England Flag
Search
Search
Close this search box.

ویزای سرمایه گذاری EB5 آمریکا

ویزای سرمایه گذاری EB5 آمریکا

صفحه اطلاع رسانی در مورد قوانین ویزای EB-5

برای دریافت گرین کارت EB-5، سرمایه گذاران مبلغ 500,000 دلار به مدت پنج سال به واجدین شرایط دریافت پروژه ی EB-5 قرض می دهند.

دریافت گرین کارت از این طریق معمولا دو سال به طول می انجامد. پروسه به این شکل است که کارآفرینان در ایالات متحده می بایست بخشی از سرمایه مربوط به پروژه را از طریق خود و بخشی را از طریق بانک فراهم کنند. همچنین آنها بر طبق قوانین آمریکا میتوانند قسمت از سرمایه مربوط به پروژه را از طریق برنامه EB5 تکمیل نمایند.

 

اخیرا این ویزا برای والدینی که دارای فرزند یا فرزندان دانشجو در ایالات متحده هستند و برنامه دارند برای خود و فرزندان اقامت امریکا را دریافت کنند مورد توجه قرار گرفته است.

 

با توجه به این که از تصویب این طرح مهاجرتی در آمریکا سالها میگذرد دولت آمریکا قصد دارد از سپتامبر امسال افزایش چشمگیری در میزان سرمایه گذاری برای دریافت ویزا از طریق این طرح را داشته باشد. قوانین جدید از اکتبر ۲۰۱۶ به اجرا درخواهد آمد.

 

تاریخ انقضا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶

به احتمال زیاد این برنامه پس از سپتامبر ۲۰۱۶ نیز تمدید خواهد شد، ولی از آنجاییکه مبلغ 500,000 دلار در طی 25 سال تغییری نکرده است احتمالا مبلغ سرمایه گذاری افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

 

 

از آنجاییکه کانادا سرمایه گذاری مهاجرت را بسیار دشوار کرده است برنامه EB-5 آمریکا رشد چشم گیری داشته است.

EB-5 بسیار ارزان تر از چیزی است که شما تصور می کنید.

 

مقایسه روش های سرمایه گذاری مشابه در استرالیا و انگلستان و کانادا و آمریکا

آمریکاکاناداانگلیساسترالیا
میزان سرمایه گذاری$500kCAD$2M£2MAUD$ 1.5%
سرمایه گذاری به دلار آمریکا500,000 $$1.67M£3M$1.2M
هزینه خالص مورد نیازخیرUS$8.3MخیرUS$1.8M
زبان انگلیسی لازم است؟خیربلهبلهبله
میتوان سرمایه گذاری کرد؟بلهخیرخیرخیر

 

روند کاری برای تشکیل پرونده EB-5

  1. مشاوره رایگان

پس از اینکه یکی از سرمایه گذاران EB-5 با ما تماس گرفت ، ما یک فرم پیش ثبت نام میفرستیم.

 

  1. سفر اکتشافی

زمانیکه EB-5 سرمایه گذار را تصویب می کند (پس از چند روز) از سرمایه گذار EB-5 دعوت به همکاری می شود. به سرمایه گذار توصیه می کنیم که سفری اکتشافی در آمریکا داشته باشد تا با تیم توسعه دهنده و وکلا آشنا شود.

سپس سرمایه گذار مبلغ $562,000 به حساب سپرده واریز می کند:

الف. سرمایه گذاری: $500,000

ب. هزینه اداری: $50,000

ج. هزینه حقوقی: $12,000

 

  1. l-526 درخواست مهاجرت

در حدود یک ماه، سرمایه گذار EB-5 میتواند یک درخواست مهاجرت I-526 را با کمک یکی از وکلای متخصص مهاجرت تشکیل دهد. زمانیکه I-526 بایگانی شد سرمایه ها به پروژه اضافه می شود. چهارده ماه طول می کشد تا درخواست I-526  تصویب شود. اگر I-526 رد شد، بلافاصله سرمایه سرمایه گذاران به آنها بازگردانده خواهد شد.

 

  1. درخواست گرین کارت

زمانیکه درخواست I-526  تایید شد، سرمایه گذار EB-5 در فهرست قرار می گیرد تا یک مقیم دائم و مشروط شود و یک گرین کارت با اعتبار دو سال دریافت کند. این روند حدود شش ماه به طول می انجامد اما برای افراد چینی بدلیل تقاضای بالا این روند بیشتر طول می کشد.

 

  1. حذف حالت مشروط گرین کارت

برای حذف شرایط گرین کارت، سرمایه گذار EB-5 میتواند پس از 21 ماه بعد از دریافت گرین کارت مشروط خود، درخواست I-829 دهد و نشان دادن دهد که پروژه ی EB-5 از طرف خود ۱۰ شغل ایجاد کرده است. این کار ممکن است یک سال طول بکشد.

 

برای انجام موارد ذکر شده هیچ هزینه ای از متقاضی دریافت نخواهد شد.

 

یک سرمایه گذاری EB-5 مطمئن برای 88 سرمایه گذار

هتل پنج ستاره 220 اتاقه در واشنگتن دی سی

توسعه دهندگان باتجربه و قابل اعتماد این هتل این پروژه ی استثنایی را شروع کرده اند و 21 میلیون دلار از سرمایه شان را که بخشی از امنیت EB-5  را تشکیل می دهد در این پروژه سرمایه گذاری می کنند. در صورت تمایل اسناد و مدارک پروژه در اختیارتان قرار خواهر گرفت. بیایید پروژه را ببینید و از نزدیک با سرمایه گذاران ملاقات کنید. ما آمادگی لازم برای ارایه دعوت نامه به متقاضیان را داریم تا از نزدیک طرح در حال اجرا را ملاحظه کنند.

بسیاری از سرمایه گذاران در برنامه EB5 پیش از راه اندازی پروژه اقدام به جذب سرمایه میکنند در حالیکه پروژه مورد نظر ما در حال حاضر در دست اجرا میباشد.

تیم تخصصی ما خدمات مهاجرتی جامعی تهیه کرده است و سرمایه گذاران را با پروژه های بی نظیر EB-5 مرتبط می کنند. ما میتوانیم از شما تا پروژه مورد نظر را از نزدیک رویت کنید و با صاحبان پروژه از نزدیک ملاقات داشته باشید.

 

هتل خطی واشنگتن دی سی

کل سرمایه گذاران EB-5 :88

مکان: واشنگتن دی سی

هزینه کل: 145 میلیون دلار

زمان اتمام: 32 ماه

سرمایه لازم

  1. 55% – 80 میلیون دلار وام از بانک Deutsche
  2. 30% – 44 میلیون دلار از حقوق صاحبان سهام ترجیحی از EB-5
  3. 15% – 21 میلیون دلار از حقوق صاحبان سهام نقدی توسعه

ایجاد شغل: 1.421 شغل (60% زیر سازی)

هزینه تکمیل پرونده دولت

  • درخواست I-526) 1.500 دلار / خانواده)
  • ویزای کنسولگری DS-260) 230 دلار / برای هر فرد) یا
  • تنظیم وضعیت اگر در ایلات متحده هستید (1.000 دلار / برای هر فرد)
  • حذف شرایط I-829) 3.750 دلار / خانواده)

 

نحوه عملکرد این سرمایه گذاری

سرمایه گذاران خارجی در مشارکت محدودی (“LP”) سرمایه گذاری می کنند، که با یک وثیقه پنج ساله در این پروژه سرمایه گذاری می کنند که تابع تامین مالی بانک است، اما اولویت با کسانی است که میزان قابل توجهی سهام سرمایه گذاری کرده اند.

ضمانت ها

اگرچه قوانین EB-5  لازم میداند که سرمایه سرمایه گذار در خطر بیافتد، بطور ساده تر یعنی اینکه توسعه دهندگان پروژه نمی توانند سود خاصی برای سرمایه گذار تضمین کنند. سرمایه گذاران EB-5 به اندازه ی کافی در طول پروژه های املاک اعتبار دارند که می توانند تضمین کنند پس از پنج  سال وام خود را تسویه خواهند کرد. پروژه ی EB-5 بطور کامل هزینه سرمایه گذاران را پرداخت می کند اگر یکی از سرمایه گذاران EB-5 ، I-526 را نگیرد ویزای مهاجرتی اش تایید می شود.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها