England Flag
Search
Search
Close this search box.

صنعت حمل و نقل در بریتیش کلمبیا

صنعت حمل و نقل در بریتیش کلمبیا

فرصت های سرمایه گذاری قابل توجهی از جمله ساخت و نگهداری زیرساخت های حمل و نقل در بریتیش کلمبیای کانادا وجود دارد. بعضی از این فعالیت ها از طریق مشارکت های خصوصی-دولتی (P3s) انجام می پذیرد. همچنین فرصت های عالی سرمایه گذاری در زمینه تولید و نگهداری صنایع هوا فضا و دریایی وجود دارد.

مزایای کلیدی

بخش حمل و نقل در استان بریتیش کلمبیا در حال رشد و گسترش مداوم است.

  • خدماتی مانند مهندسی و مشاوره ژئوتکنیک فرصت های عالی برای مشارکت سرمایه گذاری در پروژه های P3 فراهم می کند.
  • بخش هوافضای بریتیش کلمبیا به خاطر برتری آن در ارائه محصولات و خدمات بسیار تخصصی در سطح جهانی شناخته شده است. بخش عمده ای از نیروهای کار ماهر این بخش، توسط شبکه ای از موسسات آموزش عالی و دانشکده ها آموزش می بینند.
  • بریتیش کلمبیا مرکز عمده ای برای صنعت در حال توسعه هوافضا در شمال غرب اقیانوس آرام است. به عنوان مثال، شهر ونکوور در نزدیکی سیاتل واشنگتن، مرکز مونتاژ نهایی و ادغام خطوط تولید شرکت هواپیمایی بوئینگ است.
  • صنعت پیشرفته تولید و نگهداری حمل و نقل دریایی شامل تولید کنندگان قایق های پیشرو و شرکت های متخصص با تکنولوژی بالا درصنایع دریایی می شود.
  • اعطای قرارداد 8 میلیارد دلاری به شرکت کشتیرانی ونکوور (Vancouver Shipyards Co. Ltd.)، فرصت های قابل توجه جدیدی برای شرکت های بریتیش کلمبیا در بخش تولید و نگهداری دریایی ایجاد کرده است.

نگاهی مختصر به بخش حمل و نقل

بریتیش کلمبیا در حال انجام سرمایه گذاری های بزرگی در بندرگاه ها، فرودگاه ها، شبکه ریلی و بزرگراه ها می باشد تا شبکه ای از  راه های ارتباطی به عنوان دروازه اتصال شمال آمریکا با منطقه آسیا و اقیانوس آرام ساخته شود.

  • بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری قابل توجهی در پیشرفت حمل و نقل بخش عمومی و خصوصی دارد. شرکت های واقع در این استان از فرصت های عالی برای رشد بهره مند خواهند شد.
  • بریتیش کلمبیا  به مرکزی پیشرو در زمینه تولید هواپیما، تولید مواد پیشرفته، تعمیر و نگهداری هواپیما، ایجاد تغییرات، مدیریت ناوگان، آتش نشانی هوایی و آموزش های هوا فضا و شبیه سازی تبدیل شده است.
  • بریتیش کلمبیا در زمینه طراحی و ساخت زیرساخت های حمل و نقل جدید و نگهداری از بزرگراه ها، سابقه طولانی کار با بخش خصوصی دارد.

برنامه های مشوق

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشوق های کسب و کار در زمینه حمل و نقل در بریتیش کلمبیا اینجا کلیک کنید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال