England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه اودینه ایتالیا

دانشگاه اودین ایتالیا

درباره ی دانشگاه اودینه ایتالیا

دانشگاه اودینه ایتالیا University of Udine  دانشگاهی واقع در شهری به همین نام در کشور ایتالیا است. این دانشگاه در سال 1976 با هدف آموزش های عالی در زمینه ی علوم اجتماعی و فرهنگی تاسیس شد. پردیس اصلی دانشگاه اودینه در مرکز شهر اودینه قرار دارد، این پردیس تنها پردیس اصلی دانشگاه اودینه است. این دانشگاه روابط گسترده ای را با دانشگاه های سراسر جهان و خصوصا اروپا دارد و همچنین فعالیت ای زیادی را در زمینه ی تحقیقات داخلی و بین المللی انجام می دهد. دانشگاه اودینه ایتالیا حدود 17000 نفر دانشجو دارد که از این میان حدود 2700 نفر دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا هستند. اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه های ایتالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه ویزا موندیال تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور ایتالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود. سایت ویزا موندیال در اطلاعات مربوط به تحصیل در ایتالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی ایتالیا، اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در دانشگاه های ایتالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

رنکینگ دانشگاه اودینه ایتالیا

  • رتبه ی 630 در میان دانشگاه های سراسر دنیا
  • رتبه ی 31 در میان دانشگاه های ایتالیا

دانشکده های دانشگاه اودینه ایتالیا

  • دانشکده ی آمار و اقتصاد
  • دانشکده ی علوم محیطی، حیوانی و غذایی
  • دانشکده ی زبان، ادبیات، ارتباطات، آموزش و علوم اجتماعی
  • دانشکده ی حقوق
  • دانشکده ی علوم انسانی و فرهنگی
  • دانشکده ی ریاضیات، فیزیک و علوم کامپیوتر
  • دانشکده ی پزشکی
  • دانشکده ی صنعتی مهندسی و معماری

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه اودینه ایتالیا

برای اخذ پذیرش از دانشگاه اودینه در رشته های مختلف نیاز به مدارک مختلف است، اما به صورت کلی متقاضیان در دوره های مختلف نیازمند مدارک ذیل هستند: دوره ی کارشناسی
  • مدرک فارغ التحصیلی دبیرستان مطابق با سیستم آموزشی ایتالیا
  • کسب نمره ی قبولی در آزمون ورودی دانشگاه اودینه
  • گواهی نامه ی تائیدیه ی زبان انگلیسی و ایتالیایی (بسته به زبان رشته ی مورد نظر)
دوره ی کارشناسی ارشد
  • مدرک کارشناسی در رشته ی مربوطه(مورد تائید دانشگاه)
  • گواهی نامه ی تائیدیه ی زبان انگلیسی و ایتالیایی (بسته به زبان رشته ی مورد نظر)
  • کسب نمره ی قبولی در آزمون دانشگاه( بسته به رشته ی مورد نظر)

نمره زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه اودینه ایتالیا

دوره ها آیلتس تافل مبتنی بر اینترنت تافل مبتنی بر دفترچه
کارشناسی نمره ی کل :5 حداقل نمره ی هر بخش:4،5 نمره ی کل: 70 نمره ی کل: 500
کارشناسی ارشد نمره ی کل: 5 حداقل نمره یهر بخش:4،5 نمره ی کل: 75 نمره ی کل: 530
دوره های تحقیقاتی و دکترا نمره ی کل:5،5 حداقل نمره ی هر بخش:5 نمره ی کل: 80 نمره ی کل: 550
دانشجویان غیر اروپایی که قصد اخذ پذیرش از دانشگاه اودینه را دارند می بایست در آزمون ورودی دانشگاه در زبان ایتالیایی نمره ی قبولی کسب کنند. همچنین دانشجویان می توانند پیش از ثبت نام در کلاس های آموزش زبان ایتالیایی شرکت کنند.

ددلاین اپلای  در دانشگاه اودینه ایتالیا

  • ترم زمستان: نیمه ی اول آپریل 2018 (تمامی مقاطع)
  • ترم تابستان: اکتبر 2018 (تمامی مقاطع)

هزینه ها و شهریه ی تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه اودینه ایتالیا

شهریه ی تحصیل در دانشگاه اودینه ایتالیا به طور متوسط بین 370 تا 1875 یورو به ازای یک ترم است. این مبلغ هزینه های جانبی تحصیلی در دانشگاه اودینه را نیز پوشش می دهد.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه اودینه ایتالیا

دانشگاه اودینه بورسیه های متنوعی را برای دانشجویان این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی در نظر گرفته است. بزرگترین بورسیه ی این دانشگاه بورسیه ی تحقیقاتی مقطع دکتری دانشگاه است که سالانه مبلغ 13،638 یورو را به دانشجویان واجد شرایط اختصاص می دهد، و در صورت کسب نتایج مطلوب توسط دانشجو و با توجه به قوانین مربوطه، مبلغ بورسیه در سال دوم تا سقف 50% افزایش می یابد. همچنین دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند از کمک هزینه های تحصیلی متعددی استفاده کنند. مبلغ کمک هزینه ها در این مقاطع معمولا بین 300 تا5000 یورو است که این مبلغ بستگی به نوع بورسیه و شرایط مالی و تحصیلی دانشجو نیز دارد. بورسیه های تحقیقاتی و بورسیه های پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمان شروع پروژه ی پایان نامه یا تحقیق دانشجو آغاز شده و در مدت 6 ماه تا یکسال به صورت ماهیانه به دانشجو پرداخت می گردد.

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشگاه اودینه ایتالیا

دانشگاه اودینه خوابگاهی را به صورت مجزا برای دانشجویان در نظر نگرفته است، بدین معنی که دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه اودینه را دارند می بایست با استفاده از سازمان های مربوطه اقامت گاه مورد نظر خود را پیدا کنند. چندین سازمان ایتالیایی در این زمینه در شهر اودینه فعالیت می کنند. به صورت کلی دانشجویان می توانند برای اقامت کوتاه مدت از هتل های شهر استفاده کنند، اجاره ی این هتل ها به طور میانگین 40 تا 150 یورو به ازای یک شب است. همچنین دانشجویان برای اقامت بلند مدت می توانند از آپارتمان های خصوصی یا اقامتگاه های مشترک استفاده کنند. اقامتگاه های مشترک با اتاق های یک، دو و چند نفره و امکانات کامل آماده میزبانی از دانشجویان هستند. هزینه ی اجاره ی این خوابگاه ها بین 180 تا 300 یورو در ماه است. آپارتمان های خصوصی با اجاره ای بین 350 تا 500 یورو در ماه گرانترین اقامتگاه های شهر اودینه هستند، لازم به ذکر است این خوابگاه ها امکانات کامل شامل اینترنت و… را دارا هستند. اگر قصد تحصیل در برترین دانشگاه های ایتالیا را دارید، لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال