England Flag
Search
Search
Close this search box.

دوره های زبان فرانسوی

french-language

معرفی دوره های زبان فرانسه

مرکز تخصصی آموزش زبان فرانسه موندیال دوره های زیر را برگزار می کند.

[rt_tabs ][rt_tab title=”دوره مکالمه”]

در این دوره ها که از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته برگزار می شوند، تمامی مهارت های زبانی به صورت همزمان تمرین می شوند. نحوه تدریس در این دوره ها به نحوی ست که در کل طول دوره تمامی زبان آموزان ملزم به شرکت در فعالیت های کلاسی بوده و این امر منجر به یاد گیری زبان در محیطی جذاب و شاداب می گردد.

نکته: یاد گیری زبان فرانسه در ابتدا برای متقاضیان کمی دشوار بوده و نیازمند صبر و حوصله بیشتر نسبت به زبان انگلیسی می باشد. در این حین نحوه آموزش این زبان در ایجاد انگیزه، بسیار حیاتی بوده و گاهی تجربه یاد گیری نامناسب با یک معلم نه چندان حرفه ای منجر به ایجاد ذهنیت منفی طولانی مدت در متقاضی می شود. لذا، از متقاضیان درخواست می کنیم که با انتخاب مناسب خود را از این تجربه منفی دور کرده و هم چنین از کلیه اساتید زبان فرانسوی درخواست داریم که خود را به متد های تدریس اصولی این زبان آشنا کرده و از هیچ کوششی زمینه یادگیری روش تدریس این زبان، دریغ نفرمایند.

مخاطبین دوره: متقاضیان یادگیری زبان فرانسوی با هدف عمومی (مسافرت، مکالمه کاری و تجاری و…) متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی TEF, TCF, DELF و DALF مهاجرین کبک متقاضیان ادامه تحصیل در کشور فرانسه دانشجویان زبان فرانسوی مشخصات دوره: روز های برگزاری: کلاس ها 2 و یا 3 روز در هفته به صورت عادی و فشرده زمان: برگزاری کلاس ها بین ساعات 16 تا 21 حداکثر زبان آموز: 8 نفر در هر کلاس طول ترم: 60 روز منابع آموزشی:

Alter Ego Grammaire Progressive Vocabulaire en Dialogue

[/rt_tab][rt_tab title=”دوره TCF, TEF”]

همان طور که میدانید، متاسفانه در زمینه آزمون های بین المللی زبان فرانسه منابع زیادی در مقایسه با آزمون های بین المللی زبان انگلیسی وجود ندارد و همین مساله باعث می شود اکثر متقاضیان شرکت در آزمون های فرانسوی با مشکل کمبود منابع مواجه هستند. علاوه بر کمبود منابع از نظر تعدادی از نظر محتوایی نیز در این زمینه مشکلات عدیده ای از جهت کیفیت منابع وجود دارد.

خوشبختانه، دپارتمان آموزش زبان فرانسوی موندیال با علم بر این مشکل، بر این شد تا با تدوین منابع آموزشی مفید کمکی به رفع این مشکل کرده باشد. در همین زمینه موسسه اقدام به چاپ کتاب TEF و TCF نموده است تا در این کتاب متقاضیان بتوانند مجموعه کاملی از نمونه سوالات و هم چنین لغات و گرامر و نحوه تست زنی و پاسخگویی صحیح در این آزمون ها را بیاموزند. این کتاب هم اکنون در دست چاپ بوده و بزودی به بازار عرضه می گردد. تمامی دوره های آزمون های ذکر شده توسط مولفین همین کتاب تدریس می شود.

مخاطبین دوره: متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی TEF و TCF مهاجرین کانادا (فدرال و کبک) متقاضیان ادامه تحصیل در کشور فرانسه و یا دانشگاه های فرانسوی زبان کانادا مشخصات دوره: روز های برگزاری: کلاس ها 2 و یا 3 روز در هفته به صورت عادی و فشرده زمان: برگزاری کلاس ها بین ساعات 17 تا 20 حداکثر زبان آموز: 8 نفر در هر کلاس طول ترم: 40 روز منابع: TEF TCF کتاب و جزوات تالیف شده در موسسه هزینه دوره: 300.000 تومان

[/rt_tab][rt_tab title=”دوره آمادگی مصاحبه کبک”]

مصاحبه کبک

اعزام بیش از 400 زبان آموز جهت شرکت در مصاحبه های مهاجرت کبک و قبولی در بیش از 95 درصد موارد، این اطمینان را به متقاضیان می دهد تا از بالاترین سطح آموزشی در زمینه ذکر شده بهره مند گردند.

در این دوره ها که به صورت خصوصی برگزار می شوند ما اقدام به آماده سازی کامل پرونده متقاضی جهت شرکت در مصاحبه کرده و متقاضی را با تمامی جزئیات پرونده آشنا می سازیم. انجام سرچ های شغلی و تهیه رزومه مناسب یکی از موارد بسیار حیاتی برای قبولی در مصاحبه های کبک می باشد. در طول برگزاری جلسات امکان استفاده از اینترنت و پرینتر برای کلاس مورد نظر پیش بینی شده و تمامی موارد ذکر شده در ساعت برگزاری کلاس نهایی شده و به شکل یک جزو در اختیار متقاضی قرار میگیرد.

شرح مختصر فعالیت های انجام شده در این دوره:

تمرین مهارت های شنیداری و گفتاری زبان فرانسوی جهت پاسخگویی به سوالات مربوطه

آماده سازی پرونده متقاضی و تشکیل و طبقه بندی فایل های مورد نیاز (تمامی موارد مورد نیاز در کلاس گردآوری، تهیه و چاپ خواهد شد)

تمرین تمامی موارد مورد نیاز فایل مهاجرتی ارسال شده متقاضی

شبیه سازی جلسه مصاحبه

بررسی کامل پرونده توسط استاد با نظارت وکیل و مشاور مهاجرت

انجام سرچ های مورد نیاز (سرچ شغلی، مسکن ،مدرسه ،هزینه ها، و….)

تهیه برنامه جستجوی کار در کبک و اولویت بندی آن (این مورد برای افسرهای مهاجرت اهمیت بسیار بالایی دارد)

در موارد مورد نیاز فرستادن رزومه به شرکت های مرتبط و دریافت پاسخ جهت ارائه به آفیسر

تهیه رزومه کبکی

پیش بینی و رفع مشکلات احتمالی پرونده

مرور نکات مهم کتاب های Apprendre Le Quebec و Vivre a Montreal

مرور نکات جانبی و مورد اهمیت در مصاحبه

امکان ایجاد ارتباط حضوری و تلفنی با متقاضیان قبلی مصاحبه شده

هزینه دوره:

هر جلسه ۱۰۰ هزار تومان

[/rt_tab][rt_tab title=”برنامه کلاس‌ها”]

برنامه کلاس هایی که ظرفیت خالی دارند:

سطح

روز و ساعت

شهریه به تومان

مقدماتی E2

زوج 16 تا 17:30

140.000

مقدماتی E1

زوج 18 تا 19:30

140.000

مقدماتی-پیشرفته ELA1

یک شنبه سه شنبه 17:30 تا 20:30

140.000

متوسط I2

یک شنبه سه شنبه 17:30 تا 19

150.000

بحث آزاد

پنج شنبه ها 14:30 تا 16

120.000

TCFB1,2 TEFB1,2

پنج شنبه 10 تا 13

300.000

خصوصیمصاحبه کبک TCF,TEF,

تعیین زمان با هماهنگی متقاضی

هر جلسه 90 دقیقه ای ۱۰۰ هزار تومان

[/rt_tab][/rt_tabs]

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها