England Flag
Search
Search
Close this search box.

انتخاب سه منطقه از انتاریو برای شرکت در پایلوت مهاجرت منطقه ای

انتاریو

سه منطقه از استان انتاریو برای شرکت در پایلوت مهاجرت منطقه ای که قرار است در سال 2020 راه اندازی شود انتخاب شده اند؛ این سه منطقه عبارت اند از  Chatham-Kent، Cornwall و  Belleville/Quinte Wes. این پایلوت دو ساله جدیدترین پایلوتی است که به برنامه مهاجرت استانی انتاریو افزوده شده است؛ این برنامه به استان انتاریو اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

دولت انتاریو گفته است که پایلوت مهاجرت منطقه ای برای این ایجاد شده است که مزایای مهاجرت اقتصادی در سراسر استان انتاریو توزیع شود و نیاز بازار کار در مناطق روستایی و کوچک این استان بر طرف شود. وزیر توسعه اقتصادی انتاریو گفته است که “پایلوت مهاجرت منطقه ای فرصتی برای کسب و کارهای این سه منطقه منتخب برای پر کردن شکاف موجود در نیروی کار و حمایت از رشد اقتصادی خواهد بود و نیز مسیری برای اقامت دائم کارگران ماهر خارجی فراهم خواهد کرد”.

گفتنی است اکثریت قریب به اتفاق مهاجرانی که وارد انتاریو می شوند منطقه تورنتوی بزرگ را انتخاب می کنند و تنها 20 درصد آنها در سایر نقاط استان انتاریو اسکان دارند. البته شایان ذکر است که ایده ی منطقه ای سازی مهاجرت مختص انتاریو نیست. بلکه بسیاری از استان ها و مناطق کانادا پایلوت های مشابهی دارند که می توان از آن میان به پایلوت مهاجرت آتلانتیک و پایلوت مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی اشاره کرد.  

پایلوت مهاجرت منطقه ای انتاریو حاصل بازخوردی است که از چندین جامعه کوچک و روستایی انتاریو منجمله دولت های شهری، کسب و کارها، سازمان های توسعه اقتصادی، دانشگاه ها و کالج ها به دست آمده است. به گفته ی وزیر توسعه اقتصادی انتاریو “معیار انتخاب این جوامع کمبود نیروی کار و کمک به مهاجران و ذینفعان بوده است. این پایلوت کمک خواهد کرد تا در تلاش ها در راستای منطقه ای سازی مهاجرت به انتاریو آگاهانه تر انجام شود”.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا

برنامه مهاجرت استانی انتاریو سهمیه ای معادل حدود 150 نفر را برای این پایلوت تدارک دیده است. انتاریو گفته است که در سال 2020 شغل های بخش تولید به فهرست مشاغل واجد شرایط در دسته مهاجرتی Employer Job Offer  افزوده خواهد شد. انتاریو همچنین به مهاجران توصیه کرده است تا با بازدید از وبسایت های این سه منطقه، به دنبال فرصت های کار و زندگی در آنجا بگردند.      

شهرداری Chatham-Kent

شهرهای Belleville و Quinte West

شهر Cornwall

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها