England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

دانشگاه کاتانئو ایتالیا

درباره ی دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا Carlo Cattaneo University یک دانشگاه خصوصی واقع در شهر کاستلانزا ایتالیا است. این دانشگاه در سال 1991 تاسیس شده است. پردیس اصلی دانشگاه در مرکز شهر کاستلانزا واقع شده است و تنها پردیس اصلی این دانشگاه محسوب می شود. دانشگاه کارلو کاتانئو حدود 1950 دانشجو دارد که حدود 500 نفر از آنها دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا هستند. دانشگاه در سال 1991 تنها با رشته ی کارشناسی مدیریت تجارت شروع به کار کرد و سپس تا سال 1998 سه دانشکده ی کنونی دانشگاه را تاسیس کرد. دانشگاه کارلو کاتانئو یکی از سه عضو موسسه ی “آموزش برنامه ریزی و رقابت” است.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های ایتالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در ایتالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

  • رتبه ی 60 در میان دانشگاه های ایتالیا
  • رتبه ی 2500 جهانی

دانشکده های دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

  • دانشکده ی تجارت و اقتصاد
  • دانشکده ی مهندسی
  • دانشکده ی حقوق

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

  • مدرک کارشناسی سطح A در سیستم آموزشی ایتالیا (در دوره ی کارشناسی ارشد)
  • مدرک فارغ التحصیلی دوره متوسطه با حداقل معدل سطح B

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

زبان انگلیسی

  • تافل مبتنی بر اینترنت با حداقل نمره 65 (تمامی مقاطع)
  • مدرک قبولی آزمون TOELS(تمامی مقاطع)
  • مدرک B2 یا C1 زبان انگلیسی (تمامی مقاطع)

دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا برای دانشجویانی که اخذ پذیرش از دانشگاه را دارند کلاس های آموزش زبان انگلیسی و ایتالیایی نیز برگزار می کند. دانشجویان می بایست پس از گذراندن کلاس ها در آزمون پایانی نمره ی قبولی کسب کنند.

ددلاین اپلای در دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

دوره ی کارشناسی

  • نیمسال اول: 31 می 2017
  • نیمسال دوم: 15 نوامبر

دوره ی کارشناسی ارشد

  • نیمسال اول: 18 ژوئن 2017
  • نیمسال دوم: 19 نوامبر 2017

هزینه ها و شهریه ی تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

دانشجویان می بایست مبلغی در حدود 242 تا 300 یورو را به عنوان شهریه به ازای هر ترم پرداخت کنند. همچنین دانشجویان موظفند هزینه ی ثبت نام، کارت دانشجویی و… را نیز بپردازند.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا بورسیه های متنوعی را در مقاطع مختلف برای دانشجویان در نظر گرفته است. بورسیه های تحقیقاتی در مقطع دکتری، بورسیه ی پایان نامه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، و بورسیه های فارغ التحصیلی در تمامی مقاطع از جمله بورسیه های دانشگاه کارلو کاتانئو هستند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشگاه کارلو کاتانئو ایتالیا

دانشگاه کارلو کاتانئو خوابگاه های دانشجویی را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده است. خوابگاه ها شامل 440 تخت در 252 اتاق هستند. همچنین از امکانات خوابگاه های می توان به 2 سالن تلویزیون بزرگ، 30 سالن مطالعه و… اشاره کرد.

دانشجویان برای اقامت کوتاه مدت می توانند علاوه بر هتل ها از اتاق های مهمان خوابگاه ها با امکانات کامل استفاده کنند. هزینه ی اجاره ی خوابگاه ها را می توان از طریق بورسیه های دانشگاه تامین کرد.

اگر قصد تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، لطفا فرم ارزیابی تحصیلی را در سایت ویزا موندیال تکمیل کنید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال