England Flag
Search
Search
Close this search box.

بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه تحصیلی در انگلستان

بورسیه تحصیلی در انگلستان بعضاً در مقطع کارشناسی ارشد و بطور وسیعی در مقطع دکتری ارائه در انگلستان می گردد. تعداد بورسیه هایی که ارائه می گردند همیشه کمتر از تعداد متقاضیان می باشد به همین دلیل امکان دریافت بورسیه بسیار رقابتی می باشد. بورسیه ممکن است توسط استاد شخص در قالب دستیار تدریس (Teacher Assistant) یا دستیار پژوهشی (Research Assistant) ارائه گردد که این نوع بورسیه می تواند بخشی یا تمامی شهریه دانشگاه را پوشش دهد. نوع دیگر بورسیه پرداخت بخشی یا تمامی شهریه دانشجو توسط دانشکده یا دانشگاه محل تحصیل فرد می باشد. بعضی دانشگاه ها تعداد محدودی بورسیه ارائه می کنند که تمامی هزینه تحصیل و زندگی دانشجو را پوشش می دهد.نوع دیگر بورسیه ها توسط دولت ها و نهادهای مرتبط آنها ارائه می گردد.

بورسیه دولتی انگلستان برای دانشجویان بین المللی

  • British Chevening Scholarships  بورسیه برای دانشجویان بین المللی که بودجه آن توسط وزارت خارجه انگلستان و سازمان های همکاران تامین میشود. این بورسیه تمام یا بخشی از هزینه تحصیل دانشجویان تمام وقت تحصیلات تکمیلی را پوشش می دهد.

بورسیه نهادهای غیر دولتی انگلستان برای دانشجویان بین المللی

  • Euraxess UK یوراکسس وابسته به کمیسیون اروپا می باشد و از محققین در اروپا حمایت می کند. شعبه انگلستان این نهاد توسط بریتیش کانسیل مدیریت می شود و بورسیه های تحصیلی گوناگون به دانشجویان بین المللی از نقاط مختلف دنیا در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می کند.

بورسیه دانشگاه ها مخصوص دانشجویان بین المللی

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال