England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

قوانین تمدید ویزای دانشجویی کانادا

زمانی که ویزای تحصیلی کانادا یا استادی پرمیت شما رو به اتمام است، باید یا آن را تمدید کنید و یا درخواست تبدیل آن را به نوع دیگری از مجوز بدهید که بتوانید در کانادا بمانید. 

فرض کنید تاریخ انقضای استادی پرمیت شما دسامبر ۲۰۲۵ است و تحصیل شما زودتر از آن تاریخ تمام می‌شود. در این شرایط تاریخ استادی پرمیت هیچ اهمیتی ندارد و شما امکان ماندن در کانادا پس از فارغ‌التحصیلی را ندارید و ظرف ۹۰ روز باید کانادا را ترک کنید، چون قبل از به پایان رسیدن اعتبار استادی پرمیت، شما درستان را تمام کرده‌اید.  پس ملاک فارغ‌التحصیلی شماست.

پس فراموش نکنید که از زمان فارغ‌التحصیلی شما فقط ۹۰ روز فرصت دارید تا این کشور را ترک کنید. البته این بازه ۹۰ روزه برای امسال است و ممکن است در آینده قانون تغییر کند.

 در این محدوده زمانی شما فرصت دارید که درخواست تغییر پرمیت خود را بدهید. یا درخواست ورک پرمیت بدهید و یا با ثبت نام مجدد در دوره‌ای جدید، آن را تمدید کنید.

اما اگر تا پایان مدت اعتبار استادی پرمیت خود فارغ‌التحصیل نمی‌شوید، تا روز انقضای آن باید درخواست تمدید استادی پرمیت را ارائه بدهید. پس برای تمدید استادی پرمیت خود و یا برای تغییر وضعیت پرمیت خود، حواستان به ددلاین‌ها باشد زیرا اگر آنها را از دست بدهید کمی شرایط برای شما سخت می‌شود.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین