Search
Close this search box.

دعوت انتاریو از ۱۶۲ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP

زبان فرانسه - انتاریو

استان انتاریوی کانادا جدیدترین پذیرش خود را در تاریخ هفتم اکتوبر ۲۰۲۱ برگزار کرده و طی آن تنها از متقاضیان فرانسه زبان دعوت کرده است.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو در این پذیرش از طریق مسیر مهاجرتی French-Speaking Skilled Worker (FSSW)  برای ۱۶۲ متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. متقاضیان دعوت شده در اکسپرس انتری پروفایل داشتند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی بین ۴۶۱ تا ۴۶۷ بوده است.

در صورتی که متقاضیان از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت خواهند کرد. این اصل در مورد هر فردی که از طرف یکی از برنامه های مهاجرت استانی انتخاب شود صدق می کند.

انتاریو سال گذشته میلادی از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی مجموعا از ۶۷۱۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

شرایط اسکیلد ورکر فدرال فرانسوی زبان – FSSW

اولین گام بعد از دریافت دعوتامه این است که ببینید واجد شرایط هستید یا خیر چرا که دریافت دعوتنامه به تنهایی ضمانتی برای انتخاب شما نیست. به طور کلی باید واجد شرایط دسته تجربه کانادایی – Canadian Experience Class –  یا اسکیلد ورکر فدرال – Federal Skilled Worker – باشید. شرایط خاص بسته به این دارد که کدام برنامه مهاجرت استانی یا PNP شرایط شما را ارزیابی می کند.

همچنین باید در زبان فرانسه حداقل نمره CLB 7 و در زبان انگلیسی حداقل نمره CLB 6 داشته باشید. از جمله شرایط دیگر این است که برنامه مهاجرت استانی انتاریو از شما می خواهد که منابع مالی خود را برای تامین هزینه های اسکان در انتاریو ارائه کنید. 

مسیر مهاجرت اسکیل ورکر فرانسوی زبان انتاریو یک مسیر مهاجرتی PNP تقویت شده است بدین معنا که با سیستم اکسپرس انتری فدرال هماهنگ است.

اکسپرس انتری چیست؟

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

مزیت داشتن PNP یا نامینیشن استانی

انتخاب شدن از طرف استان باعث می شود که متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب کند. از آنجا که اکثر پذیرش های اکسپرس انتری متقاضیان را ملزم به داشتن ۴۰۰ امتیاز می کنند متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در موقعیتی خوبی برای دریافت دعوتنامه یا Invitation to Apply در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قرار دارند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها