England Flag
Search
Search
Close this search box.

ویزای کاری سریع برای همسر

ویزای سریع برای همسر

Spouses or Common-Law Partners in Canada class (SCLPC).

Canada Offers Open Work Permits To Certain Spouses Of Canadian Citizens And Residents As They Await Permanent Residence

کانادا به همسر شهروندان کانادایی و یا همسر افراد مقیم کانادا که منتظر ویزای اقامت دائم خود هستند ویزای کاری سریع اعطا می‌کند. این روش مهاجرت در زمانی قابل انجام است که فرد سیتیزن / مقیم و همچنین همسر او در خاک کانادا باشند.

دولت کانادا به تازگی با طرح جدید خود به نام SCLPC به برخی از همسرهای افراد سیتیزن و یا مقیم کانادا که ویزای اقامت آنها در حال پروسه شدن است open work permits خواهد داد تا بتوانند در این فاصله در کنار خانواده خود بوده و امکان کار کردن داشته باشند.

این طرح به صورت آزمایشی و یک ساله انجام می‌شود و به همسر این امکان را می‌دهد که پرونده درخواست اقامت دائم خود را در خاک کانادا پیگیری نماید. متقاضیانی که درخواست خود را پس از ۲۲ دسامبر ۲۰۱۴ داده باشند در مدت زمان ۴ ماه ویزای خود را دریافت خواهند کرد.

این امکان را به متقاضی می‌دهد که برای هر کارفرمایی در مدت زمان مشخص کار کند.

در صورتیکه قصد دارید از این روش اقدام کنید لطفا به ایمیل canada@visamondial.com ایمیلی با عنوان ویزای سریع همسر ارسال فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها