England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

قوانین مرخصی برای دانشجویان کانادا

یک سال تحصیلی در کانادا از سه ترم تشکیل شده است. یک ترم از سپتامبر تا دسامبر یک ترم از ژانویه تا آوریل و یک ترم از می تا آگوست. در هر سال شما باید دو ترم از این سه ترم دانشجوی تمام وقت باشید. یعنی دانشجوی بین‌المللی الزاما باید ۸ ماه از ۱۲ ماه را درس بخواند.

 البته این مسئله ممکن است در دانشگاه‌های مختلف قوانین متفاوتی داشته باشد. در یک دانشگاه ممکن است به شما بگویند که می‌توانید دو ترم را پشت سر هم بخوانید و یک ترم را آف بگیرید. در برخی از دانشگاه‌ها ممکن است قانون به این شکل باشد که سه ترم را باید بخوانید و بعد آف بگیرید، زیرا ترم‌ها کوتاه‌تر و سه ماهه است.

 پس در مجموع شما باید ۸ ماه از ۱۲ ماه را دانشجو باشید تا مشکلی از لحاظ قانونی برایتان پیش نیاید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قوانین استادی پرمیت کانادا مراجعه کنید.

 بین ترم ها هم معمولاً تعطیلات دو تا سه هفته‌ای وجود دارد که به آنها Schedule Break می‌گویند.

 معمولاً زمانی دانشجویی فول تایم حساب می شوید که ۹ کردیت آکادمیک داشته باشید .زمانی که دانشجو هستید، می‌توانید ۲۰ ساعت در هفته کار همزمان با تحصیل در کانادا انجام دهید. در این تعطیلات بین دو ترم و زمانی که دانشجو نیستید، می‌توانید به صورت فول تایم و بدون محدودیت کار کنید.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین