Search
Close this search box.

دعوت انتاریو از ۳۲۶ فارغ التحصیل فوق لیسانس در جدیترین پذیرش

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی انتاریو

استان انتاریوی کانادا در تاریخ ۲۵ آگوست دومین پذیرش خود را از طریق برنامه مهاجرتی Masters Graduate برگزار کرد.

امتیاز EOI متقاضیان منتخب می بایست حداقل ۳۷ می بود که نسبت به پذیرش اول حاکی از کاهش جزیی است. متقاضیان هم اکنون ۱۴ روز فرصت دارند تا درخواست خود را ارائه کنند و هزینه ۱۵۰۰ دلاری درخواست را هم بپردازند.  

برنامه مهاجرت استانی انتاریو اوایل ماه جاری سیستم جذب EOI را برای متقاضیان برنامه Masters Graduate راه اندازی کرد. دانشجویان بین المللی که از یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر فارغ التحصیل شده اند هم اکنون می توانند برای مهاجرت از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو در هر زمان که خواستند اقدام کنند.

مسیر مهاجرتی Masters Graduate یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس همانگونه از نامش بر می آید مسیری است مختص دانشجویان خارجی که در مقطع فوق لیسانس در انتاریو تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده اند.

این مسیر این فرصت را برای این دسته از فارغ التحصیلان فراهم می کند تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این مسیر مهاجرتی بین متقاضیان از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که نیازی به داشتن پیشنهاد شغل از طرف کارفرمای انتاریویی ندارد.

برای مهاجرت به انتاریو از طریق این مسیر نیازی به داشتن جاب آفر ندارید اما باید ظرف مدت دو سال از فارغ التحصیلی تان جهت انتخاب شدن اپلای کنید. فارغ التحصیلان دانشگاه های زیر واجد شرایط این برنامه مهاجرتی هستند: 

دانشگاه آلگوما

Brescia University College (Affiliated with the University of Western Ontario)

دانشگاه براک

دانشگاه کارلتون

Dominican University College

Huron University College (Affiliated with the University of Western Ontario)

King’s University College at the University of Western Ontario

دانشگاه لیکهد

دانشگاه لارنشیان

دانشگاه مک مستر

دانشگاه نیپیسینگ

کالج هنر و طراحی انتاریو

دانشگاه کویین

کالج سلطنتی نظامی کانادا

دانشگاه رایرسن

دانشگاه سنت پال

دانشگاه سنت جرومز

دانشگاه ترنت

دانشگاه گلف

دانشگاه تکنولوژی انتاریو (Ontario Institute of Technology)

دانشگاه اتاوا

دانشگاه کالج سنت مایکلز

دانشگاه تورنتو

دانشگاه ترینیتی کالج (تورنتو)

دانشگاه واترلو

دانشگاه ویندزور

دانشگاه ویکتوریا

دانشگاه وسترن

دانشگاه ویلفرد لارییر

دانشگاه یورک

معیارهای امتیازدهی انتاریو به متقاضیان مهاجرت

استان انتاریو پروفایل های EOI را بر اساس پاسخ ها رتبه بندی می کند. بر اساس عواملی نظیر سطح مهارتی شغلی که برای آن جاب آفر دریافت کرده اید و سابقه کار در کانادا امتیازی به شما تعلق می گیرد. انتاریو از سیستم ملی دسته بندی مشاغل یا NOC برای امنتیازدهی استفاده می کند. سیستم امتیازدهی برنامه مهاجرت استانی انتاریو بسته به مسیر مهاجرتی که برای آن درخواست می دهد متفاوت است. به غیر از سطح مهارت شغلی و سابقه کار به دستمزد، تحصیلات، مهارت های زبانی و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید هم امتیاز تعلق می گیرد. استان انتاریو بنا به تشخیص خود برای پاسخ به نیاز بازار کار به متقاضی تا سقف ۱۰ امتیاز می دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها