Search
Close this search box.

ویزای ICT کانادا

ویزای ict کانادا

یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا اقدام از طریق ویزای ICT کانادا است. ICT مخفف Intra-Company Transfer به معنای انتقال درون شرکتی است. این روش مهاجرتی یکی از زیرگروه‌های برنامه‌ جابجایی بین‌المللی IMP کانادا است.

طبق برنامه انتقال درون شرکتی کانادا، کسب‌ و کارهای بین‌المللی که دارای یک شرکت مادر، شعب، شرکت‌های فرعی یا وابسته در کانادا هستند، می‌توانند کارکنان کلیدی خود در خارج از کانادا را از طریق ویزای ICT کانادا یا همان انتقال بین شرکتی به کانادا منتقل کنند.

اگر در شرکتی بین‌المللی مشغول به کار هستید و شغلی کلیدی دارید، ویزای انتقال درون‌ شرکتی کانادا می‌تواند مسیر مناسبی برای مهاجرت شما به کانادا باشد.

فهرست مطالب

ویزای ICT کانادا چیست؟

ویزای ICT یک نوع ویزای کار موقت کانادا است و مختص به شرکت‌های بین‌المللی است که در جایی خارج از کانادا قرار دارند و در کانادا نیز دفتر تأسیس کرده‌اند. این شرکت‌ها برای توسعه کسب و کار و یا انتقال بیزینس خود به کانادا، اقدام به انتقال بعضی از کارمندان عالی رتبه و متخصص خود به شرکت کانادایی می‌کنند.

چه شرکتی می‌تواند اقدام کند؟ هر شرکت بین‌المللی که بتواند نشان دهد که انتقال نیروی کار به داخل کانادا بر کیفیت خدمت‌رسانی آن‌ها به کانادایی‌ها تاثیر مثبتی دارد. پس سود کانادایی‌ها مطرح است؟ بله، خدمت‌‌رسانی این شرکت در نهایت به بهبود زندگی و سود کانادایی‌ها منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نکته

ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا ICT نیاز به جاب آفر دارد اما معاف از مجوز ارزیابی تاثیر بازار کانادا یا همان مجوز LMIA است.

مزایای استفاده از برنامه ICT

  • گرفتن ویزای کار ICT بدون نیاز به مجوز LMIA – (ویزای C12)
  • کوتاه شدن پروسه اقدام برای ویزای ICT
  • کوتاه شدن پروسه صدور ویزای کار ICT با استفاده از برنامه Global Skills Strategy
  • امکان همراهی اعضای خانواده با دارنده‌ ویزای کار ICT
  • عدم نیاز به مهارت بالای زبان
  • امکان تبدیل ویزای انتقال درون شرکتی کانادا به اقامت دائم کانادا

شرایط اخذ ویزای انتقال درون شرکتی کانادا

برای اخذ ویزای کار درون شرکتی کانادا هم کارمند شرکت خارجی و هم خود شرکت‌ها باید شرایط و قوانین خاصی را رعایت کنند. اگر یکی از طرفین قوانین انتقال درون شرکتی کانادا را رعایت نکند، ویزای کار ICT برای کارمندان خارجی صادر نخواهد شد.

شرایط اخذ ویزای ICT کانادا برای کارکنان شرکت‌ها

  • کارکنان انتقالی باید طی سه سال گذشته حداقل یک سال سابقه‌ کار تمام وقت در شرکت خارجی را داشته باشند.
  • کارکنان انتقالی باید برای انجام همان کاری به دفتر کانادایی اعزام شوند که در کشور خود انجام می‌دادند.
  • عنوان شغلی برای کار در کانادا باید زیرمجموعه یکی از سه طبقه بندی زیر باشد:
    • مدیر اجرایی (Executive): مدیریت شرکت یا بخش عمده‌ای از آن را به عهده داشته باشد.
    • مدیر ارشد (Senior Manager): همه یا بخشی از شرکت را مدیریت کرده و بر کار سایر مدیران و کارمندان متخصص نظارت و کنترل داشته باشد.
    • نیروی کار متخصص (Specialized Knowledge): کارمندی که دانش تخصصی در مورد محصولات یا خدمات شرکت یا سطح بالایی از تخصص در حوزه فرآیندها و روال‌های سازمان داشته باشد.

شرایط اخذ ویزای ICT کانادا برای خود شرکت‌ها

  • نشانی دفتر کار شرکت در کانادا باید معلوم باشد. در موارد استثنایی مانند استارتاپ‌ها می‌توان تا زمان اجاره یا خریداری کردن دفتر، آدرس دیگری را معرفی کرد.
  • شرکتی که می‌خواهد در کانادا دفتر تاسیس کند، باید برنامه‌ای واقع‌بینانه و قابل‌ دفاع در زمینه‌ کاری خود داشته باشد تا فعالیت‌های خود در کانادا را توجیه کند (بیزینس پلن).
  • شرکت باید توان مالی آغاز کسب ‌و کار در کانادا و پرداخت دستمزد کارکنان را داشته باشد.
  • اگر شرکت بخواهد مدیران بلندپایه‌ خود را به کانادا انتقال دهد، باید نشان دهد که مقیاس کار شرکت در کانادا آن قدر بزرگ خواهد بود که نیاز به کار در سطح مدیریتی داشته باشد.
  • وقتی شرکت‌ها بخواهند کارمند متخصص خود را به کانادا بفرستند، باید بتوانند نشان دهند که:
    • این نیروی کار متخصص حتماً در کار تجاری آن‌ها نقشی بر عهده دارد و
    • فعالیت او در کانادا تحت هدایت مدیر کانادایی شرکت قرار دارد.
آمار ویزاهای کار ICT صادر شده – ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۲۲
۲۰۱۵۲۰۱۶۲۰۱۷۲۰۱۸۲۰۱۹۲۰۲۰۲۰۲۱ژانویه ۲۰۲۲
ویزای ICT۱۱,۵۵۰۱۲,۳۶۵۱۲,۷۹۵۱۴,۴۵۰۱۷,۲۳۰۱۱,۷۷۰۱۵,۶۴۵۱,۳۵۰

تمکن مالی برای ویزای ICT چقدر است؟

متقاضی باید با مدارک تمکن مالی خود به دولت کانادا اثبات کند که توان مالی کافی برای اقامت و راه اندازی بیزینس در کانادا را دارد و برای برطرف کردن حداقل الزامات زندگی در این کشور، با مشکلی مواجه نخواهد شد. از این رو تمکن مالی را می توان به دو بخش تقسیم کرد:

تمکن مالی برای تامین هزینه زندگی

افسران اداره مهاجرت کانادا از جدول لایکو به عنوان ابزاری برای ارزیابی تمکن مالی متقاضی استفاده می‌کنند. لایکو LICO مخفف Low-income cut-off و به معنی کمترین میزان درآمد است و برای نشان دادن خط فقر در مناطق شهری کانادا با جمعیت حداقل نیم میلیون نفر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، اگر درآمد شما کمتر از لایکو باشد، از نظر کانادا شما زیر خط فقر هستید. در ویزاهای کوتاه مدت، آفیسرها انتظار دارند ۱۲ ماه از لایکو را در حساب بانکی خود نشان دهید.
تعداد اعضای خانواده حداقل مبلغ مورد نیاز به دلار کانادا
۱ نفر ۲۶,۶۲۰
۲ نفر ۳۳,۱۴۰
۳ نفر ۴۰,۷۴۲
۴ نفر ۴۹,۴۶۶
۵ نفر ۵۶,۱۰۴
۶ نفر ۶۳,۲۷۶
۷ نفر ۷۰,۴۴۸
بیش از ۷ نفر: به ازای هر نفر این مبالغ اضافه می‌شود ۷,۱۷۲
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بودجه و تمکن مالی که در جدول به آن اشاره شده است، باید در تملک فرد یا تملک مشترک با همسر او باشد و متقاضی نمی‌تواند مبلغ را از فرد دیگری قرض کند.

تمکن مالی برای تامین هزینه سرمایه گذاری (راه اندازی بیزینس در کانادا)

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری با توجه به نوع بیزینس در کانادا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد. راه های اثبات تمکن مالی:
  • اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و گردش سه ماهه ازحساب های کوتاه مدت
  • اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و گردش یک الی دو ماهه از حساب های کوتاه مدت به همراه سورس مانند مبایعه نامه
  • اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی از حساب های بلند مدت (و سورس مالی در صورت نیاز)
  • اثبات تمکن مالی از طریق حساب ارزی به همراه ارائه ی سورس مالی
  • اثبات تمکن مالی از طریق نامه بانکی و ارزیابی رسمی املاک
  • ارزیابی رسمی املاک
در نظر داشته باشید که دو مورد آخر کمتر توصیه می‌شود.

معرفی انواع ویزای کار ICT

همانطور که در بخش‌ قبلی در مورد شرایط لازم برای ویزای کار ICT صحبت کردیم، سه دسته از افراد می‌توانند برای برنامه انتقال درون شرکتی کانادا اقدام کنند که بر اساس آن، سه نوع ویزای کار ICT خواهیم داشت. با این نوع ویزا مهاجرت مدیران به کانادا از طریق برنامه ICT امکان پذیر خواهید بود.

هر سه نوع ویزا از نوع ویزای اقامت موقت کانادا هستند و پروسه یکسانی دارند:

  • ویزای کار مدیران اجرایی

افرادی می‌توانند برای این نوع ویزا اقدام کنند که مدیریت شرکت یا مدیریت بخش عمده یا بخش تابعه‌ شرکت را به عهده داشته باشند. این مدیران تحت نظارت کلی مدیران سطوح بالاتر، هیئت مدیره یا سهامداران شرکت هستند.

  • ویزای کار مدیران ارشد

افرادی می‌توانند برای این نوع ویزا اقدام کنند که مدیریت شرکت یا مدیریت یک دپارتمان یا یک بخش فرعی از آن را عهده‌دار باشند و بر کار سایر مدیران و سرپرست‎‌ها نظارت داشته باشند.

  • ویزای کار نیروهای متخصص

کارمندانی می‌توانند برای این نوع ویزا اقدام کنند که در مورد محصولات یا خدمات شرکتی که در آن مشغول کار هستند دانش تخصصی داشته باشند و همچنین در مورد محصولات یا خدمات شرکت میزبان و کاربرد آن در بازارهای بین‌المللی اطلاعات تخصصی داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار انتقال درون شرکتی ICT

مدارک لازم برای اقدام از طریق برنامه انتقال درون شرکتی ICT به شرح زیر است: 

  • مدارکی که اثبات کند کارکنان انتقالی در خارج از کانادا در استخدام شرکت بین‌المللی قرار دارند و قصد دارند به دفتر کانادایی آن منتقل شوند.
  • اسنادی که نشان دهد فرد انتقالی در بازه‌ سه سال پیش از زمان اقدام برای اخذ ویزای ICT، حداقل یک سال را در آن شرکت کار کرده است. این کار باید به صورت تمام‌ وقت (نه پاره ‌وقت) و در همان سمتی انجام شده باشد که قرار است در کانادا نیز انجام شود. این اسناد می‌تواند در قالب فیش حقوقی یا قرارداد باشد.
  • خلاصه‌ وضعیت و شرح وظایف فرد انتقالی در موقعیت اجرایی یا مدیریتی. این سند شامل موقعیت کاری، عنوان شغل، جایگاه شغل در سازمان اداری شرکت و شرح وظایف او در کشور مبدأ است. 
  • همین اسناد برای موقعیت آتی در کشور کانادا.
  • در موقعیت‌هایی که نیروی انتقالی نیازمند دانش تخصصی است، باید اسنادی ارائه نمود که نشان دهد فرد پیشنهادی دارای این دانش تخصصی است.
  • سندی توصیفی دال بر وجود ارتباط ملموس میان فعالیت‌های شرکت در کشور مبدأ و دفتر کانادایی آن، یا هر شرکت دیگری که همکار آن در کانادا قلمداد می‌شود. 
  • دریافت دعوتنامه از شرکت کانادایی
  • طرح تجاری دقیق

اپلای برای ویزای انتقال درون شرکتی کانادا

در صورت داشتن همه شرایط مورد نیاز برای ویزای کار ICT و همچنین فراهم کردن همه مدارک لازم می‌توانید برای این نوع ویزا اقدام و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد سایت اداره مهاجرت کانادا شوید.
  2. به ترتیب گزینه‌های زیر را برای درخواست مجوز کار یا همان ورک پرمیت انتخاب کنید:
    Work –> Get a work permit –> Temporary workers –> Apply for a work permit
  3. اکانت بسازید و به سوالات اپلکیشن آنلاین پاسخ دهید (از بین انواع ورک پرمیت، گزینه Intra Company Transfer را انتخاب کنید).
  4. فرم‌های لازم را از داخل اپلیکیشن دانلود کرده و آن‌ها را پر و امضا کنید.
  5. مدارک مورد نیاز را دسته بندی کرده و در قسمت‌های مربوط در اپلکیشن آپلود کنید.
  6. اپلیکیشن فی و هزینه انگشت نگاری را پرداخت کنید.
  7. از سفارت کانادا در یکی از کشورهای همسایه ایران وقت انگشت نگاری بگیرید و در تاریخ معین شده آن را انجام دهید.
  8. پس از دریافت ویزای کار ICT، پاسپورت خود را برای درج لیبل ویزا در آن پیکاپ کنید.

مدت زمان بررسی برنامه ICT چقدر است؟

مدت زمان بررسی درخواست شرکت‌ها برای ویزای ICT به طور متوسط بین ۲ تا ۱۰ هفته است. البته این مدت زمان بسته به شرایط و شلوغی اداره مهاجرت کانادا متغیر است.

مدت زمان مجوز کار با برنامه انتقال بین شرکتی ICT چقدر است؟

مدت اعتبار ویزای کار در برنامه ICT کانادا یک سال است. در پایان سال اول و البته در پایان سال‌های بعدی امکان تمدید ویزا وجود دارد.

در زمان درخواست تمدید ویزا باید مدارکی ارائه دهید که نشان دهد برای راه اندازی کسب و کار تلاش کرده‌اید و آفیسر اداره مهاجرت را قانع کنید که در سال اول از ویزای کار خود حداکثر استفاده را داشته‌اید.

تمدید اعتبار ویزای ICT کانادا

امکان تمدید ورک پرمیت ICT به مدت ۲ تا ۳ سال وجود دارد. برای تمدید اعتبار ویزای ICT شرکت شما باید با ارائه‌ مدارکی نشان دهد که:

  • ارتباط میان دفتر کانادایی (یا شرکت کانادایی) و شرکت مبدأ هنوز معتبر است.
  • دفتر کانادایی در تأمین کالاها و خدمات در یک سال گذشته فعال بوده است.
  • دفتر کانادایی کارمندان مورد نیاز خود را تأمین کرده است.

شرکت‌های استارتاپی در برنامه ICT کانادا

کانادا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی یا همان ICT برای شرکت‌‌های خارج از کانادا امکان راه‌اندازی و تاسیس یک شرکت استارت آپی کانادایی را فراهم کرده است.

شرکت استارتاپی چیست؟

استارت آپ کسب و کاری است که کمتر از یک سال در کانادا تاسیس شده باشد. شرکت‌های استارت آپی برخلاف شرکت‌های کانادایی دیگری که از برنامه ICT استفاده می‌کنند، دارای شرط “در حال انجام کسب و کار فعال” نیستند چرا که مدت کمی از تاسیس این شرکت‌ها گذشته و باید صاحبان بیزینس یا مدیران اجرایی، مدیران ارشد یا کارمندان آن‌ها با دانش تخصصی ویژه ویزای کار ICT بگیرند و پس از ورود به کانادا، آن کسب و کار را راه اندازی و توسعه دهند و آن را به صورت فعال در آورند.

سازمان دهی و ساختاربندی شرکت استارتاپی باید قبل از درخواست برای انتقال صاحبان کسب و کار، مدیران و کارمندان متخصص به کانادا انجام شود. چون درخواست برای ویزای کار ICT مشروط به داشتن جاب آفر از شرکت کانادایی است. بنابراین آن شرکت باید در کانادا ثبت شده و دارای شماره تجاری CRA باشد.

بیشتر بخوانید: ویزای استارتاپ کانادا

هزینه برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

ویزای کار انتقال درون شرکتی کانادا از نوع ویزاهای موقت است و هزینه آن مانند دیگر ویزاهای کار موقت کانادا محاسبه می‌شود. در این نوع ویزا کارفرمای کانادایی هم باید بابت اعلام جاب آفر در سامانه کارفرمایان، حق انطباق کارفرما را پرداخت کند:

نوع درخواستهزینه به دلار کانادا
ورک پرمیت (work permit)۱۵۵ دلار
هزینه انطباق کارفرما۲۳۰ دلار
انگشت نگاری (بایومتریک) به ازای هر نفر۸۵ دلار
انگشت نگاری خانواده (دو نفر و بیشتر)۱۷۰ دلار

تبدیل ویزای انتقال درون شرکتی به اقامت دائم کانادا

ویزای کار از طریق آی سی تی خود به خود منجر به اخذ اقامت دائم کانادا نخواهد شد. پس از اخذ ویزای کار ICT و کسب حداقل یک سال تجربه کار در کانادا حالا نیاز به مسیر مناسبی دارید که شما را به اقامت دائم کانادا برساند:

یکی از زیرگروه‌های اکسپرس انتری

به قول یک ضرب‌المثل قدیمی:‌ همه راه ها به رم ختم می‌شوند. اما رم اینجا چیست؟‌ اکسپرس اینتری.

به احتمال بسیار زیاد مسیر پیش روی شما اکسپرس انتری خواهد بود. یادتان باشد که هر جا صحبتی از ویزاهای مهارتی کانادا شود سر و کله اکسپرس اینتری پیدا خواهد شد.  با توجه به این که در پایان سال اول حضور در کانادا شما یک سال تجربه کانادایی خواهید داشت پس بهترین زیرگروه در اکسپرس اینتری زیرگروه تجربه کانادایی CEC است.

چطور یک سال سابقه کاری در برنامه ICT مسیر اقامت دائم را هموار می‌کند؟‌
همه چیز با سه تغییر ساده انجام می‌شود. البته به جای تغییر بهتر است بگوییم بهبود امتیازات. نگاهی به سه بهبود اساسی پس از پایان سال اول ویزای کار، در تسهیل شرایط اخذ اقامت دائم بیندازیم.

  • بهبود اول | اخذ امتیاز اضافی در سیستم اکسپرس اینتری:
    بدون سابقه کار در کانادا برای برنامه تجربی کانادایی زیرگروه اکسپرس انتری هیچ امتیازی در بخش کار کسب نخواهید کرد. داشتن یک سال سابقه کار کانادایی ۳۵ امتیاز برای متقاضی اصلی خواهد داشت و در صورت داشتن ۲ سال سابقه کار در کانادا، این امتیاز به ۴۶ افزایش خواهد یافت.

نمونه های بیشتر را در این بخش ویدیوی لایو آقای مرتضی هماپور مشاهده کنید:

نمایش ویدیو درباره سناریو امتیاز اکسپرس انتری

 

  • بهبود دوم | شرکت در برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی به جای شرکت در برنامه نیروی کار ماهر فدرال:
    در نمودارهای زیر حداقل امتیازات قبول شده این دو برنامه را طی چند دراو (draw) اخیر مشاهده کنید:

همانطور که مشخص است از ماه آوریل ۲۰۲۱ تا کنون حداقل امتیاز برنامه تجربی کانادایی بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ بوده است. البته در فوریه ۲۰۲۱ رکوردی جدید شکسته شد و حداقل امتیاز دراو به ۷۵ رسید که امتیاز بسیار پایینی است و بیش از ۲۷,۰۰۰ نفر پذیرفته شدند.

در مقابل، در برنامه اسکیل ورکر فدرال حداقل امتیازات در دراو های اخیر بیشتر از میانگین حداقل امتیازات برنامه تجربه کانادایی بوده است. پس در زیرگروه تجربه کانادایی شانس شما به مراتب بالاتر خواهد بود.

  • بهبود سوم | تقویت زبان انگلیسی: گارانتی ندارد ولی به احتمال زیاد حضور شما در کانادا موجب تقویت زبان انگلیسی‌تان خواهد شد و در نتیجه امتیاز بالاتری در سیستم اکسپرس اینتری کسب می‌کنید. معمولا حضور در کانادا ما را به عمق فاجعه زبان! آگاه کرده و منجر به جدیت بیشتری در تقویت آن می‌شود.
حالا نوبت شماست! ببینید چند چند هستید؟

امتیاز خودتان را با استفاده از ابزار هوشمند محاسبه امتیاز اکسپرس انتری ویزا موندیال محاسبه کنید. 

ابتدا امتیازتان را بدون احتساب یک سال تجربه کاری کانادایی و در ادامه با احتساب ۱ سال تجربه کانادایی محاسبه کنید. در مورد نمره آیلتس هم سعی کنید واقع بین باشید و اغراق نکنید. این نمره را قرار است یک سال بعد از ورود به کانادا ارائه کنید.

نتیجه امیدوار کننده بود؟‌

اگر بود که چه بهتر. اگر نبود حالا می توانید سابقه کار کانادایی را با ۲ سال تجربه در کانادا محاسبه کنید. مادامی که بتوانید اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید، قادر به تمدید ویزای کار ICT خواهید بود.

نقش پررنگ شانس

بله شانس! شانس هم نقش دارد. یک سال بعد کسی نمی‌داند که امتیازات اکسپرس اینتری در زیرگروه تجربه کانادایی چطور خواهد بود. 

معجزه تاریخی فوریه ۲۰۲۱ خاطرتان هست؟‌ کسی باورش نمی‌شد در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی دولت کانادا از افراد با حداقل امتیاز ۷۵ در روش تجربه کانادایی دعوت کند تا برای اقامت دائم کانادا  اقدام کنند.

البته نیازی به انتظار برای معجزه ای شبیه به دراو تجربه کانادایی در فوریه ۲۰۲۱ نیست، بلکه کمی خوش شانسی کافی خواهد بود. به هر حال برای ورود به بخت آزمایی باید ابتدا بلیت بخریم.

از کجا شروع کنم؟

اگر قصد دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای ICT را دارید، شرایط خود را با تکمیل فرم ارزیابی یا رزرو وقت مشاوره بررسی نمایید.

سوالات متداول

خیر، در صورت تغییر شرکت که منجر به تغییر کارفرما یا تغییر شغل خواهد شد، باید برای ویزای کار جدیدی درخواست دهید.

بله، همسر این افراد می‌توانند ویزای کار باز بگیرند و فرزندان آن‌ها هم امکان تحصیل رایگان در مدارس دولتی کانادا را دارند.

در یک بار اقدام برای تمدید ویزای ICT، امکان تمدید برای ۲ تا ۳ سال وجود دارد و به صورت کلی تا ۷ سال امکان تمدید وجود دارد. البته برای تمدید آن شرایط خاصی نیاز است.

بیزینس پلن توافقی الزام آور نیست و صاحبان کسب و کار در صورتی که نتوانند به اهداف تعیین شده در طرح تجاری خود دست یابند، مسئولیتی از این نظر نخواهد نداشت.

صاحبان کسب و کار به طور کلی نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند اما اگر آن‌ها بخواهند کارکنان کلیدی خود را از طریق برنامه انتقال درون شرکتی به کانادا بفرستند، چنین کارکنانی برای اثبات اینکه واجد شغل پیشنهادی در کانادا هستند، ممکن است ملزم به ارائه نمره زبان انگلیسی یا فرانسه شوند.

هیچ الزام قانونی برای سودآوری وجود ندارد. ساخت یک شرکت سودآور به زمان نیاز دارد. اما شرکت کانادایی باید در بیزینس خود فعال باشد یعنی خدمات یا کالاهایی را به مشتریان خود در داخل یا خارج از کانادا ارائه دهد.

برای مهاجرت به کانادا نیاز به کمک دارید؟

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال یک شرکت حقوقی پیشرو در زمینه مهاجرت به کاناداست که ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. ویزا موندیال با پشتوانه تیمی بیش از ۲۰۰ نیروی متعهد به شما برای مهاجرت آسان به کانادا کمک می‌کند. از زمان تاسیس ویزا موندیال تا کنون بیش از ۱۰‌هزار پرونده مهاجرتی با موفقیت به اتمام رسیده‌اند. این موضوع ویزا موندیال را به یکی از قابل‌‌اعتماد‌ترین موسسات مهاجرتی کشور تبدیل کرده است.

ویزا موندیال
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها