England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو ایتالیا

دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو ایتالیا

درباره ی دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو ایتالیا

دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو Magna Græcia University of Catanzaro دانشگاهی واقع در شهر کاتانزارو ایتالیا است. این دانشگاه در سال 1998 تاسیس شد و در زمینه های حقوق و علوم پزشکی فعالیت های گسترده های را انجام داده است. پردیس اصلی دانشگاه در مرکز شهر کاتانزارو واقع شده است و تنها پردیس اصلی دانشگاه محسوب می شود. حدود 38000 دانشجو در  دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو تحصیل می کنند که حدود 5000 نفر از آنها دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا هستند. با توجه به این که شهر کاتانزارو شهری با قدمت تاریخی بسیار زیاد است، دانشگاه کاتانزارو کتابخانه ی جامعی را گرد هم آورده است.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های ایتالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در ایتالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

  • رتبه ی 72 در میان دانشگاه های ایتالیا
  • رتبه ی 4463 در میان دانشگاه های سراسر دنیا
  • رتبه ی 2870 در میان دانشگاه های قاره ی اروپا

دانشکده های دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

  • دانشکده ی حقوق
  • دانشکده ی علوم پزشکی و جراحی
  • دانشکده ی داروسازی

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

دوره ی کارشناسی

  • مدرک فارغ التحصیلی دوره ی دبیرستان با معدل A (مطابق با سیستم آموزشی کشور ایتالیا)
  • تائیدیه ی زبان ایتالیایی یا انگلیسی ( بسته به رشته ی مورد نظر)

در برخی رشته های آزمون ورودی برای متقاضیان برگزار می شود. کسب نمره ی قبولی در این رشته ها الزامی است.

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

  • مدرک زبان انگلیسی B2 یا C1
  • تافل مبتنی بر اینترنت با حداقل نمره 70

همچنین دانشجویان باید در آزمون زبان ایتالیایی دانشگاه شرکت کنند. آزمون ورودی بر اساس استاندارد های وزارت آموزش و پرورش ایتالیا است، و مدرک معادل مطابق با سیستم آموزشی ایتالیا نیز مورد قبول واقع خواهد شد. دانشجویانی که واجد شرایط قبولی در آزمون نیستند می توانند در کلاس های آموزش زبان ایتالیایی شرکت کنند.

ددلاین اپلای  در دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

  • ترم زمستان: 15 جولای 2017 (تمامی مقاطع)
  • ترم تابستان: 15 اکتبر 2017 (تمامی مقاطع)

هزینه ها و شهریه ی تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

هزینه ی شهریه ی هر ترم تحصیل در دانشگاه کاتانزارو حدودا مبلغ 680 یورو به ازای یک ترم است. این مبلغ به صورت ثابت بین تمام دانشجویان مشترک است، و با توجه به شرایط مالی دانشجویان و شرایط تحصیلی آنها، ممکن است به مبلغ شهریه تا سقف 340 یورو اضافه شود.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو بورسیه های تحصیلی محدودی را به دانشجویان ارائه می کند و بیشتر بورسیه های این دانشگاه زیر نظر سازمان های مربوطه هستند. بورسیه های تحقیقاتی، بورسیه های مقطع دکتری و کمک هزینه ی زندگی در شهر کاتانزارو از جمله بورسیه های دانشگاه ماگنا گراسیا است.

بورسیه ی دانشجویان کم توان جسمی:

دانشگاه ماگنا گراسیا بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه ی تحصیلی ا به دانشجویان کم توان جسمی اختصاص داده است. هزینه ی رفت و آمد در شهر کاتانزارو به وسیله ی دانشگاه تامین می شود، همچنین بورسیه های تحقیقاتی به این دانشجویان تعلق می گیرد.

بورسیه های دوره ی تحقیقاتی و دکتری دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو:

دانشگاه ماگنا گراسیا بورسیه های پایان نامه و دوره های تحقیقاتی را برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته است. مبلغ بورسیه های تحقیقاتی بین 500 تا 1200 یورو در ماه است و تا سقف 4 ماه به دانشجویان تعلق می گیرد.

همچنین دانشجویان مقطع دکتری می توانند از بورسیه های متنوع تحصیلی این دانشگاه استفاده کنند.

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو

دانشجویان دانشگاه ماگنا گراسیا کاتانزارو می توانند از هتل ها و اقامت گاه های تحت همکاری دانشگاه به منظور اقامت کوتاه مدت در شهر کاتانزارو استفاده کنند. اتاق های یک، دو و سه نفره ی کاملا مجهز(مانند اینترنت،…) با هزینه ی اجاره ی حدودا 45 تا 109 یورو به ازای هر شب در دسترس هستند.

خوابگاه ها نیز با اتاق های یک و چند نفره، امکانات کامل شامل اینترنت، سالن مطالعه و سالن ورزشی و سرویس بهداشتی و آشپزخانه ی مشترک  بین 2 تا 4 نفر، با هزینه ی اجاره ی حدودا 200 تا 350 یورو در ماه برای دانشجویان فراهم گردیده است.

اگر قصد تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را در سایت ویزا موندیال تکمیل فرمائید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال