England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه فره را ایتالیا

دانشگاه فره را ایتالیا

درباره ی دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

دانشگاه فره را ایتالیا University of Ferrara  دانشگاهی واقع در همین شهر در شمال کشور ایتالیا است. این دانشگاه در سال 1391 تاسیس شد و در طول جنگ جهانی اول با بیش از 500 دانشجو بهترین دانشگاه آزاد ایتالیا به شمار می آمد. پردیس اصلی این دانشگاه در شهر فره را واقع شده، این پردیس تنها پردیس اصلی دانشگاه است. دانشگاه فره را حدود 17000 دانشجو در مقاطع مختلف دارد که از این تعداد، حدود 2300 نفر دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا هستند. دانشگاه فره را در سال 2007 به عنوان موفق ترین دانشگاه ایتالیا در زمینه ی تحقیقات معرفی شد، این دانشگاه با کادری 600 نفره که 290 نفر از آن ها را محققین تشکیل می دهند، سالانه 400دانشجوی فارغ التحصیل دارد.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های ایتالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در ایتالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

  • رتبه ی 21 در میان دانشگاه های ایتالیا
  • رتبه ی 456 در میان دانشگاه های سراسر جهان
  • رتبه ی 251-300 در رشته داروسازی

دانشکده های دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

  • دانشکده ی معماری
  • دانشکده ی علوم اقتصادی
  • دانشکده ی مهندسی
  • دانشکده ی علوم انسانی
  • دانشکده ی حقوق
  • دانشکده ی ریاضیات، فیزیک و علوم طبیعی
  • دانشکده ی علوم پزشکی و جراحی
  • دانشکده ی داروسازی

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

با توجه به تنوع رشته های تحصیلی در مقاطع مختلف، مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه فره را متفاوت هستند. اما به طور کلی در دوره ی کارشناسی:

  • مدرک دیپلم معتبر، مطابق با سیستم آموزشی ایتالیا
  • کسب نمره ی قبولی در آزمون ورودی (در صورت لزوم)
  • تائیدیه ی زبان انگلیسی یا ایتالیایی (بسته به رشته ی مورد نظر)

و در دوره ی کارشناسی ارشد:

  • مدرک لیسانس معتبر در سیستم آموزشی ایتالیا، با شرط حداقل معدل لازم
  • تائیدیه ی زبان انگلیسی یا ایتالیایی (بسته به رشته ی مورد نظر)

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

دوره هاآیلتستافل مبتنی بر اینترنتتافل مبتنی بر دفترچه
کارشناسی

نمره ی کل :5،5

حداقل نمره ی هر بخش: 5

 

نمره ی کل: 70

 

 

نمره ی کل: 500

کارشناسی ارشد

نمره ی کل: 6

حداقل نمره ی هر بخش:5،5

 

نمره ی کل: 80

 

 

نمره ی کل: 550

دوره های تحقیقاتی و دکترا

نمره ی کل:6،5

حداقل نمره ی هر بخش:6

 

نمره ی کل: 83

 

نمره ی کل: 580

بسیاری از رشته ها در دانشگاه فره را به زبان انگلیسی تدریس می شوند، با این حال برخی رشته ها به زبان ایتالیایی تدریس می شوند. به منظور اخذ پذیرش در این رشته ها دانشجویان می بایست در آزمون زبان ایتالیایی در سطح B-1 و B-2 نمره ی قبولی کسب کنند، و اگر واجد شرایط قبولی در آزمون ها نیستند می توانند در کلاس های آموزش زبان ایتالیایی شرکت کنند.

ددلاین اپلای  در دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

  • ترم تابستان:  اکتبر 2018 (تمامی مقاطع)
  • ترم زمستان:  می 2018 (تمامی مقاطع)

هزینه ها و شهریه ی تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

مبلغ شهریه در دانشگاه فره را بسته به شرایط اقتصادی و وضع تحصیلی دانشجو متفاوت است. مبلغ حدودا 520 یورو به ازای هر ترم برای تمام دانشجویان ثابت است و باقی مانده ی مبلغ شهریه بر اساس توان مالی و وضع تحصیلی دانشجو محاسبه می شود.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

بورسیه های دانشگاه فره را ایتالیا غالبا زیر نظر سازمان های مربوطه به دانشجویان تعلق می گیرد. این سازمان ها، مانند CRCC که بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های متنوعی را برای دانشجویان آسیایی دانشگاه فره را فراهم کرده است، بورسیه های تحصیلی دانشگاه را تامین می کنند. بورسیه های پایان نامه، تحقیقاتی، فارغ التحصیلی و بسیاری دیگر از بورسیه ها و کمک هزینه های زندگی در شهر فره را که کمک قابل توجهی در هزینه ها به دانشجویان می کند.

بورسیه ی تحقیقاتی و پایان نامه ی دانشگاه فره را یکی از بهترین بورسیه های دانشگاه است. بورسیه ی تحقیقاتی، مبلغ قابل توجهی را در مدت 6 ماه تا 1 سال به دانشجویان محقق دانشگاه اعطا می کند. همچنین دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد که روی پایان نامه خود کار می کنند، در طول این دوره از تخفیف ویژه ای در هزینه های دانشگاه و زندگی در اقامت گاه خود بهره مند خواهند شد.

به طور کلی کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه فره را بخش زیادی از هزینه ی تحصیلی و به نسبت درصد کمتری از هزینه های زندگی در شهر فره را، را پوشش می دهند.

اقامت گاه ها و خوابگاه های دانشگاه فره را ایتالیا(Unife)

دانشگاه فره را برای اقامت کوتاه مدت در شهر فره را هتل های این شهر را به دانشجویان پیشنهاد می کند.

همچنین دانشگاه فره را چندین آژانس مسکن در شهر فره را، را به دانشجویان این دانشگاه معرفی کرده است تا دانشجویان با استفاده از این آژانس ها بتوانند اقامت گاه مورد نظر خود را در شهر فره را برگزینند. هزینه ی اجاره ی خوابگاه ها به صورت کلی بین 180 تا 390 یورو درماه است.

 

اگر قصد تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال