England Flag
Search
Search
Close this search box.

خرید خشکشویی در کانادا

خرید خشکشویی در کانادا

خرید خشکشویی در کانادا همواره در میان مهاجران طرفداران خاص خود را داشته است. اگرچه اداره و مدیریت اسن صنعت بسیار ساده است، اما در دهه جدید با چالش‌هایی رو به رو شده است که دانش مدیریتی بیشتری را می‌طلبد.

با توجه به مدیریت ساده، سودآور بودن و ابزارهای مختلف به منظور افزایش حاشیه سود، در این مقاله به بررسی همه جانبه خرید خشکشویی در کانادا می‌پردازیم. همچنین؛ علاوه بر مراحل خرید، به سودآوری و آمارهای مالی نیز اشاره شده است تا بتوانید هر آنچه را که برای ارزیابی این صنعت نیاز دارید، در اختیار داشته باشید.

فهرست مطالب

شرایط خرید خشکشویی در کانادا

اگر برای خرید بیزینس در کانادا مصمم هستید و واقعا قصد خرید خشکشویی دارید، بهتر است قبل از انجام هر کاری شرایط خرید خشکشویی در کانادا رابررسی کنید.

برای آن که واجد شرایط باشید، باید:

  • سرمایه کافی
  • تجربه مدیریتی مرتبط با خشکشویی و
  • تسلط کافی در یکی از زبان های رایج کانادا 

را داشته باشید. البته ممکن است تسلط زبان انگلیسی و فرانسوی شما کاملا امری نسبی باشد. یعنی اگر شما مجبور به معاشرت به شهروندان کانادایی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که کاملا بر زبان های انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشید. در غیر اینصورت، اگر قرار است که کسی نماینده شما باشد، به یادگیری زبان در سطح پیشرفته احتیاجی ندارید.

مزایا و معایب خرید خشکشویی در کانادا

مزایای خرید خشکشویی

به عنوان یک سرمایه گذار، هدف شما از خرید خشکشویی در کانادا افزایش ثروت و گرفتن اقامت این کشور است. اما برای آن که شما این بیزینس را از میان بقیه کسب و کارهای موجود در کانادا انتخاب کنید، به دلایل موجه نیاز دارید.

بازگشت سرمایه در صنعت خشکشویی در کانادا بین ۲۵ تا ۳۵ درصد است. این یک بازگشت شگفت انگیز برای پولی است که سرمایه گذاری می‌کنید و به شما کمک می‌کند تا ثروت خود را به سرعت برگردانید.

راه‌های مختلفی برای بهبود وضعیت خشکشویی در کانادا وجود دارد. همچنین راه‌های زیادی برای خرید یک خشکشویی با تخفیف قابل توجه در کانادا برای به دست آوردن موجودی فوری وجود دارد که همین امر مانند سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، خشکشویی‌ها را به سرمایه گذاری جذابی برای سرمایه گذاران باهوش تبدیل می‌کند.

از آنجایی که صنعت خشکشویی یک بازار ناکارآمد است، فرصت‌های زیادی برای خرید خشکشویی زیر ارزش بازار، بهبود کسب و کار و ایجاد ارزش سهام از طریق افزایش درآمد خالص عملیاتی (NOI) کسب و کار وجود دارد.

راه‌های متعددی وجود دارد که خشکشویی‌ها می‌توانند درآمدی با مزیت مالیاتی برای شما فراهم کنند. اگر خشکشویی را به درستی خریداری کنید، باید بتوانید تجهیزات خود را مستهلک کنید. همچنین، می‌توانید برخی از هزینه‌های خود را به عنوان هزینه‌های تجاری که قبل از ادعای درآمد کسب و کار مشمول مالیات می‌شوند، حذف کنید.

خشکشویی‌ها کسب و کاری هستند که در آن به شما پول نقد پرداخت می‌شود و همین امر باعث ساده تر شدن کسب و کار می‌شود. مطمئن شوید هیچ معامله‌ای با چک‌های برگشتی یا تعقیب فاکتورها برای تلاش برای دریافت پول وجود ندارد.

جدا از درآمد حاصل از ماشین لباسشویی و خشک کن، خشکشویی‌ها پتانسیل کسب درآمد از منابع مختلفی دارند. از خدمات ارائه شده تا محصولات فروخته شده و موارد دیگر، راه‌های زیادی برای افزایش درآمد در خشکشویی وجود دارد.

خشکشویی‌ها یک وسیله سرمایه گذاری بسیار جذاب برای سرمایه گذاران پرمشغله ای هستند که خواهان بازدهی بالا با تعهد زمانی کم هستند. انعطاف‌پذیری این مدل کسب‌وکار به افرادی که دارای مشاغل یا سرمایه‌گذاری‌های دیگر هستند این امکان را فراهم می‌کند تا با ROTI (بازده زمانی سرمایه‌گذاری شده) بالا از آن بهره ببرند.

از خشکشویی خود برای کمک به خرید ملکی که در آن قرار دارد استفاده کنید. همواره، املاک و مستغلات راهی عالی برای سرمایه گذاری پول شما است. با خرید ملکی که خشکشویی در آن قرار دارد، فرصت مناسبی برای افزایش چشمگیر ارزش کسب و کار خود دارید.

معایب خرید خشکشویی در کانادا

به همان اندازه که برنامه شما می تواند متناسب با نیازهای شما انعطاف پذیر باشد، باید برای کسب و کار خود نیز انعطاف پذیر باشید. هنگامی که شرایط اضطراری و مشکلات پیش می آید، کسب و کار و مشتریان شما اهمیتی نمی دهند که در تعطیلات هستید، مریض هستید و غیره.

مشابه بسیاری از بیزینس‌ها، خرید خشکشویی هم به سرمایه اولیه نیاز دارد. چه شما تجهیزات خشکشویی را خریداری یا اجاره کنید، مجبور به پرداخت هزینه‌های چشمگیری خواهید بود.

مانند تمام کسب و کارها، خرید خشکشویی نیز ریسک هایی را در بر دارد. زمانی که بیزینس خشکشویی در کانادا را خریداری می کنید، باید تمام رقبای خود را نیز در نظر بگیرید و طوری آن ها را ارزیابی کنید که بتوانید وارد رقابت شوید.

وقتی خشکشویی را در کانادا خریداری می کنید، شما باید یک لوله کش، برقکار، بازاریاب، سرایدار، و هزارتا چیز دیگه باشید. لزوما نباید در همه آن ها ماهر باشید، اما دانش کلی در هرکدام از شاخه های فوق، در مدیریت کسب و کارتان، مفید خواهد بود.

هرکسی که در مشاغل خدماتی کار می کند به این موضوع واقف است که مشتریان همانقدری که می توانند باعث لذت شما در کسب و کار شوند، به همان اندازه نیز می توانند شما را اذیت و عصبانی کنند. بدین ترتیب اگر به این شغل علاقه دارید، حتما باید آدم صبوری باشید.

حداقل سرمایه برای خرید خشکشویی در کانادا

برای خرید خشکشویی در کانادا نمی‌توان عدد دقیقی را در نظر گرفت، اما با توجه به مساحت خشکشویی و تجهیزات، سرمایه ای بین ۴۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار لازم است. 

هزینه ها اغلب بسیار بیشتر و جزئی تر از آن چیزی است که بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه تصور می‌کنند. شما نه تنها در ساختمان و تجهیزات لباسشویی‌ها سرمایه گذاری می کنید، بلکه بیمه، مجوزها و هزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که برای اداره خشکشویی مورد نیاز است. 

ما چند مورد از هزینه های اولیه ای را که در هنگام خرید خشکشویی باید در مورد آنها تحقیق و بودجه بندی کنید، جمع آوری کرده ایم:

  • خرید واحد یا ساختمان خشکشویی موجود
  • هزینه های اجاره
  • بازسازی
  • تجهیزات لباسشویی تجاری
  • هزینه های حقوقی
  • مجوزها و هزینه های شیر یا اتصال: بسیاری از شهرها از شما می خواهند که برای اتصال تجهیزات لباسشویی خود به سیستم آب و فاضلاب، هزینه شیر یا اتصال پرداخت کنید.
  • هزینه تحقیق و اشتراک
  • خدمات رفاهی
  • بیمه
  • تجهیزات جانبی
  • لوازم متفرقه

مراحل خرید خشکشویی در کانادا

اگر به دنبال خرید خشکشویی هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، شناسایی مراحل خرید خشکشویی در کانادا است.

مرحله اول: خشکشویی مورد نظر را پیدا کنید

سه ابزار اصلی برای پیدا کردن خشکشویی در کانادا وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما بهترین کار این است که از هر سه روش استفاده کنید:

کارگزاری‌ها

برای خرید خشکشویی در کانادا می‌توانید از کارگزاری‌ها استفاده کنید. فروشندگان خشکشویی معمولا با کارگزاری‌ها برای فروش کسب و کار خود ارتباط برقرار می‌کنند و از آن‌های می‌خواهند که بیزینس‌ آن‌ها را آگهی کنند و در لیست خود قرار دهند.

  • نکته مثبت:
    • می‌توانید زودتر به معاملات دسترسی داشته باشید و در نتیجه خرید بهتری انجام دهید.
  • نکته منفی:
    • استفاده از خدمات کارگزاری ارزان نیست

اینترنت

استفاده از اینترنت روشی سریع و کارامد برای اطلاع از کسب و کارهای فروشی در کانادا است. شما می‌توانید طیف گسترده ای از خشکشویی‌های برای فروش و شماره‌های مرتبط با آنها را به صورت آنلاین مشاهده کنید. به عنوان مثال، وبسایت Business For Sale از معروفترین سایت های تبلیغات کسب و کار در کانادا است که می توانید از آن برای پیدا کردن خشکشویی های فروشی در کانادا استفاده کنید.

  • نکته منفی:
    • اغلب خشکشویی‌های فهرست شده به صورت آنلاین، مواردی هستند که سرمایه گذاران اصلی در لیست ایمیل کارگزاران از آن معاملات عبور کرده اند که پیدا کردن دلیل آن بر عهده شماست.
  • نکته مثبت:
    • دسترسی سریع به اطلاعات خشکشویی‌ها از جمله شماره تماس، اطلاعات مرتبط با کسب و کار

صاحبان خشکشویی

صحبت کردن با صاحبان خشکشویی از موثرترین روش‌ها برای پیدا کردن خشکشویی‌های برای فروش در کانادا است. زمانی که در حال رانندگی هستید و خشکشویی می‌بینید، کافی است به داخل مغازه رفته و با صاحب کسب و کار صحبت کنید و به آن‌ها اطلاع دهید که به دنبال خرید خشکشویی هستید. در چنین شرایطی، حتی اگر صاحب خشکشویی فروشنده نباشد، احتمالا به شما خشکشویی های دیگری را معرفی کنند. بنابراین، در چنین حالتی شانس شما برای پیدا کردن خشکشویی های دسته اول بسیار بالاست.

  • نکته منفی:
    • شما از کمک‌های کارگزار محروم هستید. برای رفع این مشکل برای بررسی قرارداد می توانید از یک وکیل مجرب که در حوزه بیزینس نیز تجربه قبلی دارد کمک بگیرید.
  • نکته مثبت:
    • هزینه‌ای بابت خدمات کارگزار پرداخت نمی‌کنید.

مرحله دوم: تامین مالی خشکشویی را در نظر بگیرید

به منظور خرید خشکشویی در کانادا، باید کاملا از نظر مالی نه تنها توانایی خرید خشکشویی را داشته باشید، بلکه نیازمند سرمایه در گردش کافی برای هزینه‌های جاری و غیرمترقبه کسب و کار خود هستید.

معمولا مهاجرین برای خرید کسب و کار در کانادا نمی‌توانند از حمایت‌های مالی دولتی و بانکی کانادا بهره مند شوند، زیرا آن‌ها مستلزم آن هستند که نشان دهند کسب و کار آن‌ها برای کانادا ارزش افزوده دارد و معمولا با ورود شما به کانادا با ویزای موقت، احتمال این که بانک یا سازمانی در کانادا حاضر باشد که به شما وام دهد نیز بسیار کم است. بنابراین، شما موظف هستید هم سرمایه در گردش و هم سرمایه اولیه را فراهم کنید تا بعدا با مشکل مالی مواجه نشوید.

مرحله سوم: خشکشویی را قیمت گذاری کنید

هنگامی‌که یک خشکشویی پیدا کردید، باید ارزش آن را نیز تعیین کنید. این ارزش گذاری ها توسط روش های مختلف و با ارائه حد بالا و پایین انجام می‌شود. روش های متفاوتی برای تعیین ارزش کسب و کار توسط افراد متخصص انجام می شود، و قیمت های مختلفی معرفی می شود، اما خوبی این ارزش گذاری، بری شما این است که برآوردی کلی از قیمت خشکشویی مورد نظر در کانادا به دست می آورید.

به طور مثال، خشکشویی‌ها بر اساس مضربی از درآمد خالص عملیاتی (NOI) ارزش گذاری می‌شوند. NOI عددی است که با کم کردن هزینه‌های کسب و کار، بدون احتساب وام، از درآمد کسب و کار به دست می‌آید. به عنوان مثال، اگر یک خشکشویی ۱۰۰,۰۰۰ دلار در سال درآمد داشته باشد و هزینه آن ۷۰,۰۰۰ دلار در سال باشد، NOI کسب و کار ۳۰,۰۰۰ دلار است.

هنگامی‌که NOI تعیین شد، با اعمال یک ضریب معقول ۳/۵ تا ۵ می‌توانید قیمت کسب و کار مورد نظر را تخمین بزنید. بنابراین، با درآمد خالص عملیاتی ۳۰,۰۰۰ دلار ، می‌توانید انتظار داشته باشید که خشکشویی مورد نظر بین ۱۰۵,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ دلار ارزش گذاری شود.

متغیرهای زیادی برای تعیین اینکه مضرب درست در کجای بازه ۳/۵ تا ۵ باید قرار بگیرد، وجود دارد، اما دو عامل از بقیه عوامل بسیار مهم تر هستند.

  • سن و وضعیت تجهیزات: اگر تجهیزات قدیمی‌باشند (بیش از ۱۰-۱۲ سال)، ضریب به ۳/۵-۴ نزدیک می‌شود. اما اگر تجهیزات جدیدتر باشند (۵ سال یا کمتر)، ضریب در محدوده ۴/۵-۵ قرار می‌گیرد.
  • اجاره نامه: یک اجاره نامه کوتاه مدت (کمتر از ۱۰ سال باقی مانده باشد) با نسبت کرایه به درآمد بالا (بیش از ۳۰٪ درآمد ناخالص) باعث می‌شود که مضرب کم شود (۳/۵-۴/۰). یک اجاره نامه بلند مدت (۱۵ سال یا بیشتر) با نسبت کرایه به درآمد کم (کمتر از ۲۵٪ درآمد ناخالص) باعث می‌شود که مضرب افزایش یابد (۴/۵-۵/۰).

مرحله چهارم: خشکشویی مورد نظر را به صورت کاملا دقیق بررسی کنید

هنگامی‌که پیشنهادی را ارائه کردید که پذیرفته شد، وارد مرحله بررسی دقیق می‌شوید. در این مدت اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. نقش اصلی شما در این مدت رسیدگی به ۴ سوال اصلی زیر است.

به طور خلاصه، شما باید درآمد خشکشویی را بررسی کنید. برای این کار چند روش آزمایش شده و واقعی از جمله نقدینگی هفتگی هر دستگاه بر اساس قرائت کنتور آب، محاسبه میزان آب مصرف شده، صورت‌حساب سپرده بانکی و اظهارنامه مالیاتی وجود دارد. هرچه بتوانید از تعداد بیشتری از این موارد استفاده کنید، تصویر کامل تری از درآمد واقعی لباسشویی خواهید داشت.

NOI از درآمد و هزینه محاسبه شده است. اگر درآمد کمتر از آنچه که باید باشد گزارش شود، ارزش خشکشویی را کاهش می‌دهد، اما اثر درآمد بیشتر را نیز در نظر بگیرید. مطمئن شوید که هزینه‌های واقعی را با صورتحساب‌های واقعی، قراردادهای و غیره چک می‌کنید.

مطمئن شوید که خشکشویی برای موفقیت طولانی مدت برنامه ریزی شده است. بنابراین شرایط زیر را بررسی کنید:

  • خشکشویی از وام بلند مدت بهره‌مند باشد
  • وسایل و تجهیزات در شرایط مناسب قرار داشته باشند
  • با گذشت زمان پایدار باشد

در حالی که شما در حال انجام بررسی‌های لازم خود هستید، جستجوی راه‌هایی برای افزایش ارزش خشکشویی هنگام تحویل گرفتن آن می‌تواند برای شما کارآمد باشد و منجر به افزایش جریان نقدی و ارزش موجودی بیشتر در تجارت شود که منجر به افزایش ارزش خالص خشکشویی می‌شود. 

مرحله پنجم: معامله را به طور کامل ببندید

پس از انجام بررسی‌های لازم، وقت آن است که بر اساس آماری که به دست آورده‌اید، پیشنهاد اصلی خود را مجدداً مورد مذاکره قرار دهید. خرید لباسشویی باید بر اساس آمار و ارقام باشد نه احساسات. مطمئن شوید که از فرصت برای مذاکره مجدد با پیشنهاد خود با اطلاعات جدیدی که در مرحله بررسی دقیق کشف کرده اید، استفاده کنید.

مجوزهای قانونی برای راه اندازی خشکشویی در کانادا

به منظور خرید خشکشویی در کانادا، شما به مجوزهایی نیاز دارید که متانسب با هر استان ممکن است متفاوت باشد. اگر به دنبال اطلاعات دقیق در این زمینه هستید، به سایت BizPal مراجعه کنید. اما به طور کلی، احتمالا شما برای آن که بتوانید در کانادا خشکشویی بخرید، به مجوز خشکشویی نیاز دارید. البته، علاوه بر مجوزهای مخصوص هر کسب و کار در کانادا، شما نیاز دارید تا یک سری مجوزهای عمومی نیز دریافت کنید.

توجه داشته باشید، بسیاری از مجوزها در زمان خرید کسب و کار، تحت نظارت سازمان های ذی صلاح قابل انتقال است.

آیا خرید خشکشویی در کانادا سودآور است؟

بله، خشکشویی برای مهاجرانی که قدرت مدیریت و توانایی کار پر مشغله را دارند، سودآور است. اما برای درک این موضوع و تایید این ادعا، به آمارهای مالی زیر دقت کنید:

  • صنعت خشکشویی در کانادا حدود ۱/۶ میلیارد دلار کانادا در سال درآمد دارد و عمدتاً توسط اعضای یک خانواده اداره می‌شود.
  • خشکشویی یک بازار بالغ و رقابتی است. طبق پیش‌بینی‌های Statista، صنعت خشکشویی در کانادا بین سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۳ به میزان ۰/۴ درصد رشد می‌کند.
  • طبق آمار دولت کانادا، ۷۲/۸ درصد تا سال ۲۰۱۶ سودآور بوده‌اند که کمی‌بالاتر از آمار نوشیدنی فروشی‌ها (۶۹/۲ درصد) و گل‌فروشان (۷۱/۲ درصد) و کمی‌پایین‌تر از خرده فروشان مواد غذایی (۷۳/۷ درصد) است.
  • مالکی که خشکشویی خود را تمیز نگه می‌دارد، تجهیزات آن را به سرعت تعمیر می‌کند، از سیستم‌های کم مصرف استفاده می‌کند و خدمات خوبی به مشتریان ارائه می‌دهد، انتظار می‌رود حاشیه سود ۳۵ درصدی داشته باشد”.
  • در ابتدای سرمایه گذاری، مجبور به پرداخت هزینه ای هنگفت بابت خرید یا اجاره تجهیزات هستید،  اما خبر خوب این است که کسب و کارهایی که با ماشین‌ها لباسشویی‌های سکه‌ای کار می‌کنند، هزینه‌های جاری بسیار کمی‌ دارند و یکی از دلایل آن پرداخت هزینه کم بابت استخدام کارگر است.
  • برخی از خشکشویی‌ها حتی به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند. البته خشکشویی‌هایی که تا دیر وقت بدون کارگر کار می‌کنند به هزینه‌های دیگری از جمله راه اندزای دوربین‌های مدار بسته یا اقدامات امنیتی احتیاج دارند.

آیا خرید خشکشویی در کانادا پرطرفدار است؟

  • خشکشویی یکی از خدمات بسیار ضروری جامعه به حساب می‌آید به طوری که در زمان کووید-۱۹، خشکشویی‌ها به عنوان یکی از خدمات ضروری اجازه داشتند مغازه‌های خود را باز نگه دارند. به همین دلیل است که تقاضا برای چنین صنعتی برای افرادی که از سرمایه کافی برای خرید ماشین‌های لباسشویی برخوردار هستند، بسیار مناسب است. زیرا همیشه برای این صنعت، حتی در زمان قرنطینه کووید-۱۹ تقاضا وجود داشته است.
  • ماشین‌های لباسشویی خانگی استهلاک بالایی دارند و به راحتی خراب می‌شوند که این موضوع برای ماشین‌های قدیمی‌ حتی محسوس‌تر هم هست.بنابراین بسیاری از کانادایی‌ها ترجیح می دهند، لباس های خود را با خشکشویی‌ها بسپرند. همین دلیل باعث افزایش تقاضا در این صنعت می‌شود.
  • بسیاری از صاحبان خشکشویی، در کنار شستشوی لباس، خدمات دیگری از جمله تعمیر البسه و فروش اقلام مرتبط با خیاطی را نیز در دستور کار خود قرار می دهند تا بتوانند حاشیه سود خود را افزایش دهند.
  • حتی برخی از آن‌ها پا را فراتر گذاشته و برای مشتریانی که منتظر شسته شدن لباس‌هایشان هستند، فروش تنقلات و نوشیدنی را در دستور کار خود قرار داده اند. در بعضی موارد نیز برای ارائه مزیت رقابتی، فضایی را برای بازی کودکان فراهم کرده اند تا پدر و مادرها علاوه بر شستن لباس‌هایشان، بتوانند کودکان خود را نیز سرگرم کنند.
  • ارتقاء مدل ماشین‌های لباسشویی و خشک کننده‌های لباس، برخلاف هزینه هنگفت اولیه، در دراز مدت می‌تواند هزینه نگهداری کمتر و حاشیه سود بیشتری داشته باشد. احتمال این که مدل‌های جدیدتر خراب شوند، کمتر است و در بسیاری از موارد از انرژی و آب کمتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌استفاده می‌کنند که می‌تواند منجر به حاشیه سود بالاتری شود.

اقامت دائم از طریق خرید خشکشویی در کانادا

برای اخذ اقامت دائم از طریق خرید خشکشویی در کانادا، از مرحله خرید تا دریافت اقامت، سه مرحله اساسی وجود دارد:

۱. خرید خشکشویی در کانادا
۲. دریافت ویزای موقت از طریق برنامه های مهاجرتی جابجایی بین المللی (برنامه IMP) یا نیروی کار موقت TFWP 
۳. اخذ اقامت دائم

خرید خشکشویی در استان‌های مختلف کانادا

اطلاعات مربوط به تعداد، اندازه و مکان موسسات را می توان برای ارزیابی سطح رقابت موجود در صنعت خشکشویی در استان های مختلف کانادا مورد استفاده قرار داد. معیارهای زیادی برای سنجش وضعیت خشکشویی در شهرهای مختلف کانادا وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین معیار وسعت صنعت خشکشویی در هر استان کانادا است. تعداد افرادی که در هر کدام از استان های کانادا مشغول به کار هستند می تواند معیاری از وسعت این صنعت در هر کدام از استان های کانادا باشد. جدول زیر تفکیک بین موسسات کارفرما و غیر کارفرما یا نامشخص برای هر استان/منطقه و همچنین در سطح ملی را نشان می دهد. برای این صنعت، ۲,۰۸۰ مؤسسه غیر کارفرما یا نامشخص و ۱,۹۲۱ مؤسسه دارای یک یا چند کارمند هستند.

استان/منطقهموسسات کارفرماموسسات غیر کارفرما
انتاریو۸۱۸۱,۱۹۳
کبک۴۱۳۳۸۰
بریتیش کلمبیا۲۷۶۲۳۳
آلبرتا۲۶۱۱۵۵
منیتوبا۴۹۴۱
ساسکاچوان۴۴۳۰
نوا اسکوشیا۲۴۲۵
نیوبرانزویک۱۸۱۱
نیوفاندلند و لابرادور۱۱۷
جزیره پرنس ادوارد۶۲
مناطق شمالی۱۰
نوناووت۰۰
سراسر کانادا۱,۹۲۱۲,۰۸۰

در سال ۲۰۲۱، تفکیک موسسات کارفرمایی در این صنعت به شرح زیر بود:

  • ۶۴/۳ درصد از آنها میکرو محسوب می شدند که کمتر از پنج نفر کارمند داشتند.
  • مؤسسات کوچک ۳۳/۶ درصد را به خود اختصاص دادند.
  • مؤسسات متوسط ۲ درصد از کل موسسات را تشکیل می دهند.
  • کارفرمایان بزرگ، آنهایی که بیش از پانصد نفر حقوق و دستمزد دارند، ۰% از کل موسسات را تشکیل می دهند.
استان/منطقهشرکت‌های میکرو (۱-۴ کارمند)موسسات کوچک (۵-۹۹)موسسات متوسط (۱۰۰-۴۹۹)
انتاریو۵۷۷۲۲۵۱۵
کبک۲۳۳۱۷۳۷
بریتیش کلمبیا۱۷۱۱۰۰۵
آلبرتا۱۷۰۸۲۹
منیتوبا۲۸۱۹۲
ساسکاچوان۲۲۲۱۱
نوا اسکوشیا۱۳۱۱۰
نیوبرانزویک۹۹۰
نیوفاندلند و لابرادور۷۴۰
جزیره پرنس ادوارد۴۲۰
مناطق شمالی۱۰۰
نوناووت۰۰۰
سراسر کانادا۱,۲۳۵۶۴۶۳۹

خدمات ویزا موندیال در امر خرید خشکشویی در کانادا

داشتن یک وکیل حرفه‌ای و با تجربه که بتواند شما را در این مسیر راهنمایی کند بسیار ضروری است. شرکت بین المللی ویزا موندیال با سال‌ها تجربه در امر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و داشتن پرونده‌های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کانادا است.

سوالات متداول

۵۸/۱% از خشکشویی‌ها تا سال ۲۰۲۰ سودآور بوده اند که متوسط درآمد آن‌ها ۲۵۲/۸ هزار دلار بوده است.

جریان نقدی خشکشویی در بازه ۱۵,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ دلار قرار دارد.

سود خالص ماهیانه بین ۵,۰۰۰ تا ۷,۰۰۰ دلار است.

برای خرید خشکشویی در کانادا نمی‌توان عدد دقیقی را در نظر گرفت، اما با توجه به مساحت خشکشویی و تجهیزات، سرمایه ای بین ۴۰۰,۰۰۰ دلار تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار لازم است.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال