England Flag
Search
Search
Close this search box.

تحصیلات عالی در انگلستان

تحصیلات عالی در انگلستان

درباره ی تحصیلات عالی در انگلستان

در سال 2012 بیش از 420000 دانشجوی بین المللی از 200 ملیت، کشور انگلستان را برای تحصیلات عالی خود انتخاب کرده اند و به بیش از دو میلیون دانشجوی محلی پیوستند.

دانشگاهها و کالج های انگلستان بوسیله کیفیت آموزش و امکانات برجسته تحصیلات عالی ، مدارک تحصیلی در سطح جهانی را ارائه می دهند که مورد احترام و قبول کارفرمایان و دانشگاهها در سطح جهانی می باشد.

سن دانش آموزان مقطع تحصیلات عالی در انگلستان بطور معمول 18 سال یا بیشتر می باشند که دوره هایی نظیر A-Level یا  International Baccalaureate یا معادل این مدارک را در انگلستان یا یک کشور خارجی گذرانده اند.

تحصیلات عالی در انگلستان به دو مقطع تقسیم میشود:

مقطع کارشناسی: که شامل مدرک لیسانس و مدرک پایه Foundation Degree می شود.

مقطع تحصیلات تکمیلی: که شامل مدرک فوق لیسانس، MBA و دکتری می شود. هر فرد برای تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی می بایست مقطع کارشناسی را گذرانده باشد.

عمده موضوعات درسی در دانشگاهها تدریس می شوند ولی بعضی دروس در کالج ها، موسسات هنری تخصصی، مدارس بازرگانی و کالج های کشاورزی تدریس می شوند.

دانشگاهها و کالج ها در انگلستان:

بیشتر رشته های تحصیلات عالی در انگلستان در دانشگاهها تدریس می شوند ولی بعضی رشته ها علاوه بر دانشگاه ها در کالج ها، موسسات تخصصی هنری، مدارس بازرگانی و کالج های کشاورزی ارائه می شوند.

در حدود 160 دانشگاه و کالج در انگلستان وجود دارند که مجاز به ارائه مدارک گوناگون بر اساس علاقه مندیهای آموزشی افراد می باشند.تمامی مدارک صادره توسط این دانشگاه ها دارای پشتوانه قانونی از مراجع مربوطه در انگلستان می باشند.

همچنین بیش از 700  کالج و موسسات آموزشی وجود دارند که مجوز رسمی برای ارائه مدرک تحصیلی ندارند ولی دوره های کاملی که منتهی به تحصیل در دانشگاه های دارای مجوز مدرک تحصیلی می باشند ارائه می کنند.

چرا انتخاب تحصیلات عالی در انگلستان:

  • آموزش در کلاس جهانی بدست می آورید: تحصیلات عالی در انگلستان امکانات و آموزش در سطح عالی و همچنین محیط تحقیقاتی در کلاس جهانی ارائه می دهد.
  • نصف 8 دانشگاه برتر دنیا در انگلستان وجود دارند.
  • 93% دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی، کیفیت آموزش در انگلستان را مثبت ارزیابی کرده اند
  • میزان رضایت دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی 91% می باشد که بالاترین سطح در میان تمامی کشورهای دارای سیستم آموزشی با زبان انگلیسی می باشد.
  • بیش از 88% فارغ التحصیلان بین المللی از تجربه تحصیلی خود در انگلستان رضایت داشته اند.
  • انگلستان یک کشور پیشرو جهانی در زمینه تحقیقات علمی میباشد.
  • 54% تحقیقاتی که توسط دانشگاه ها و کالج های انگلستان هدایت می شوند، پیشرو جهانی می باشند.

تحصیل در انگلستان تمامی در باره ایجاد اشتیاق در فرد به منظور توسعه مهارتهای خود، آزادی در خلاق بودن و پشتیبانی از فرد به منظور رسیدن به بهترین او می باشد.

دانشگاه ها و کالج های انگلستان برای امکانات عالی و ایده آل نظیر کتابخانه ها، آزمایشگاه های کامپیوتر و علوم، مراکز ورزشی، تئاترها و استودیوهای هنری سرمایه گذاری وسیعی می کنند. تعداد نفرات هر کلاس به منظور اطمینان از دسترسی کافی به امکانات و اساتید، محدود می باشد.

  • مدرک معتبر بین المللی بدست می آورید: مدارک تحصیلات عالی در انگلستان در سطح بین المللی توسط کارفرمایان و دانشگاه ها پذیرفته شده و مورد احترام می باشند.
  • برای شغل رویایی خود آماده شوید: مدارک تحصیلی انگلستان بطور قابل توجهی کیفیت رزومه فرد و میزان درآمد او را افزایش میدهد. بر اساس گزارشهای موسسات تحقیقاتی، افرادی که تحصیلات خود را در انگلستان گذرانده اند، حقوق بیشتری نسبت به تحصیل در کشور خود دریافت می کنند.

کارفرمایان بطور وسیعی به دنبال فارغ التحصیلان چند زبانه با تجربه چند فرهنگی می باشند. تحصیل در انگلستان به شما این فرصت را می دهد که با افراد از نقاط مختلف دنیا آشنا شوید که سبب آشنایی بیشتر با محیط بازرگانی بین الملل می شود. در نتیجه، بر اساس گزارش موسسات رتبه بندی دانشگاه های جهان، فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلستان موفق ترین افراد در یافتن شغل در سطح جهانی می باشند.

دانشگاه ها و کالج های انگلستان ارتباط قوی ای با صنعت دارند. در بسیاری از دوره ها امکان داشتن یکسال تجربه کاری در صنعت وجود دارد که فرصتی عالی برای آماده سازی برای محیط کار می باشد.

  • مهارت های زبان انگلیسی خود را تکمیل نمایید: زبان انگلیسی بطور وسیعی به عنوان زبان تجارت بین الملل شناخته می شود. تحصیل در یک دوره در انگلستان به فرد کمک می کند که زبان انگلیسی را از طریق تحصیل و ارتباط با دوستان و زندگی روزمره فرا بگیرد. شما متوجه می شوید که مهارت های زبان خود بطور سریعی پیشرفت می کند و حتی ممکن است پس از چند روز از شروع دوره تحصیلی شروع به تفکر به زبان انگلیسی کنید. اگر نیاز به کمک بیشتر در خصوص زبان انگلیسی دارید، بسیاری کلاسهای زبان انگلیسی در سراسر انگلستان ارائه می شوند.
  • هر زمان و در هر مکان در هر رشته ای علاقمندید تحصیل کنید: توسط هزاران رشته تحصیلی که در مقطع تحصیلات عالی انگلستان ارائه می شوند، افراد می توانند رشته مناسب بر اساس ایده آل ها و علایق خود، رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • در زمان و پول خود صرفه جویی کنید: دوره های مقطع کارشناسی و تکمیلی در انگلستان بطور معمول کوتاهتر از دوره های مشابه در سایر کشورها می باشند و در نتیجه در میزان شهریه و هزینه زندگی صرفه جویی میگردد.
  • ماجراجویی منحصر به فرد فرهنگی: تحصیل در انگلستان فرصتی برای کشف فرهنگ منحصر به فرد ، طبیعت و شهرهای انگلستان می باشد. همچنین ماجراجویی‌های فراوانی نظیر فستیوال های موسیقی و مسابقات فوتبال تا قلعه های باستانی و زندگی شبانه وجود دارند.
  • به یک اجتماع بین المللی می پیوندید: در سال 2012، بیش از 420000 دانشجوی بین المللی از حدود 200 ملیت برای تحصیلات عالی به انگلستان سفر کرده اند و به سایر دو میلیون دانشجوی محلی پیوسته اند. انگلستان به معنای واقعی یک اجتماع چند فرهنگی با ترکیبی از افراد از پیشینه های متفاوت می باشد. به عنوان دانشجو، شما با افرادی از نقاط مختلف دنیا آشنا می شوید و تحت تاثیر آن فرهنگ ها قرار می گیرید. بسیاری از دانشگاه ها و کالج ها دفاتر و مشاوران امور بین المللی به منظور پشتیبانی از دانشجویان خارجی در طول دوره تحصیل خود در انگلستان فراهم میکنند.
  • کیفیت تضمین شده: دانشگاهها و کالج های انگلستان بطور دوره ای به منظور اطمینان از استانداردهای بالای آموزش، تحصیل، محل های اقامتی و امکانات رفاهی بررسی می شوند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال