Search
Close this search box.
پخش ویدیو

آفیسرهای اداره مهاجرت چقدر در تصمیم‌گیری اشتباه دارند؟

آفیسرهای اداره مهاجرت کانادا، روزهای کاری بسیار شلوغی دارند و هزاران و یا شاید ده‌ها هزار پرونده‌های مهاجرتی از سراسر دنیا را را بررسی می‌کنند.

 تعداد کارمندان اداره مهاجرت یا همان آفیسرها محدود است و این باعث می‌شود زمانی که برای بررسی هر پرونده صرف می‌کنند، زمان محدودی باشد. بعضی‌ها معتقدند که حداکثر ۵ تا ۶ دقیقه صرف هر پرونده می‌شود تا آفیسر تصمیم بگیرد ویزای کانادا را صادر کند یا نه!

 طبیعتاً این زمان کم برای بررسی همه مدارک در پرونده کافی نیست و شاید فقط برای بررسی مدارک مالی یک نفر کافی باشد.

 همین مساله در اشتباه کردن آفیسرها در تصمیم‌گیری برای‌پرونده‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد  و در بسیاری موارد، بدون بررسی دقیق مدارک در رابطه با ویزا تصمیم می‌گیرند و جای اشتباه بسیار زیاد است. در این خصوص مقاله دلایل ریجکت ویزای کانادا را بخوانید.

در این شرایط شاید این سوال برای شما پیش بیاید که پس در این شرایط ما می‌توانیم هر پرونده‌ای را با هر مدرکی برای اداره مهاجرت ارسال کنیم؟! خیر! این کار درست نیست و با وجود اشتباهات فراوان آفیسرها، همچنان وظیفه شما و وکلا این است که در جمع آوری پرونده نهایت دقت را بکنیم و اشتباهی انجام ندهیم. 

زیرا اگر در مراحل بعدی بخواهید کار پرونده خود را در دادگاه‌های کانادا پیگیری کنید، تمام فکت‌ها و مدارکی که شما در پرونده خود گذاشته‌اید، به دقت بررسی می‌شوند. اگر آفیسر فراموش کرده باشد که موردی را بررسی کند، در آن مرحله این موضوع به نفع شما تمام می‌شود. پس فراموش نکنید که همیشه باید پرونده خود را به دقت و با وسواس جمع آوری کنید و اشتباه نکنید!

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین