ویزا موندیال - visa mondial
Search
Close this search box.

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی University of Northern British Columbia

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی در مناطق شمالی استان بریتیش کلمبیا که دارای مناظر بی‌نظیر است، واقع شده است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های کوچک و کم جمعیت در کشور کانادا می‌باشد. تمرکز اصلی این دانشگاه بر روی تدریس با کیفیت، محیط زیست، نیازهای مردم و اکتشافات است.

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی یا در اختصار UNBC یک دانشگاه تازه تاسیس است که در سال ۱۹۹۰ در استان بریتیش کلمبیا در کشور کانادا تاسیس شد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی فوق‌العاده ای در مقاطع دانشگاهی مختلف به دانشجویان خود ارائه می‌دهد، که موضوعات ان در زمینه فرهنگ، بهداشت، اقتصاد، علوم و محیط زیست است. این دانشگاه به عنوان دانشگاهی که به صورت حرفه‌ای تحقیق در زمینه های مختلف علمی را دنبال می‌کند، دانش جدیدی به دانشجویان خود ارائه می‌دهد و دانشجویان دانا و با توانایی های زیاد در کار و تحقیقات به دنیا معرفی می‌کند. دانشگاه UNBC برای راحتی دانشجویانش، محیطی دوستانه و پشتیبان برای آن‌ها ایجاد کرده.

۴۰۲۰ نفر

تعداد دانشجویان

پرنس جورج، کانادا

شهر، کشور

-

رتبه شانگهای

۱۰۰۰

رتبه QS

۸ هزار دلار

حداقل شهریه سالیانه

انگلیسی

زبان تدریس

دارد

خوابگاه

۱

تعداد پردیس ها

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی دانشگاهی است که هم در قسمت شمالی کانادا قرار گرفته، هم در حوزه خدمت رسانی به این مناطق فعالیت می‌کند. این دانشگاه در تلاش است تا حس مسئولیت پذیری، هدف و ماجراجویی را در دانشجویان و حتی مسئولین و کارمندانش بیدار کند تا بتوانند برای جامعه مناطق شمالی عملکرد بهتری داشته باشند. سازندگان دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی این دانشگاه در مناطق شمالی برای ارائه خدمات به مردم و محیط زیست این مناطق ساخته‌اند. آن‌ها موسسه ای ساختند که همه دانشجویان از نژادها و ملیت‌های مختلف در آن احساس راحتی می‌کنند و در کنار هم تحصیل و زندگی و به صورت نزدیک با مسئولان و کارمندان این دانشگاه کار می‌کنند، و در تلاشند تا کیفیت زندگی در مناطق شمالی استان بریتیش کلمبیا و حتی دیگر استان‌ها و کشورها را ارتقا دهند.

تعداد دانشجویان این دانشگاه کم جمعیت ۴۰۲۰ نفر می‌باشند که در مقاطع و دوره های مختلف آموزشی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

تحصیلات در دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی رشته های متنوعی در مقاطع مختلف دانشگاهی و آموزشی به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. دانشجویان می‌توانند در ۲ ترم سپتامبر (شهریور) و ژانویه (دی) در این دانشگاه ثبت نام کنند. همچنین این دانشگاه برای بهتر کردن محیط آموزشی خود و تعلیم تربیت دانشجویان با تجربه برنامه های ویژه ای برای جذب بیشتر دانشجویان بین المللی دارد. برای موفقیت در اخذ پذیرش، دانشجویان باید مدارک مورد نیاز را داشته باشند. همچنین نمره زبان انگلیسی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از این دانشگاه برای دانشجویان خارجی مدرک آیلتس با حداقل نمره ۶.۵ و یا مدرک تافل با حداقل نمره ۹۰ است. دیگر مدارک معتبر زبان انگلیسی نیز در صورت معادل سازی آن توسط دانشگاه مورد قبول است.

 

رتبه دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی که در یکی از زیباترین مناطق شمالی استان بریتیش کلمبیا ساخته است یک دانشگاه تازه تاسیس است که توانسته با همین تاریخچه کوتاه در رتبه بندی های مختلف جایگاه بسیار خوبی را کسب کند. همچنین این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های کوچک و کم جمعیت کشور کانادا به حساب می‌آید. این دانشگاه در سال ۲۰۲۰ و طبق رتبه بندی بسیار معتبر QS رتبه ۱۰۰۰ را به خود اختصاص داده است. همچنین رتبه این دانشگاه در بین دانشگاه‌های تازه تاسیس دنیا ۲۵۰ است. دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی توانسته رتبه ۲۴ را در بین کل دانشگاه‌های کشور کانادا را کسب کند.

دپارتمان ها و رشته های دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

مقطع لیسانس

مقطع فوق لیسانس

مقطع دکتری

شهریه سالیانه دانشگاه مالمو

  • میانگین شهریه دوره کارشناسی: ۸ هزار دلار
  • میانگین شهریه دوره ارشد: ۸ هزار دلار
  • میانگین شهریه دوره دکتری: ۸ هزار دلار

مدرک زبان مورد نیاز

  • آیلتس ۶.۵
  • تافل ۸۵

بورسیه های تحصیلی دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی کشور کانادا برای جذب دانشجویان بیشتر و ارائه خدمات به آن‌ها کمک هزینه‌های تحصیلی مختلفی برای این دانشجویان در نظر گرفته است. این کمک هزینه‌ها به دانشجویان از طبقات مختلف جامعه و با سوابق تحصیلی درخشان کمک می‌کند تا بتوانند در این دانشگاه ثبت نام کنند و تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. این کمک هزینه‌ها می‌توانند منابع مختلفی مثل: وام های بانکی، وام های دولتی، سازمان‌های خصوصی، بورسیه های دولتی و کمک هزینه هایی که از طرف خود دانشگاه اعطا می‌شود، باشند. این کمک هزینه با توجه به منبع آن و سوابق تحصیلی دانشجویان می‌تواند تا ۹۰ درصد هزینه های تحصیل را پوشش دهند

خوابگاه های دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی به دانشجویان خود که از شهرهای دورتر کشور کانادا و یا دیگر کشورها در این دانشگاه ثبت نام کردند، خدمات خوابگاه ارائه می‌دهد. این خوابگاه ها فقط محلی برای زندگی دانشجویان در زمان تحصیل نیست، بلکه محیطی راحت برای درس خواندن، آرام، امن، راحت و دارای اجتماعی پشتیبان حمایت گر است. خوابگاه های این دانشگاه کاملا مبله هستند و همه وسایل ضروری زندگی را دارند. همچنین این خوابگاه ها در متراژ مختلف و دارای امکانات متفاوت به دانشجویان ارائه می‌شود تا دانشجویان با توجه به نیازها و بودجه مالی خود بتوانند مسکن مورد نظر خود را پیدا کنند.

هزینه های زندگی در دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی

شهریه دانشگاه بریتیش کلمبیای در کشور کانادا برای هر ترم تحصیلی چیزی در حدود ۸ هزار دلار کانادا است. این مبلغ به صورت میانگین گفته شده و در مقاطع و دوره های مختلف با توجه به رشته انتخابی می‌تواند متفاوت باشد.

هزینه زندگی در استان بریتیش کلمبیا برای هر فرد در حدود ۲ هزار دلار کانادا می‌باشد که با توجه به سبک زندگی افراد این مبلغ می‌تواند کمتر و یا بیشتر شود. این مبلغ هزینه‌های ضروری مثل مسکن، خوراک، رفت و آمد و اینترنت را کاملا پوشش می‌دهد.

دانشجویان در کشور کانادا اجازه ۲۰ ساعت کار پاره وقت در هفته را دارند که می‌تواند تا ۷۵ درصد هزینه های زندگی را پوشش دهد. همچنین اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی و یا اجاره منزل به همراه دیگر دانشجویان به صورت مشترک می‌تواند میزان قابل توجهی از هزینه‌ها را کاهش ‌دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال