Search
Close this search box.
پخش ویدیو

قوانین کار همزمان با تحصیل در کانادا چیست؟

به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا مادامی که شما کردیت‌های آکادمیک داشته باشید، امکان کار همزمان با تحصیل در کانادا را دارید.

 پس اگر شما ملزم به گذراندن دوره زبان در کانادا شده باشید، در آن دوران امکان کار کردن را نخواهید داشت. بعد از پایان دوره زبان وقتی وارد دوره اصلی شدید، می‌توانید کار دانشجویی انجام دهید.

 چند ساعت می‌توانید کار کنید؟ زمانی که دانشجوی فول تایم هستید، یعنی دانشگاه و کالج شما باز است و شما مشغول تحصیل در کانادا هستید، می‌توانید به طور میانگین هفته‌ای ۲۰ ساعت یا ماهیانه ۸۰ ساعت کار کنید.
چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ هر کاری که شما می‌خواهید و هیچ محدودیتی برای نوع کاری که انجام می‌دهید وجود ندارد.

 اما در ایام تعطیلات بین ترم‌های دانشگاه  یا ترمی که شما آف هستید و درس نمی‌خوانید مثل ترم تابستان، می‌توانید بدون محدودیت زمانی کار کنید.

 فراموش نکنید که این محدودیت زمانی فقط برای مشاغلی است که شما خارج از دانشگاه کار می‌کنید، یعنی مشاغل on campus که داخل دانشگاه هستند، مثل کار در سلف کتابخانه یا واحد پرینت شما محدودیت زمانی ندارید و می‌توانید به صورت فول تایم حتی در ایام تحصیلتان کار کنید.

 اگر علاوه بر آن ترمی که آف هستید، مثل ترم تابستان، ترم دیگری را خودتان درخواست‌ مرخصی بدهید، در آن ترم به طور کلی امکان کار کردن ندارید و این نکته ای است که باید به آن دقت کنید.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین