England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

دانشگاه سیه نا ایتالیا

درباره ی دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

دانشگاه استرانیری سیه نا (Università per Stranieri di Siena) درشهر سیه نا در سال 1588 به عنوان اولین دانشگاه  زبان ایتالیایی برای دانشجویان آلمانی تاسیس شد. در سال 1917  گسترش یافته و به عنوان یک دانشگاه آموزش زبان ایتالیایی در سراسر جهان معرفی شده است. دانشگاه استرانیری سیه نا متخصص فرآیندهای بین المللی است که زبان، فرهنگ، جامعه و اقتصاد ایتالیا را تحت تاثیر قرار داده است. دومین دانشگاه ایتالیا از لحاظ جذب دانشجویان بین المللی است. و همچنین دانشگاهی برای فراگیری مطالعات زبان ایتالیایی برای دانشجویان خارجی است. و انواع دوره های زبان ایتالیایی با انواع مدارک را ارائه می دهد. . جایزه شورای اروپا معتبرترین جایزه در صنعت اروپاست،که این دانشگاه از سال 2004 به بعد تا کنون ، 10 بار موفق به اخذ آن گردیده است.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های ایتالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در ایتالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

  • رتبه 63 بین دانشگاه های کشور ایتالیا در سیستم رتبه بندی uniRank
  • رتبه 3065 جهان در بین دانشگاه های جهان در سیستم رتبه بندی uniRank
  • رتبه ی 501 ام  جهان در سیستم رتبه بندی آموزش عالی تایمز

دانشکده های دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

این دانشگاه دارای یک دانشکده و دو دپارتمان است:

  • دانشکده زبان و فرهنگ ایتالیایی
  • دپارتمان علوم انسانی
  • دپارتمان زبان و علوم فرهنگی

شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

  • مدرک دیپلم یا مدرک معادل اخذ شده پس از 12 سال تحصیلی مورد تایید سفارت ایتالیا

*دانشجویان بین المللی در  صورتی که مدارک دبیرستان آنها معادل مدرک مورد تایید ایتالیا نباشد باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

شرایط زبان ایتالیایی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا ، باید در آزمون زبان ورودی این دانشگاه شرکت کنند مگر اینکه یکی از مدارک زیر را ارائه نمایند:

  • گواهی مهارت زبان ایتالیاییCELI سطح B2از دانشگاه پروجا
  • گواهینامهCILS سطح C2 صادر شده توسط دانشگاه رم
  • گواهی CILS از دانشگاه سیه نا با سطح 3
  • گواهیPLIDAاز موسسه دانته آلیگیری

ددلاین اپلای در دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

اخرین مهلت اپلای درترم یک  در دانشگاه استرانیری سیه نا:30 ژوئن

آخرین مهلت اپلای در ترم دو دانشگاه استرانیری سیه نا: 30 نوامبر

هزینه ها و شهریه ی دانشجویان بین المللی دانشگاه استرانیری سیه نا

شهریه ثابت برای دانشجویان 600 یورو می باشد. شهریه ثابت دانشجویان رشته های زبان و فرهنگ ایتالیایی برای آموزش دانشجویان بین المللی 500 یورو می باشد. دانشجویانی که مدارک لازم برای در امد مالی کم  را ارائه کنند و یا  بورس تحصیلی داشته باشند از پرداخت شهریه معاف خواهند بود. حداکثر هزینه کلی برای تحصیل در رشته زبان ایتالیایی و فرهنگ برای آموزش به دانشجویان بین المللی 1700 یورو می باشد. سایر رشته های تدریس شده در این دانشگاه شهریه آنها 1800 یورو می باشد.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

بورس های تحصیلی دانشگاه سیه نا به دانشجویانی که مدارک شایستگی و یا وضعیت مالی خود را مطابق DPCM ارائه کنند، تعلق می گیرد. بورس های تحصیلی برای انجام تحقیقات ، و یا برای دوره های دکترا نیز ارائه می گردد. بورس های این دانشگاه قابل تمدید شدن می باشند.

  • بورس های تحصیلی دانشگاه
  • بورس های تحصیلی PEGASO
  • کمک هزینه های تحصیلی برای مطالعات خارج از کشور

وضعیت مسکن و خوابگاه های دانشگاه استرانیری سیه نا ایتالیا

  • خوابگاه های DSU

این خوابگاه ها توسط انجمن انجمن منطقه ای برای حق تحصیل دانشگاه به دانشجویان ارائه می شود. این خوابگاه ها به صورت اتاق های دو نفره وجود دارد.

  • خوابگاه کنوانسیون ASP

این خوابگاه ها آپارتمانی و در مرکز شهرسیه نا واقع شده اند برای دانشجویانی که از قبل رزرو کرده باشند تخفیف وجود دارد. آپارتمان ها به حمام و آشپزخانه مجهز شده است.

  • مهمانخانه ویلا ایل پینو

یک مجموعه از سه مسکن در توسکانی است . 60 نفر (محل اقامت در تک، دو، سه گانه، استودیو)، مدیریت این مجموعه توسط یک شرکت خصوصی انجام می شود. از ویزگی های آن ، اینست که در محیطی آرام ودر پانوراما واقع شده است.فاصله این خوابگاه ها تا دانشگاه حدود 10 تا 15 دقیقه پیاده روی است.اتاق ها مبله هستند.همچنین این مسکن ها به صورت سوئیت، اتاق های یک نفره ، دو نفره ، و سه نفره در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.هزینه های آب ، برق ، و… در مقدار شهریه خوابگاه در نظر گرفته شده است.

  • آپارتمان های و مسکن های خصوصی

اگر قصد تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، فرم ارزیابی را در سایت ویزا موندیال تکمیل فرمائید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال