England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه ها و موسسات طرف قرارداد

شرکت مهاجرتی و خدمات دانشجویی ویزا موندیال با حضور فعال در بسیاری از سمینارها و کنفرانس های بین المللی اقدام به همکاری با موسسات دانشگاه ها و کالج های معتبر در سراسر دنیا نموده و از این طریق خدمات گستردهای را به متقاضیان ارایه می کند.
طیف موسسات همکار و طرف قرارداد ویزا موندیال از موسسات زبان تا کالج های فنی و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران در مقاصد پرطرفدار تحصیلی دنیا می باشد.
در همین راستا شرکت ویزا موندیال طی طرح تشویقی برای مشتریان عزیز تمامی خدمات مربوط به اخذ پذیرش از دانشگاه ها و کالج های معتبر طرف قرارداد خود را به صورت پکیج های ویژه به متقاضیان ارایه می نماید. در این پکیج ها در بسیاری از موارد، کلیه خدمات مربوط به اخذ پذیرش تحصیلی به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار مقرون به صرفه ارایه خواهد شد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها