England Flag
Search
Search
Close this search box.

دوره زبان انگلیسی در انگلستان

دوره زبان انگلیسی در انگلستان

کشور انگلستان مقصد اول آموختن زبان انگلیسی در سطح جهان می باشد که مطابق آمار 49.5% از زبان آموزان زبان انگلیسی که به خارج از کشور محل زندگی خود جهت زبان آموزی سفر می کنند به خود جذب می کند.

در سراسر انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی می توان هزاران دوره زبان انگلیسی در سطح عالی برای تمامی سنین و توانایی‌های مختلف یافت.

اگر می خواهید زبان انگلیسی را برای کار، تحصیل یا حتی فقط برای تفریح بیاموزید، دوره های مختلفی برای شما در دسترس می باشد. با حضور در محیطی که در اطراف شما تمامی افراد به زبان انگلیسی صحبت می کنند، شما می توانید علاوه بر آشنایی با فرهنگ و تمدن و جاذبه های طبیعی انگلستان، زبان انگلیسی را سریعتر بیاموزید.

چرا یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان؟

هر ساله در حدود 600000 نفر دانشجوی بین الملل به منظور ارتقاء و تکمیل مهارت های زبان انگلیسی خود به انگلیس سفر می کنند.

در این بخش به بعضی فوایدی که یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان دارد اشاره می شود:

دوره های زبان برای تمامی سنین و با هر سطح توانایی می باشد

برآورد می شود که انگلستان بیشترین تعداد دوره های زبان انگلیسی در مقایسه با سایر کشورها را دارا می باشد.با سفر به انگلستان می توان زبان انگلیسی را با هدف کاری، آموزشی یا بصورت تفریحی فرا گرفت.همچنین می توان فراگیری زبان انگلیسی را به تنهایی یا همراه با دوره ای دیگر به طور همزمان انجام داد.

در انگلستان، یادگیری زبان انگلیسی همراه با تفریح و کار گروهی می باشد. به جای فقط گوش کردن به استاد خود، کلاس ها شامل بازی‌ها، حل تمرین و مباحثه می باشد. شما ممکن است برای تمرین مهارتهای درک مطلب به ترانه ای گوش کنید، تلویزیون ببینید یا روزنامه بخوانید.

کیفیت تضمین شده

مراکز مجاز آموزش زبان انگلیسی در انگلستان به منظور اطمینان از استانداردهای بالای آموزش، امکانات اقامتی، خدمات رفاهی بطور منظم بازرسی می‌شوند.

انگلیس مهد زبان انگلیسی می باشد

در انگلستان شما در محیطی حضور دارید که تمام افراد پیرامون به زبان انگلیسی صحبت می کنند و این موضوع سبب می شود که زبان انگلیسی را در طول زندگی روزمره تمرین کنید. در زمان کوتاهی متوجه خواهید شد که مهارت های شما به مقدار زیادی بهبود یافته است. حتی ممکن پس از گذشت چند روز شما شروع به فکر کردن به زبان انگلیسی کنید!

برای آینده آماده میشوید

مهارتهای زبان انگلیسی برای کارفرمایان، دانشگاه ها و کالج ها در سطح جهانی دارای اهمیت زیادی می باشد و ابزاری بسیار مفید جهت یافتن شغل مناسب می باشد. تقویت دانش زبان انگلیسی سرمایه گذاری پر بازدهی در طول زندگی هر شخص می باشد.

تجربه فرهنگی منحصر به فرد

یادگیری زبان انگلیسی در انگلستان فرصت مناسبی جهت یافتن دوستان جدید از نقاط مختلف دنیا، آشنایی با فرهنگ و تمدن انگلیس و گشت و گذار در ییلاق ها و جاذبه های دیدنی انگلستان می باشد.

به علاوه بر اساس یک نظرسنجی جهانی لهجه انگلیسی British به عنوان جذابترین لهجه زبان انگلیسی مطرح می باشد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال