England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشگاه کازینو ایتالیا

درباره ی دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشگاه کاسینو ایتالیا University of Cassino and Southern Lazio یک دانشگاه عمومی واقع در شهر کاسینو ایتالیا است  که در سال 1979 تاسیس شده است. پردیس اصلی دانشگاه کاسینو در مرکز شهر واقع شده است و دو پردیس کوچک دانشگاه در حاشیه ی شهر کاسینو قرار دارند. دانشگاه کاسینو فعالیت های گسترده ای را در زمینه های حقوق و علوم انسانی انجام داده است و از این رو پیشرفت گسترده ای در سالهای اخیر در این زمینه داشته است. حدود 8000 دانشجو در دانشگاه کاسینو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 1400 نفر دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا هستند.

اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های ایتالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در ایتالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه کاسینو ایتالیا

  • رتبه ی 54 در میان دانشگاه های کشور ایتالیا
  • رتبه ی 2493 در میان دانشگاه های سراسر جهان
  • رتبه ی 1860 در میان دانشگاه های قاره ی اروپا

دانشکده های دانشگاه کاسینو ایتالیا

  • دانشکده ی حقوق و اقتصاد
  • دانشکده ی مهندسی عمران و مهندسی مکانیک
  • دانشکده ی مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • دانشکده ی هنر های انسانی و فلسفه
  • دانشکده ی علوم انسانی، علوم اجتماعی و بهداشت

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشجویان متقاضی اخذ پذیرش از دانشگاه کاسینو ایتالیا می بایست در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کنند، مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاسینو شامل:

  • مدرک فارغ التحصیلی دوره ی متوسطه برای دوره ی کارشناسی (با حداقل سطح B2)

و

  • مدرک زبان ایتالیایی

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاسینو ایتالیا

  • مدرک زبان انگلیسی سطح B-1 یا C-2

برای اخذ پذیرش از دانشگاه کاسینو ایتالیا متقاضیان باید در آزمون ورودی زبان ایتالیایی دانشگاه نمره ی قبولی کسب کنند. همچنین مدرک زبان ایتالیایی معادل، مطابق با سیستم آموزشی ایتالیا و مورد تائید دانشگاه کاسینو نیز مورد قبول واقع می شود.

کلاس های آموزشی زبان ایتالیایی در سطوح مختلف، برای دانشجویانی که شرایط مورد نیاز زبان ایتالیایی را ندارند، برگزار می شود.

ددلاین اپلای  در دانشگاه کاسینو ایتالیا

  • ترم تابستان: 15 می 2017
  • ترم زمستان: 15 نوامبر 2017

هزینه ها و شهریه ی تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه کاسینو ایتالیا

هزینه ی شهریه ی تحصیل در دانشگاه کاسینو ایتالیا بین 380 تا 800 یورو به ازای یک ترم متغیر است. شهریه ها با توجه به رشته ی تحصیلی و مقطع تحصیلی متفاوت هستند. بخشی از شهریه ثابت است و بخشی دیگر با توجه به شرایط تحصیلی و قدرت مالی و اقتصادی دانشجویان محاسبه می شود.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه کاسینو ایتالیا

بورسیه های دانشگاه کاسینو ایتالیا زیر نظر خود دانشگاه و سازمان های مربوطه در اختیار دانشجویان و متقاضیان اخذ پذیرش این دانشگاه قرار می گیرد. دانشگاه کاسینو بورسیه های متنوعی ازجمله بورسیه ی تحقیقاتی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را به دانشجویان ارائه می دهد. مبلغ این بورسیه در حدود 500 تا 1200 یورو در ماه است و در تمام طول مدت تحقیقات با سقف 6 ماه به دانشجویان عرضه می گردد.

همچنین دانشگاه کاسینو بورسیه های فارغ التحصیلی، پایان نامه و کمک هزینه های زندگی مثل کمک هزینه ی اجاره ی اقامت گاه را به دانشجویان پرداخت می کند.

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشجویان دانشگاه کاسینو می توانند برای اقامت دائم در شهر کاسینو از خوابگاه های دانشگاه استفاده کنند. هزینه ی اجاره ی خوابگاه ها حدود 200 تا 350 به ازای یک ماه است. اتاق های یک نفره، دو نفره و 4 نفره، با امکانات کامل شامل اینترنت رایگان و آشپزخانه ی مشترک و سرویس بهداشتی مشترک بین 2 نفر آماده ی میزبانی دانشجویان هستند.

دانشجویان برای اقامت های کوتاه مدت می توانند از هتل های شهر کاسینو استفاده کنند، هزینه ی اجاره ی هتل ها بین 20 تا 90 یورو به ازای یک شب است.

آپارتمان های خصوصی نیز برای دانشجویان قابل استفاده است، این آپارتمان ها داری امکانات کامل است، هزینه ی اجاره ی آنها بین 300 تا 440 یورو در ماه است.

اگر قصد تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

تیم ویزا موندیال