England Flag
Search
Search
Close this search box.

کانادا؛ برترین مقصد مهاجرتی جهان

مهاجرت به کانادا

طبق شاخص Anholt-Ipsos Nation Brands ، امسال مردم سراسر جهان، کانادا را سومین مقصد مهاجرتی برتر جهان دانسته اند. سال 2018 کانادا جایگاه پنجم را در این شاخص داشت. این در حالی است که فقط فرانسه و آلمان جایگاه های بالاتر از کانادا را دارند. این رتبه بندی حاصل بیش از 20 هزار مصاحبه آنلاینی است که با افراد بالای 18 سال در 20 کشور دنیا انجام گرفته است.

در این شاخص 50 کشور برتر برای مهاجرت معرفی می شوند. کانادا در سه دسته از دسته های شش گانه رتبه نخست را کسب کرده است: مهاجرت و سرمایه گذاری، مردم و حاکمیت. کانادا همچنین تنها کشور در بین 5 کشور برتر بوده است که جایگاه خود را به لحاظ حاکمیت، فرهنگ و توریسم بهبود بخشیده است. این دومین سال پیاپی است که کانادا رتبه نخست را در دسته ی مهاجرت و سرمایه گذاری کسب می کند؛ این دسته، قابلیت کشور مورد نظر را در جذب افراد برای کار، زندگی و تحصیل و نیز تصوراتی که نسبت به کیفیت زندگی و محیط کسب و کار آن وجود دارد می سنجد.

امتیاز دسته مهاجرت و سرمایه گذاری مبتنی بر پنج ویژگی است: کار و زندگی، کیفیت زندگی، مدارک تحصیلی، سرمایه گذاری در کسب و کار و برابری در جامعه. سخنگوی محقق اصلی این شاخص،   Vadim Volos ، در رابطه با این یافته ها بیشتر توضیح می دهد: ” شاخص مهاجرت و سرمایه گذاری، توان کشور را در جذب استعداد و سرمایه می سنجد. این شاخص نه تنها با در نظر گرفتن افرادی که به کشور مورد نظر برای تحصیل، کار و زندگی مهاجرت می کنند سنجیده می شود بلکه تصوراتی که از شکوفایی اقتصادی آن کشور، برابر فرصت ها و نهایتا تصوراتی که از کیفیت زندگی در آن در اذهان وجود دارد را نیز لحاظ می کند. او در ادامه گفته است که ” برند (یا اعتبار) یک ملت یک شبه ساخته نمی شود. به ندرت ملتی پیدا می شود که بدون حفظ وجهه ی خود، در بین 5 ملت برتر دنیا قرار بگیرد”.  

همچنین از شرکت کنندگان در این تحقیق خواسته شده بود که ویژگی های شخصیتی این 50 کشور را نام ببرند. 39 درصد از آنها کانادا را دوستانه، 30 درصد قابل اعتماد و، 29 درصد شاد و 19 درصد سخاوتمند معرفی کرده اند.    

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها