تولیدات خاص.

معافیت مالیاتی اموال
اموال شخصی معین مانند ماشین آلات تولید، تجهیزات تجاری، مبلمان و موجودی ها، از پرداخت مالیات بر اموال در بریتیش کلمبیا معاف هستند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال