England Flag
Search
Search
Close this search box.
پخش ویدیو

سابمیشن لتر یا همان نامه دفاعیه وکیل مهاجرت چیست؟

وقتی شما از وکلا و مشاورین قانونی مهاجرت به کانادا کمک می‌گیرید، این افراد می‌توانند از شما دفاع کنند و این کار را با نوشتن یک نامه حقوقی انجام می‌دهند. در واقع شما زمانی که از یک وکیل یا مشاور قانونی مهاجرت کمک می‌گیرید، سیستم اداره مهاجرت این کار را به رسمیت می‌شناسد. به همین دلیل داخل اکانتی که برای شما باز می‌شود یک بخشی به اسم سابمیشن لتر اضافه می‌شود، که در این قسمت وکیل نامه دفاعی خود را آپلود می‌کند.

 نحوه نوشتن نامه دفاعیه کاملا حقوقی و تخصصی است. سیستم مهاجرت کانادا از سیستم حقوقی کانادا تبعیت می‌کند که Common Law  است. به این معنی که دعواهای حقوقی قبلی، قوانین بعدی را می‌سازند. یعنی اگر مثلا ده سال گذشته فردی دعوای حقوقی را با کشور کانادا بر سر مسئله ویزا داشته و در نهایت موفق شده که این دعوا را ببرد و ویزا را دریافت کند، ده سال بعد خانم یا آقای دیگر می‌تواند از همان موضوع استفاده کند و با استناد به همان قانون، ویزا را دریافت کند.

 این کاری هست که مشاوران و وکلای مهاجرت انجام می‌دهند و در این نامه  به دعواهای گذشته استناد می‌کنند، شرایط شما را ارائه می‌کنند و آن را با قانون مقایسه می‌کنند. مثلا شرایط مالی شما را توضیح می‌دهند و آن را با بودجه در نظر گرفته شده در قانون مقایسه می‌کنند و یا توضیح می‌دهند که به چه دلایلی شما به کشور خود باز خواهد گشت. 

در نهایت بر اساس چارچوب قوانین مهاجرت، نامه‌ای ۵ تا ۱۰ صفحه‌ای می‌نویسند. این احتمال وجود دارد که آفیسرهای اداره مهاجرت این نامه را نخوانند، اما مزیت داشتن این نامه این است که به شما در مراحل بعدی کمک می‌کند تا از خودتان دفاع کنید.

به خدمات اخذ ویزای کانادا نیاز دارید؟

فرم ارزیابی رایگان تکمیل کنید و یا با مشاوران ما وقت مشاوره رزرو نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ویدیوهای کاربردی دیگر را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی

واتس‌‌اپ
ایمیل
توییتر
تلگرام
لینکدین