Search
Close this search box.

کبک جدیدترین بزرگترین پذیرش Arrima سال ۲۰۲۱ را برگزار کرد

مهاجرت به کبک

استان کبک کانادا در دوازدهم آگوست ۲۰۲۱ بزرگترین پذیرش Arrima را برگزار کرده است. جزییات این پذیرش به تازگی منتشر شده است.

وزارت مهاجرت کبک از طریق Regular Skilled Worker Program Quebec برگزار کرد برای ۵۱۵ متقاضی اسکیلدرورکر دعوتنامه صادر نموده است. دعوتنامه ها برای متقاضیانی صادر شده که در پورتال ثبت نام آنلاین موسوم به Arrima دارای پروفایل Expression of Interest (EOI) بوده اند.

در این پذیرش متقاضیانی دعوت شدند که دارای یکی از شرایط زیر بودند:‌

  • شغل آنها در فهرست مشاغل اعلام شده بوده است و در بانک expression of interest پورتال Arrima حداقل ۵۹۱ امتیاز داشتند؛
  • خارج ازمنطقه ی مونترال بزرگ جاب آفر معتبر داشتند؛
  • افرادی که در کبک به عنوان دیپلمات، مامور کنسولی، نماینده سازمان ملل و یا نماینده هر سازمان بین دولتی دیگر همراه با کارکنانش که در کبک فعالیت خود را دنبال می کند؛
  • خوداشتغال بوده اند.   

این اولین پذیرشی بود که پس از معرفی سیستم جدید دسته بندی متقاضیام مهاجرت موسوم به QRSWP برگزار شده است.

برای مهاجرت به کبک از طریق Regular Skilled Worker Program (QRSWP) Quebec متقاضیان باید ابتدا پروفایل EOI خود را از طریق Arrima ثبت کنند. وزارت مهاجرت کبک یا Ministère de l’Immigration, de la Francisation et de l’Intégration (MIFI) بانک پروفایل ها را بررسی می کند و برای افرادی که بر اساس نیاز بازار کار کبک واجد معیارهای خاصی هستند دعوتنامه صادر می کند. گفتنی است استان کبک برنامه های مهاجرتی خود را بر اساس معیارها و فرایندهایی که متمایز از سایر برنامه های مهاجرتی کاناداست مدیریت می کند.

 سیستم Arrima چیست؟

گفتنی است سال پیش بود که کبک از پورتال Arrima رونمایی کرد؛ این سیستم برای دریافت EOI از طریق برنامه Quebec Skilled Worker طراحی شده است و درخواست متقاضیان را مدیریت می کند. EOI درخواست نیست بلکه صرفا راهی است برای اینکه متقاضی تمایل خود را به وزارت مهاجرت کبک جهت دریافت گواهی انتخاب کبک اعلام کند. در سیستم جدید Arrima که مبتنی بر ابراز تمایل یا EOI است و جایگزین سیستم قبلی شده است، متقاضیان 18 سال به بالا که مایل به مهاجرت به کبک از طریق QESWP هستند پروفایل می سارند و بر اساس عواملی زیر امتیاز دریافت می کنند:

    سن؛

    تحصیلات؛

    حوزه تخصص؛

    سابقه کار؛

    تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسه؛

    جاب آفر یا پیشنهاد کار معتبر و تاییدشده؛

    توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده برای سه ماه اول ورود به کبک؛

    داشتن خانواده و دوست شهروند کانادا یا مقیم دائم کانادا و ساکن کبک باشند.

متقاضیانی که CSQ دریافت می کنند درخواست اقامت دائم خود را به وزارت مهاجرت فدرال ارائه می کنند و پس از آزمایش های پزشکی و عدم سوء پیشینه موثر اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند.

برنامه های مهاجرتی کبک و کانادا برای آینده

ظرف ماه های اخیر استان کبک کانادا و خود کانادا اعلام کرده اند که برای سال های پیش رو تعداد مهاجران بیشتری جذب خواهند کرد. کبک قصد دارد در سال ۲۰۲۱ تا سقف ۴۷۵۰۰ مهاجر جدید جذب کند. در ضمن، کانادا نیز در پی ان است که طی سال جدید میلادی که چند روز دیگر آغاز خواهد شد از طریق مسیرهای مهاجرتی مختلف از بیش از ۴۰۰ هزار مهاجر استقبال کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و قوانین ورود به کانادا طی همه گیری کرونا حتما از شبکه های اجتماعی و وبسایت ویزا موندیال به طور مرتب بازدید نمایید.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها