England Flag
Search
Search
Close this search box.

ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا

استرالیا، بی تردید زیباترین قاره جهان است.اخذ ویزای توریستی استرالیا برای سفر به سرزمینی پهناور با بیشترین تنوع زیستی و گیاهی، با عجایب طبیعی خارق العاده و بی نظیر، بهترین گزینه برای متفاوت سپری کردن تعطیلات است. مسافرت به استرالیا، تجربه ای زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دیگر، قابل دستیابی نیست.

آب و هوای استرالیا معتدل است و همین خصوصیت، استرالیا را در چهار فصل سال، مقصد توریست ها می نماید. استفاده از فرصت تعطیلات سال نو میلادی، شما را با جشن ها و فستیوال های داخلی بی نظیری مواجه می کند. در حال حاضر، سفارت استرالیا در تهران، درخواست های ویزا را به صورت آنلاین می پذیرد و با این تدبیر، زمان رسیدگی و صدور ویزا بسیار کوتاه شده است. اخذ ویزای توریستی استرالیا، نیاز به مصاحبه یا مراجعه حضوری ندارد و کلیه مراحل از ابتدا تا انتها، به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

ویزای توریستی استرالیا برای افرادی است که می خواهند برای مسافرت، دیدار اهالی خانواده از جمله والدین، فرزندان، برادر، خواهروفامیل، یا برای قرارهای کاری یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند.

در حال حاضر، متقاضیان ویزای توریستی استرالیا، از طریق ویزای زیر گروه ۶۰۰، اقدام می کنند. این ویزا بنا به درخواست متقاضی، ۳.۶ ماهه است. این ویزا به صورت الکترونیکی صادر شده و در پاسپورت متقاضی، چاپ نمی شود. متقاضی با در دست داشتن تایید سفارت مبنی بر داشتن ویزا میتواند به استرالیا مسافرت کند.

هدف از سفر به استرالیا

ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که مایلند برای بازدید این کشور، قرار ملاقات کاری و یا بازدید اقوام و دوستان به این کشور سفر کنند. دارندگان این ویزا، مجاز به کار و شرکت در دوره های آموزشی بیشتر از ۳ ماه نیستند. همچنین، امکان تبدیل این ویزا به اقامت دائم و یا سایر ویزاها نیز وجود ندارد.

ویزای توریستی شماره 600 استرالیا به چند زیرشاخه تقسیم می شود که مهم ترین آنها عبارتند از:

ویزای توریستی استرالیا

اگر قصد سفر به استرالیا به عنوان توریست را دارید. همچنین اگر پدرو مادر یا فرزندان شما در استرالیا هستند و می خواهید به ملاقات آنها بروید این شاخه بهترین انتخاب برای شما می باشد. ویزای توریستی استرالیا را می توانید از ایران و به صورت آنلاین دریافت کنید. هزینه این ویزا 135 دلار استرالیا می باشد.

اگر از استرالیا اقدام کردید هزینه ویزا 340 دلار استرالیا می باشد.

با دریافت ویزای توریستی فامیلی استرالیا شما اجازه کار ندارید و فقط تا 3 ماه می توانید تحصیل کنید.

معمولا پلیس چک و آزمایشات پزشکی مورد نیاز است که تا یک سال اعتبار دارند.

مدت اعتبار این ویزا بین 3، 6 و 12 ماه است.

  • ویزای توریستی فامیلی استرالیا:

اگر خواهر و برادر یا اقوام یا دوستان شما در استرالیا هستند و شما قصد دیدار آنها را با دعوت نامه دارید معمولا این مسیر برای دریافت ویزای توریستی استرالیا از همه بهتر می باشد. در این روش معمولا شخصی که در استرالیا است و دعوت نامه ارسال می کند بین 5000 تا 15000 دلار استرالیا به عنوان امانت نزد دولت استرالیا می گذارد و بعد از اینکه شما به استرالیا رفتید و بازگشتید مبلغ خود را پس می گیرد.

برای دریافت ویزای توریستی فامیلی استرالیا می توانید از ایران و به صورت آنلاین اقدام کنید. هزینه ویزای توریستی فامیلی ۱۴۵ دلار استرالیا می باشد.

با دریافت ویزای توریستی فامیلی استرالیا شما اجازه کار ندارید و فقط تا 3 ماه می توانید تحصیل کنید.

معمولا پلیس چک و آزمایشات پزشکی مورد نیاز است که تا یک سال اعتبار دارند.

مدت اعتبار این ویزا بین 3، 6 و 12 ماه است.

  • ویزای توریستی بیزینسی استرالیا

اگر قصد سفر به استرالیا برای شرکت در کنفرانس، مصاحبه شغلی، قرارداد کاری و از این قبیل موارد را دارید، می بایستی از شاخه ی ویزای توریستی بیزینسی استرالیا اقدام کنید.

ویزای توریستی بیزینسی استرالیا را می توانید به صورت آنلاین اقدام و دریافت نمائید. هزینه این ویزا 135 دلار استرالیا می باشد.

مدت اعتبار این ویزا معمولا 3، 6 یا 12 ماه است.

آزمایشات پزشکی و پلیس چک موردنیاز است.

با دریافت این ویزا شما اجازه کار در استرالیا را ندارید و می توانید حداکثر به مدت 3 ماه  تحصیل کنید.

برای دریافت ویزای بیزینسی سمینارها می توانید از سابکلاس 459 و 456 هم استفاده نمائید.

هزینه ی ویزای توریستی استرالیا:

هزینه بررسی پرونده متقاضی توسط سفارت، از جولای ۲۰۱۵، ۱۳۵ دلار استرالیا می باشد. این هزینه در صورت رد پرونده توسط سفارت، مسترد نمی شود. برای اطلاع از هزینه ی خدمات این دفتر، با ما تماس بگیرید.

زمان رسیدگی ویزای توریستی استرالیا:

مدت زمان رسیدگی به پرونده ی ویزای توریستی ۱ ماه است. اما تجربه نشان داده است که استفاده از سیستم آنلاین این زمان را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

مدارک لازم برای ویزای توریستی استرالیا:

  • پرکردن فرم برای هر نفر مجزا  الزامی می باشد.
  •  فرم شماره 1419 یا فرم شماره 1418 یا فرم شماره 1415 را پر کنید. با مشاور خود برای اطلاع از تکمیل فرم صحیح مشورت نمایید.
  • پاسپورت متقاضی و همراهان الزامی می باشد.
  • اگر بچه زیر18 سال همراه دارید که یکی از والدین یا هر دوی والدین همراه او نیستند فرم های 1229 پر شوند و اظهارنامه قانونی که بچه تحت تکلف شماست یا رضایت نامه دارد.
  • اگر بچه شما در استرالیا تحت تکلف کسی بود، شخص مورد نظر فرم 1257 را پرکند.
  • یک قطعه عکس 3.5*4.5 از هر نفر لازم می باشد. عکس موردنظر می بایست با پشت زمینه ی سفید و از شانه به بالا باشد. همچنین نام و نام خانوادگی خود را پشت عکس بنویسد.
  • شناسنامه و کارت ملی متقاضیان و همراهان لازم می باشد.
  • تصویر پاسپورت الزامی می باشد. اگر سفر های دیگری در پاسپورت شما درج شده است، تصویر آنها را هم در پرونده قرار دهید.
  • پرینت حسابها، فیش حقوقی و مدارک مربوط به حساب بانکی.
  • گواهی اشتغال به کار یا کارت دانشجویی و مواردی از این قبیل که فعالیت فعلی شما را نشان می دهد.
  • اگر دعوت نامه ای از فامیل یا آشنای خود دارید، آن را ضمیمه کنید. اگر آنها خرج سفر شما را می دهند، حساب بانکی آن ها نیز لازم است.

سایر مواردی که نشان دهد قصد بازگشت به کشور خود را دارید شامل:

  • نامه از کارفرما که شما قصد بازگشت دارید.
  • نامه ثبت نام در دانشگاه یا مدرسه و…
  • سند اموال و دارایی هایی که شما در کشور دارید.
  • اگر توریستی به استرالیا سفر می کنید، برنامه ی سفر خود را دقیق عنوان کنید. (شاخه توریستی).
  • سند ازدواج (در صورت متاهل بودن) یا سندطلاق یا سند فوت همسر (شاخه توریستی فامیلی)
  • مدارکی که نشان دهد چرا برای بیزینس یا سمینار به استرالیا می روید. (شاخه توریستی بیزینسی).
  • نامه دعوت نامه ای از سازمان مربوطه که شما از طرف آن دعوت شده اید.
  • جزئیات ثبت نام کنفرانس
  • نامه ای از طرف دعوت کننده که دلیل سفر شما را عنوان می کند.
  • برنامه ی دقیق سفرتان را عنوان کنید. شماره تلفن افرادی که برای ملاقات با آنها می روید بگذارید.
  • مهارت های شغلی و تحصیلی خود را بیان کنید.
  • از شغل فعلی خود و شرح وظایف خود بیان کنید.
  • مدارکی که نشان می دهد شرکتی که شما برای آن کار می کنید، یک شرکت بیزینسی است. مثلا کد مالیاتی شرکت، شماره ثبت شرکت، گزارش های سالیانه

اگر تمایل به مسافرت به استرالیا دارید، لطفا فرم ارزیابی ویزای توریستی را تکمیل کنید. لطفا دقت کنید که مسافرت به استرالیا راه مناسبی برای مهاجرت به استرالیا نیست. اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید از روش های دیگر مربوطه به مهاجرت به استرالیا اقدام کنید.

ویزای توریستی کانادا

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال