Search
Close this search box.

دعوت انتاریو از ۴۸۶ متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین پذیرش

مهاجرت به انتاریو

استان انتاریو پس از دو ماه وقفه پذیرش جدیدی را در تاریخ ششم اکتوبر از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی برگزار کرده است.

طی این پذیرش مجموعا ۴۸۶ متقاضی دعوت شدند که ممکن است واجد شرایط نامینیشن استانی باشند و در نتیجه اگر واجد تمام شرایط این برنامه مهاجرتی باشند احتمال بیشتری وجود دارد برای اینکه درخواست اقامت دائمشان تایید شود.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو در این پذیرش، متقاضیانی را دعوت کرد که در یکی از ۱۸ شغل زیر سابقه کار داشته اند:

سایر مدیران خدمات اداری NOC 0114

مدیران بانک ها و سایر موسسات اعتباری و سرمایه گذاری NOC 0122

مدیران روابط عمومی و بازاریابی و تبلیغات NOC 0124

سایر مدیران خدمات کسب و کار NOC 0125

مدیران مهندسی NOC 0211

مدیران در بخش سلامت NOC 0311

مدیران فروش شرکتی NOC 0601

مدیران رستوران NOC 0631

مدیران ساختمان سازی NOC 0711

مدیران در بخش حمل و نقل NOC 0731

فعالان بخش منابع انسانی NOC 0911

مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت کسب و کار NOC 1121

ریاضی دانان، متخصصین آمار و بیم‌ سنجان  NOC 1122

پرستاران رسمی و پرستاران بخش روانپزشکی  NOC 3012

تکنیسین های لابراتوار پزشکی NOC 3211

عینک سازان NOC 3231

پرستاران سالمندان و پرستاران خانگی دارای پروانه  NOC 3233

متقاضیان منتخب برای دریافت نامینیشن استانی می بایست در یکی از این شغل ها حداقل یک سال سابقه کار می داشتند. اگر متقاضیان از ان طریق یا از طریق هر یک از برنامه های مهاجرت استانی هماهنگ با اکسپرس انتری انتخاب شوند در صف اول دریافت ITA یا دعوت نامه برای اقامت دائم قرار خواهند گرفت.

استان انتاریو تا به اینجای سال ۲۰۲۱ از طریق این مسیر مهاجرتی مجموعا ۴۸۵۱ دعوتنامه صادر کرده است. در سال ۲۰۲۰ انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی مجموعا برای ۶۷۱۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد و بدین ترتیب برنامه مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی به مجبوب ترین برنامه ی مرتبط با اکسپرس انتری انتاریو در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد.   

درباره اکسپرس انتری

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. متقاضیانی که مایل به ارائه پروفایل اکسپرس انتری خود هستند می توانند علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی این کار را انجام دهند. اداره مهاجرت کانادا پروفایل های جدید را می پذیرد و به درخواست های اقامت دائم رسیدگی می کند.

در سیستم CRS عوامل متعددی منجمله سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه ارزیابی می شوند. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شود تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند.

معیارهای امتیازدهی انتاریو به متقاضیان مهاجرت

استان انتاریو پروفایل های EOI را بر اساس پاسخ ها رتبه بندی می کند. بر اساس عواملی نظیر سطح مهارتی شغلی که برای آن جاب آفر دریافت کرده اید و سابقه کار در کانادا امتیازی به شما تعلق می گیرد. انتاریو از سیستم ملی دسته بندی مشاغل یا NOC برای امنتیازدهی استفاده می کند. سیستم امتیازدهی برنامه مهاجرت استانی انتاریو بسته به مسیر مهاجرتی که برای آن درخواست می دهد متفاوت است. به غیر از سطح مهارت شغلی و سابقه کار به دستمزد، تحصیلات، مهارت های زبانی و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید هم امتیاز تعلق می گیرد. استان انتاریو بنا به تشخیص خود برای پاسخ به نیاز بازار کار به متقاضی تا سقف ۱۰ امتیاز می دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها