Search
Close this search box.

رونمایی کانادا از پایلوت مهاجرتی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی

بخش کشاورزی کانادا

کانادا قرار است به زودی از پایلوت مهاجرتی جدیدی پرده برداری کند که مسیر مهاجرت کارگران خارجی فعال در بخش کشاورزی و صنایع غذایی را هموار می کند. دولت کانادا اعلام کرده است که این پایلوت سه ساله برای حمایت از رشد بخش کشاورزی و صنایع غذایی این کشور طراحی شده است. کانادا در بودجه ی سال 2019 که در 19 مارس منتشر شده اعلام کرده است که “دولت فدرال کانادا برای کمک به بخش کشاورزی و صنایع غذایی در رسیدن به اهداف بلندپروازانه و جذب و حفظ نیروی کار مورد نیاز، پایلوت مهاجرتی سه ساله ای را برای جذب کارگران تمام وقت و غیرفصلی در بخش کشاورزی طراحی خواهد کرد که شامل مسیر اقامت دائم برای این کارگران هم خواهد بود“.

شورای گوشت کانادا (CMC) از برنامه های دولت کانادا حمایت می کند. این شورا جدیدا اعلام کرده است که در بخش هایی نظیر پر کردن بسته های گوشت، فراوری گوشت و تامین کننده تجهیزات 2750 شغل برای مهاجران وجود دارد که کانادایی ها تا کنون در آنها استخدام نشده اند.

آنگونه که در گزارش “Agri-Food Economic Strategy Table” که در سپتامبر 2018 منتشر شده آمده است، نیتز مبرمی برای پر کردن این خلاء در نیروی کار در بخش کشاورزی وجود دارد و باید برای جذب کارگران در تمامی سطوح مهارتی از برنامه های مهاجرتی استفاده شود. گفتنی است بخش کشاورزی و صنایع غذایی کانادا سالانه 111 میلیارد دلار و روزانه 304 میلیون دلار به اقتصاد این کشور کمک می کند.

بخش مهاجرت دولت فدرال یعنی اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی هنوز جزییات این پایلوت مهاجرتی را اعلام نکرده است. به محض انتشار جزییات بیشتر، متعاقبا از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی ویزا موندیال به اطلاع همراهان و یاران گرامی اعلام خواهد شد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها