England Flag
Search
Search
Close this search box.

دانشگاه رویال رودز کانادا

دانشگاه رویال رودز

دانشگاه رویال رودز یک دانشگاه دولتی در کشور کانادا و استان بریتیش کلمبیا است که در سال ۱۹۹۵ توسط دولت استان بریتیش کلمبیا تاسیس شده. پردیس و ساختمان اصلی این دانشگاه در شهر کال وود کانادا واقع شده است. این دانشگاه در ابتدا و قبل از سال ۱۹۹۵ یک کمپ آموزش نظامی بوده است اما با توجه به نیاز های روز کشور و دنیا دولت استان بریتیش کلمبیا این کمپ را به محل آمورش علم تبدیل می‌کند.

پارک ملی بنف و کوه های راکی

نفر۲۷۸۲

تعداد دانشجویان

کلوود، کانادا

شهر، کشور

-

رتبه شانگهای

۳۸۱۰

رتبه QS

۱۲ هزار دلار

حداقل شهریه سالیانه

انگلیسی

زبان تدریس

دارد

خوابگاه

۲

تعداد پردیس ها

دانشگاه رویال رودز در یکی از زیبا ترین و تاریخی ترین مناطق کانادا واقع شده است. این دانشگاه نیازها و توانایی های دانشجویان درک و مطالب درسی و آموزشی خود بر آن اساس به دانشجویان ارائه می‌کند. در این دانشگاه دانشجویان میتوانند نحوه آموزش خود را با توجه به خواسته ها و نیازهایشان به صورت عملی و با تئوری انتخاب کنند. در این دانشگاه اساتید و مدیران در تلاشند تا همه منابع تحصیلی لازم را در اختیار دانشجویان قرار دهند و همچنین با تمام چالش های دنیای واقعی آشنا کنند. این دانشگاه حتی بعد از اتما تحصیل دانشجویانش به حمایت از آن‌ها برای پیدا کردن شغل مناسب خود ادامه می‌دهد و از موفقیت آن‌ها اطمینان حاصل می‌کند.

در دانشگاه رویال رودز مدیران و اساتید این دانشگاه نیازهای روز دنیا و جامعه را می‌دانند و در تلاشند تا دانشجویانی تربیت کنند که به برطرف کردن این نیازها کمک کنند. یکی از موضوعاتی که در این دانشگاه به آن اهمیت زیادی می‌دهند گرم شدن کره زمین است. تغییرات آب و هوا یکی از چالش ها و معضلات جامعه امروزی است که این دانشگاه با انجام تحقیقات گسترده در این زمینه قصد دارد تا جایی که امکان پذیر است برای کمک به حل این مشکل تلاش کنند

تغییر، یکی از عنصرهای مهم سازنده این دانشگاه است. با ایجاد تغییرات کاربردی و مفید این دانشگاه قصد دارد تا هر روز بهتر از قبل عمل کند.

 

تحصیلات

یادگیری و آموزش در دانشگاه رویال رودز تصویری از ارزش‌ها، جهان بینی، ویژگی ها و شیوه هایی را منعکس می‌کند. این ارزش ها و ویژگی ها سیستم آموزشی منحصر به فرد این دانشگاه و خدمات آن را شکل می‌دهد. در این دانشگاه دانشجویان برای ارائه نظرات تشویش می‌شوند و به دلیل شیوه تدریس می‌توانند استعداد های خود را بیابند و خلاقیت خود را ارتقا دهند.

این دانشگاه همچنین بر روی جذب دانشجویان خارجی نیز تاکید زیادی دارد و بر این باور است که پذیرش دانشجویان بین‌المللی باعث پیشرفت دانشجویان و همچنین دانشگاه می‌شود. به دلیل سیستم آموزشی بسیار خوب این دانشگاه، روبال رودز برای دانشجویان بومی و خارجی جذابیت زیادی دارد.

 

رتبه

دانشگاه رویال رودز یک دانشگاه جوان است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و فقط ۲۵ سال قدمت دارد، اما با توجه به این قدمت توانسته جایگاه خوبی را در بین دانشگاه های جهان کسب کند. این دانشگاه از ابتدا کار خود را بسیار پر قدرت شروع کرده و در همین مدت زمان کم توانسته رتبه ۷۰ را در بین دانشگاه‌های کشور کانادا به دست بیاورد. سیستم آموزشی این دانشگاه نظر همه سازمانهای امتیاز بندی دانشگاه را به جلب کرده. در سال ۲۰۲۰ این دانشگاه از طرف سازمان QS که یکی از معتبرترین سازمانهای امتیاز دهی به دانشگاه‌ها است، توانست رتبه ۳۸۱۰ در جهان را به خود اختصاص دهد. همچنین این دانشگاه هر سال بهتر از سالهای قبل خود عمل می‌کند و امتیاز بهتری کسب می‌کند.

دیدار نماینده ویزا موندیال با نمایندگان دانشگاه رویال رودز

دپارتمان ها و رشته های دانشگاه رویال رودز

مقطع لیسانس

دپارتمان ها و رشته های دانشگاه رویال رودز

مقطع فوق لیسانس

دپارتمان ها و رشته های دانشگاه رویال رودز

مقطع دکتری

شهریه سالیانه دانشگاه رویال رودز

  • میانگین شهریه دوره کارشناسی: ۱۲ هزار دلار
  • میانگین شهریه دوره ارشد: ۱۲ هزار دلار
  • میانگین شهریه دوره دکتری: ۱۲ هزار دلار

مدرک زبان مورد نیاز

  • آیلتس ۶
  • تافل ۹۰

بورسیه های تحصیلی دانشگاه رویال رودز

تحصیل در دانشگاه رویال رودز برای دانشجویان مخصوصا دانشجویان خارجی می‌تواند هزینه بر باشد. بسیاری از دانشجویان برتر که تمایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارند ممکن است به خاطر شهریه نسبتا بالای این دانشگاه از این کار منصرف بشوند. دانشگاه رویال رودز با ارائه بورسیه ها و کمک هزینه های مختلف به این دانشجویان در تلاش است تا دانشجویان ممتاز و حتی دانشجویان خارجی بیشتری را به این دانشگاه جذب کند و همینطور بتواند خدمات آموزشی خود را به طیف گسترده‌ای از دانشجویان از طبقات مختلف جامعه ارائه دهد. تعداد این کمک هزینه ها کمی محدود است به همین دلیل دانشجویان باید در اسرع وقت برای دریافت آن اقدام کنند. مبالغ این بورسیه ها بسته به سوابق تحصیلی و رزومه کاری دانشجویان تا ۷۰ درصد شهریه دانشگاه را پوشش می‌دهد. 

خوابگاه های دانشگاه رویال رودز

دانشگاه رویال رودز به دانشجویان خود خدمات خوابگاه در محوطه دانشگاه ارائه می‌کند. این خوابگاه ها برای دانشجویان بسیار به صرفه هستند و محیطی امن و شاداب برای استراحت و درس خواندن دانشجویان ایجاد کرده است. اجاره این خوابگاه ها برای دانشجویان بسیار معقول است، اما تعداد این خوابگاه ها کمی محدود است. دانشجویان برای موفقیت در اخذ این خوابگاه ها باید در اسرع وقت برای اجاره آن‌ها اقدام کنند. دانشجویان همچنین می‌توانند این خوابگاه ها را به صورت مبله اجاره کنند. این خوابگاه ها با امکانات مختلف در متراژ های گوناگون ساخته شده‌اند تا دانشجویان بتوانند با توجه به نیاز ها و بودجه خود خوابگاه مورد نظر و مناسب خود را پیدا کنند .

هزینه های زندگی در دانشگاه رویال رودز و شهر کلوود

شهریه دانشگاه رویال رودز بسیار متغیر است و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی می‌تواند بین ۱۲ هزار تا ۲۰ هزار دلار کانادا تغییر کند.

هزینه زندگی در استان بریتیش کلمبیا برای هر فرد دانشجو در حدود ۲ هزار دلار کانادا می‌باشد که با توجه به سبک زندگی این افراد این مبلغ می‌تواند کمتر و یا بیشتر شود. این مبلغ هزینه های ضروری مثل مسکن، خوراک، رفت و آمد و اینترنت را کاملا پوشش می‌دهد.

دانشجویان در کشور کانادا اجازه ۲۰ ساعت کار نیمه وقت در هفته را دارند که می‌تواند تا ۷۰ درصد هزینه های زندگی را پوشش دهد. همچنین اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی و یا اجاره منزل به همراه دیگر دانشجویان به صورت مشترک می‌تواند میزان قابل توجهی از هزینه‌های مسکن را کاهش ‌دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال